***HELMET 2008*** Kesäviikko 32

Mulla jo sormet syyhyää poikien huoneita sisustamaan...mutta se tpahtuu vasta n. vuoden päästä....niide huoneet kun on viel mössönä betoniasemalla ja lautoina lautatarhassa :LOL: :LOL: :whistle: Nyt niiden huoneet on sellasia sekametelisoppia että....mut sit laitetaan vimpan päälle nekin :D
 
Ja meillä vedetään huoneen kanssa neutraalisti siitä keskeltä, kun huone kuuluu niin pojalle kuin tytöllekin... :p Että ei formulankuvia, eikä prinsessoja! :D Noo, kaikkea ei voi saada, jospas tuo yhteinen huone vaikka opettaisikin noille muksuille jotakin *toiveajatteluako*...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja lumianna:
Arvatakaas oliko helppoo löytää bikinit? Kokoa DD85 :LOL:
Arvaa onko helppoa löytää yhtään mitään :p
Oisit ottanu vaan vaikka Siwan muovarit :LOL: :LOL: mut siis löysit...helposti..? :D
No helppoa ei ollut. Aattelin nyt ihan elämäni ensimmäiset bikinit ostaa, kun uimapuku on niin järkky, että en sillä viitti etelään lähteä.

Kiersin kaikki sportti kaupat ja siellä oli tarjolla A-C kupit tietty.

Painelin sitten Stockalle ja kysyin: Onko edes mahdollista saada bikineitä tälle kropalle? |O Löytyihän sieltä mustat (joku värillinen olisi ollut kivempi, mutta kun ei ole mistä valita :kieh: ) , tukevat, kaarituelliset ja tooodella hyvän tuntuiset? Ostin ne mutta en ees uskalla kertoa hintaa :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Alkuperäinen kirjoittaja Saanukka:
Noi murre sanat on kivoja. Ite en voi oikkee vieläkään käsittää miten kahvilautanen on vati? Eikö vati ole sellanen astia jossa voi pestä, kooli toiselta nimeltään...

Saanukka ja J 5kk 1 päivä
Samaa mieltä

:D kahvilautanen on myös tassi,mistä lie ton oppinut :xmas:
...kahvilautanen, vati tai sitten asetti.... Oottekona kuullu moista? Vai onko jotain omaa höpöhöpömurretta :LOL: .
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Lumianna mie luulen etten ees haluu tietää hintaa :LOL: :LOL: Mua kanssa kyrpiinnyttää, kun kaikki on aina A-C!!!! |O No, jos tässä vähän laihtuis, ni vois tuo C mennäki :p
Mulle kyl menee tuo C, mut mua puolestaan ärsyttää kun paidat tuppaa jäämään napaan kun tissit vie niistä puolet! :kieh: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
jospas tuo yhteinen huone vaikka opettaisikin noille muksuille jotakin *toiveajatteluako*...
Just nii :LOL: :LOL:
Voihan se olla! :LOL: Me jaettiin kyllä huone mun veljen kanssa ja kyllähän me sinne aika hyvin mahduttiin vaikka välillä menikin tappeluksi! :D Mut oli siinä kivatkin puolensa... =)
Joo, meil kanssa mies on koko lapsuutensa jakanu huoneen 7v vanhemman veljen ja 5v vanhemman siskon kanssa....ni se ei ymmärrä miks meillä pitää KAIKILLA olla omat :whistle: Noku pitää vaan...PAKKO :LOL: :ashamed: :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja lumianna:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja lumianna:
Arvatakaas oliko helppoo löytää bikinit? Kokoa DD85 :LOL:
Arvaa onko helppoa löytää yhtään mitään :p
Oisit ottanu vaan vaikka Siwan muovarit :LOL: :LOL: mut siis löysit...helposti..? :D
No helppoa ei ollut. Aattelin nyt ihan elämäni ensimmäiset bikinit ostaa, kun uimapuku on niin järkky, että en sillä viitti etelään lähteä.

Kiersin kaikki sportti kaupat ja siellä oli tarjolla A-C kupit tietty.

