Olis kiva juttu, jos jaksat kuvia laittaa =) ! Meikkis lähtee nyt koisimaan.Öitä mammat :wave: !Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Sit kun on kokonaan valmis (kalustettuna miel. myös), ni vois vaikka vähän kuvaa vilauttaa
Just niiAlkuperäinen kirjoittaja hilunen:jospas tuo yhteinen huone vaikka opettaisikin noille muksuille jotakin *toiveajatteluako*...
No helppoa ei ollut. Aattelin nyt ihan elämäni ensimmäiset bikinit ostaa, kun uimapuku on niin järkky, että en sillä viitti etelään lähteä.Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Arvaa onko helppoa löytää yhtään mitäänAlkuperäinen kirjoittaja lumianna:Arvatakaas oliko helppoo löytää bikinit? Kokoa DD85
Oisit ottanu vaan vaikka Siwan muovarit mut siis löysit...helposti..?
Neiti on niin ihana tuossa rohviilinki kuvassa...aivan muute isoveljiensä näköinen =) .Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Rohviilinki päivittelin...sen mulkkaavan simmun otin pois
Voihan se olla! Me jaettiin kyllä huone mun veljen kanssa ja kyllähän me sinne aika hyvin mahduttiin vaikka välillä menikin tappeluksi! Mut oli siinä kivatkin puolensa... =)Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Just niiAlkuperäinen kirjoittaja hilunen:jospas tuo yhteinen huone vaikka opettaisikin noille muksuille jotakin *toiveajatteluako*...
...kahvilautanen, vati tai sitten asetti.... Oottekona kuullu moista? Vai onko jotain omaa höpöhöpömurretta .Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:Samaa mieltäAlkuperäinen kirjoittaja Saanukka:Noi murre sanat on kivoja. Ite en voi oikkee vieläkään käsittää miten kahvilautanen on vati? Eikö vati ole sellanen astia jossa voi pestä, kooli toiselta nimeltään...
Saanukka ja J 5kk 1 päivä
kahvilautanen on myös tassi,mistä lie ton oppinut :xmas:
Meillä on kaikki samasta muotista Ja arvaappa onko kaikki tulleet äitiinsä vai isäänsä :saint:Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Neiti on niin ihana tuossa rohviilinki kuvassa...aivan muute isoveljiensä näköinen =) .Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Rohviilinki päivittelin...sen mulkkaavan simmun otin pois
Mies tosin sanoi, että uudet bikinit näyttää ihan rintsikoilta. Totesin vaan, että kolmiolappu bikineitä ei mun päällä ole mahdollista nähdä...Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:LumiannaDD85 aattelit sit tainnuttaa etelän miehet kertaheitolla
Mulle kyl menee tuo C, mut mua puolestaan ärsyttää kun paidat tuppaa jäämään napaan kun tissit vie niistä puolet! :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Lumianna mie luulen etten ees haluu tietää hintaa Mua kanssa kyrpiinnyttää, kun kaikki on aina A-C!!!! |O No, jos tässä vähän laihtuis, ni vois tuo C mennäki
ööö...eivät...Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Ja arvaappa onko kaikki tulleet äitiinsä vai isäänsä :saint:
Joo, meil kanssa mies on koko lapsuutensa jakanu huoneen 7v vanhemman veljen ja 5v vanhemman siskon kanssa....ni se ei ymmärrä miks meillä pitää KAIKILLA olla omat Noku pitää vaan...PAKKO :ashamed: :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:Voihan se olla! Me jaettiin kyllä huone mun veljen kanssa ja kyllähän me sinne aika hyvin mahduttiin vaikka välillä menikin tappeluksi! Mut oli siinä kivatkin puolensa... =)Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Just niiAlkuperäinen kirjoittaja hilunen:jospas tuo yhteinen huone vaikka opettaisikin noille muksuille jotakin *toiveajatteluako*...
