***HELMET 2008*** Kesäviikko 32

Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Olen ollut netin ulottumattomissa 5 vrk (hirveet vierotusoireet!!!) ja luin vasta nyt tuon heinis-jutun ja meni vähän aikaa ennen kuin pystyin sanomaan miehelleni jutusta. Mun synnytyshän oli melkein yhtä pitkä ja imukupilla saatiin sitten ulos. Tiesin,että myös meille olisi voinut käydä nuin, mutta luojan kiitos ei käynyt!!!!!!!!!!!!!!!!!!! IHAN KAMALAA!
Mun ei pitänyt lukea tota juttua,mut äsken luin voi perkule kamalaaaaa,tuli mieleen oma synnytys kun väkisin yrittivät ulos.Just kerroin miehelle ja sekin nyt tirauttelee kyyneliä.

 
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Alkuperäinen kirjoittaja lumianna:
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Alkuperäinen kirjoittaja lumianna:
Kade kade
|O mulla oli rinnat vielä 2 kk sitten nyt on roiskeläpät :ashamed: mieskin tänään katteli mua ja haikeana totesi Dolly Partonien hävinneen :(


Kaikkea ei voi saada :D tai saahan ne partonitkin rahalla ja veitsellä! :x :LOL: Täällä senkun märät läntit leviää nytkin vaan paitaan, sepäs se romantiikkaa lisääkin! :whistle: :kieh: :LOL:
Tosin kun vedän noi bikinit päälle niin avot...muodot on kohdillaan. Pääsin siis melko halvalla leikkaukseen verrattuna. Että tulikin hyvä mieli, että ei ole mennyt rahaa hukkaan...pikemminkin taas on säästetty :D
Ja eikun miehelle kehumaan että teinpäs muuten hyvän ostoksen tänään, melkein kuin laittais rahaa pankkiin! :D
Juuri näin. On muuten ihana tunne kun on kaarituelliset liivit päällä.... mulla kun on ollut imetyksen aikana imetysliivit ei-kaarituellisia, ettei tule tukoksia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Pitäs varmaan perustaa uusi palsta, että muutkin pääsee mukaan.
Miksi ihmeessä tänne ei pääsis?? :wave:
Aina ei ihan kaikkeen jaksa kommentoida, muttei kenenkään siitä pidä loukkaantua :eek:
itsekin mietin, että mitähän sanois, mutten sit keksinyt mitään, niin jätin sanomatta :/
 
Tsippadui :wave:

Juu skipattiin sitte ne vikat unet ja hohhoijaa saa nähä mitä tuleman pitää... Jätkä oli sitte ihan sippi ja nukahti kesken iltapalan.. Oli kiva yrittää syötellä lötköä pötköä :whistle: Joo no nukku sitte tunnin eli vähä niin ku päikkärit ois vetäny kuitenki.. siin vaihees taas velliä että saa mahaansa täytee ja kyllä se tuntu nyt sit nukahtavan takas tonne.. Saas nähä mennääkö aamuun asti ku noin yritin toisen rytmejä mennä sekotteleen..

Voi naiset mitä juttuja täällä taas :D Käympä lukasees oisko jotain kommentoitavaa :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Pitäs varmaan perustaa uusi palsta, että muutkin pääsee mukaan.
Miksi ihmeessä tänne ei pääsis?? :wave:
Aina ei ihan kaikkeen jaksa kommentoida, muttei kenenkään siitä pidä loukkaantua :eek:
itsekin mietin, että mitähän sanois, mutten sit keksinyt mitään, niin jätin sanomatta :/
Jep, ei ollut mullakaan asiaan sen enempää sanottavaa, joten jätin samasta syystä kommentoimatta... :/ Ei täällä läheskään kaikkia juttuja ole kommentoitu tai kommentoida, ei omia taikka muiden, joten turha minunkin mielestä siitä on suuttua... :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
joo, en mä nyt kaikkeen kaipaa kommentoimista. Teillä vaan taitaa olla niin tiivis porukka, että muiden on vaikea päästä mukaan. Mutta kiva juttu teille =) Vertaistukeahan tää on...
Mukaan vaan...ei ketään kelkasta jätetä...senkun osallistuu juttuun vaan tai jos ei ole itselle mieleinen aihe, niin aiheet kyllä vaihtuu melkeen 5min välein ;) :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja lumianna:
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Alkuperäinen kirjoittaja lumianna:
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Alkuperäinen kirjoittaja lumianna:
Kade kade
|O mulla oli rinnat vielä 2 kk sitten nyt on roiskeläpät :ashamed: mieskin tänään katteli mua ja haikeana totesi Dolly Partonien hävinneen :(


Kaikkea ei voi saada :D tai saahan ne partonitkin rahalla ja veitsellä! :x :LOL: Täällä senkun märät läntit leviää nytkin vaan paitaan, sepäs se romantiikkaa lisääkin! :whistle: :kieh: :LOL:
Tosin kun vedän noi bikinit päälle niin avot...muodot on kohdillaan. Pääsin siis melko halvalla leikkaukseen verrattuna. Että tulikin hyvä mieli, että ei ole mennyt rahaa hukkaan...pikemminkin taas on säästetty :D
Ja eikun miehelle kehumaan että teinpäs muuten hyvän ostoksen tänään, melkein kuin laittais rahaa pankkiin! :D
Juuri näin. On muuten ihana tunne kun on kaarituelliset liivit päällä.... mulla kun on ollut imetyksen aikana imetysliivit ei-kaarituellisia, ettei tule tukoksia.
Sitä odotellessa... :whistle: saattaapi vielä tovi vierähtää jos tyty viihtyy tissillä yhtä pitkään kuin veljensä... :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
joo, en mä nyt kaikkeen kaipaa kommentoimista. Teillä vaan taitaa olla niin tiivis porukka, että muiden on vaikea päästä mukaan. Mutta kiva juttu teille =) Vertaistukeahan tää on...
Mukaan vaan...ei ketään kelkasta jätetä...senkun osallistuu juttuun vaan tai jos ei ole itselle mieleinen aihe, niin aiheet kyllä vaihtuu melkeen 5min välein ;) :p
Kyllä tänne mukaan mahtuu :wave: !
 
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
joo, en mä nyt kaikkeen kaipaa kommentoimista. Teillä vaan taitaa olla niin tiivis porukka, että muiden on vaikea päästä mukaan. Mutta kiva juttu teille =) Vertaistukeahan tää on...
Mä olen aika uus tai no touko-kesäkuusta,mut oon välillä tämmönen moottoriturpa ni äkkiä sitä juttuihin pääsi sisälle,mukaan vaan täällä on ihan symppistä ja huumorintajuista porukkaa
:D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
joo, en mä nyt kaikkeen kaipaa kommentoimista. Teillä vaan taitaa olla niin tiivis porukka, että muiden on vaikea päästä mukaan. Mutta kiva juttu teille =) Vertaistukeahan tää on...
Mä olen aika uus tai no touko-kesäkuusta,mut oon välillä tämmönen moottoriturpa ni äkkiä sitä juttuihin pääsi sisälle,mukaan vaan täällä on ihan symppistä ja huumorintajuista porukkaa
:D
Oma aktiivisuus auttaa, että pysyy kärryillä ja että sinut muistetaan. Tuttujen kanssa on helpompi louskuttaa leukojaan :D
 

Yhteistyössä