Painelin sitten Stockalle ja kysyin: Onko edes mahdollista saada bikineitä tälle kropalle? |O Löytyihän sieltä mustat (joku värillinen olisi ollut kivempi, mutta kun ei ole mistä valita :kieh: ) , tukevat, kaarituelliset ja tooodella hyvän tuntuiset? Ostin ne mutta en ees uskalla kertoa hintaa :ashamed:
Kyllä kunnon maidonkannattimiin kannatta satsata :D ja sitten bikinikuvat kans kehiin ;) :whistle: :LOL: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Lumianna mie luulen etten ees haluu tietää hintaa :LOL: :LOL: Mua kanssa kyrpiinnyttää, kun kaikki on aina A-C!!!! |O No, jos tässä vähän laihtuis, ni vois tuo C mennäki :p
Mulle kyl menee tuo C, mut mua puolestaan ärsyttää kun paidat tuppaa jäämään napaan kun tissit vie niistä puolet! :kieh: :LOL:
No seki :LOL: :LOL:
Mulla oli joskus hyyyyyvin kauan sitte ennen raskautta B (sillon 20kg sitte)...nyt D...en pistä pahakseni vaikka kilo lähtis molemmista ;) :whistle: :D
Onneks mieskään ei tykkää isoista :LOL: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
jospas tuo yhteinen huone vaikka opettaisikin noille muksuille jotakin *toiveajatteluako*...
Just nii :LOL: :LOL:
Voihan se olla! :LOL: Me jaettiin kyllä huone mun veljen kanssa ja kyllähän me sinne aika hyvin mahduttiin vaikka välillä menikin tappeluksi! :D Mut oli siinä kivatkin puolensa... =)
Joo, meil kanssa mies on koko lapsuutensa jakanu huoneen 7v vanhemman veljen ja 5v vanhemman siskon kanssa....ni se ei ymmärrä miks meillä pitää KAIKILLA olla omat :whistle: Noku pitää vaan...PAKKO :LOL: :ashamed: :kieh:
Samasta syystä mäkään en ymmärrä miksi pitäis olla omat huoneet! :D Ite kun on kasvanut veljen kanssa omassa huoneessa niin ei ole itelle ihme juttu... :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Alkuperäinen kirjoittaja lumianna:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja lumianna:
Arvatakaas oliko helppoo löytää bikinit? Kokoa DD85 :LOL:
Arvaa onko helppoa löytää yhtään mitään :p
Oisit ottanu vaan vaikka Siwan muovarit :LOL: :LOL: mut siis löysit...helposti..? :D
No helppoa ei ollut. Aattelin nyt ihan elämäni ensimmäiset bikinit ostaa, kun uimapuku on niin järkky, että en sillä viitti etelään lähteä.

Kiersin kaikki sportti kaupat ja siellä oli tarjolla A-C kupit tietty.

Painelin sitten Stockalle ja kysyin: Onko edes mahdollista saada bikineitä tälle kropalle? |O Löytyihän sieltä mustat (joku värillinen olisi ollut kivempi, mutta kun ei ole mistä valita :kieh: ) , tukevat, kaarituelliset ja tooodella hyvän tuntuiset? Ostin ne mutta en ees uskalla kertoa hintaa :ashamed:
Kyllä kunnon maidonkannattimiin kannatta satsata :D ja sitten bikinikuvat kans kehiin ;) :whistle: :LOL: :LOL:

:LOL: :LOL:
No nii....siis ihan kaikkia kuvia vaan jakoon...tiiä vaikka päästäs mekin lööppeihin :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja lumianna:
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Lumianna
DD85 aattelit sit tainnuttaa etelän miehet kertaheitolla
:LOL: :LOL: Mies tosin sanoi, että uudet bikinit näyttää ihan rintsikoilta. Totesin vaan, että kolmiolappu bikineitä ei mun päällä ole mahdollista nähdä... :LOL:

Kade kade
|O mulla oli rinnat vielä 2 kk sitten nyt on roiskeläpät :ashamed: mieskin tänään katteli mua ja haikeana totesi Dolly Partonien hävinneen :(
 

Yhteistyössä