On täällä länsirannikollakin jo hiukan kirkastunut, mutta märkää on, kun niin paljon tuota vettä tullut eilenkin jo. Enää ei siis sada =)Alkuperäinen kirjoittaja piipero86:missäs te ihmiset asutte ku teillä sataa vettä? meillä paistaa aurinko B) tosin ei tuolla silti lämmintä oo,oisko joku 12 astetta lämmintä ja alkaa itellä olo huonotua koko ajan niin en kyllä pääse paisteesta uloskaan nauttimaan :/ eli se siitä hyvän ilman vouhotuksesta
MeilläAlkuperäinen kirjoittaja piipero86:onko muuten muitten helmet sellasia että peitto päällä ei nukuta? meillä vaikka kalle olis kuin sikiunessa ja laitan peiton päälle niin se potkii sen heti pois,sen takia pitää aina laittaa kunnon vaatetus yöksikin että ei oo aamulla jalat ja kädet kylmänä,ihme mies..
piipero86 & kalle 5kk 12pvää
Alkuperäinen kirjoittaja piipero86:erittäin hyvin sanottuAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Voi teijän punkkien ja possojen kanssa
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja Anno:On noi murrejutut hassuja... Mä oon miehelle opettanu ton vannan nyt ja ihan innoissaa se on aina Karhulasta hakemassa possoja Tosin oon mäki oppinu täällä vaikka mitä... Alkaen tietenki rotvallin reunasta
Mäkin olisin kiinnostunut hyvistä soseohjeista :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:nipsuli huutelehan siekin niin huomaan laittaa niitä soseohjeita, joita kaipasit :wave:
Siitä tulikin mieleen, että pitää taas tänään tehä satsit soseita pakkaseen
Alkuperäinen kirjoittaja piipero86:Ippu ootko muuten saanu A:lle sitä maitoa menemään enemmän nyt? annatko pullosta vai hörpyttämällä?
Ohjeita esiin vaanAlkuperäinen kirjoittaja Ciba:Mäkin olisin kiinnostunut hyvistä soseohjeista :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:nipsuli huutelehan siekin niin huomaan laittaa niitä soseohjeita, joita kaipasit :wave:
Siitä tulikin mieleen, että pitää taas tänään tehä satsit soseita pakkaseen
sen ekan [url=*ja tähän http osoite*Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:eli ei onnannu... jatkan harjoituksia...