Kyllä kunnon maidonkannattimiin kannatta satsata ja sitten bikinikuvat kans kehiinAlkuperäinen kirjoittaja lumianna:No helppoa ei ollut. Aattelin nyt ihan elämäni ensimmäiset bikinit ostaa, kun uimapuku on niin järkky, että en sillä viitti etelään lähteä.Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Arvaa onko helppoa löytää yhtään mitäänAlkuperäinen kirjoittaja lumianna:Arvatakaas oliko helppoo löytää bikinit? Kokoa DD85
Kiersin kaikki sportti kaupat ja siellä oli tarjolla A-C kupit tietty.
Painelin sitten Stockalle ja kysyin: Onko edes mahdollista saada bikineitä tälle kropalle? |O Löytyihän sieltä mustat (joku värillinen olisi ollut kivempi, mutta kun ei ole mistä valita :kieh: ) , tukevat, kaarituelliset ja tooodella hyvän tuntuiset? Ostin ne mutta en ees uskalla kertoa hintaa :ashamed:
Ne onkin tehty viistoista kesästen pienitissisten teinien päälle..!Alkuperäinen kirjoittaja lumianna:Totesin vaan, että kolmiolappu bikineitä ei mun päällä ole mahdollista nähdä...
No sekiAlkuperäinen kirjoittaja hilunen:Mulle kyl menee tuo C, mut mua puolestaan ärsyttää kun paidat tuppaa jäämään napaan kun tissit vie niistä puolet! :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Lumianna mie luulen etten ees haluu tietää hintaa Mua kanssa kyrpiinnyttää, kun kaikki on aina A-C!!!! |O No, jos tässä vähän laihtuis, ni vois tuo C mennäki
Kyllä B)Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:ööö...eivät...Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Ja arvaappa onko kaikki tulleet äitiinsä vai isäänsä :saint:
No okei...veikkaan että äityliiliin....
Samasta syystä mäkään en ymmärrä miksi pitäis olla omat huoneet! Ite kun on kasvanut veljen kanssa omassa huoneessa niin ei ole itelle ihme juttu...Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Joo, meil kanssa mies on koko lapsuutensa jakanu huoneen 7v vanhemman veljen ja 5v vanhemman siskon kanssa....ni se ei ymmärrä miks meillä pitää KAIKILLA olla omat Noku pitää vaan...PAKKO :ashamed: :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:Voihan se olla! Me jaettiin kyllä huone mun veljen kanssa ja kyllähän me sinne aika hyvin mahduttiin vaikka välillä menikin tappeluksi! Mut oli siinä kivatkin puolensa... =)Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Just niiAlkuperäinen kirjoittaja hilunen:jospas tuo yhteinen huone vaikka opettaisikin noille muksuille jotakin *toiveajatteluako*...
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:Kyllä kunnon maidonkannattimiin kannatta satsata ja sitten bikinikuvat kans kehiinAlkuperäinen kirjoittaja lumianna:No helppoa ei ollut. Aattelin nyt ihan elämäni ensimmäiset bikinit ostaa, kun uimapuku on niin järkky, että en sillä viitti etelään lähteä.Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Arvaa onko helppoa löytää yhtään mitäänAlkuperäinen kirjoittaja lumianna:Arvatakaas oliko helppoo löytää bikinit? Kokoa DD85
Kiersin kaikki sportti kaupat ja siellä oli tarjolla A-C kupit tietty.
Painelin sitten Stockalle ja kysyin: Onko edes mahdollista saada bikineitä tälle kropalle? |O Löytyihän sieltä mustat (joku värillinen olisi ollut kivempi, mutta kun ei ole mistä valita :kieh: ) , tukevat, kaarituelliset ja tooodella hyvän tuntuiset? Ostin ne mutta en ees uskalla kertoa hintaa :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja lumianna:Mies tosin sanoi, että uudet bikinit näyttää ihan rintsikoilta. Totesin vaan, että kolmiolappu bikineitä ei mun päällä ole mahdollista nähdä...Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:LumiannaDD85 aattelit sit tainnuttaa etelän miehet kertaheitolla