***HELMET 2008*** Kesäviikko 32

Meillä muuten tuo poika menee kauheeta vauhtia kierimällä ja peruuttamalla :D Pääsee jo haluamaansa suuntaan aika hyvin, kun käyttää hyödyksi osaamansa keinot; kieriminen, akselin ympäri pyöriminen masullaan ja peruutus :LOL: Oli tosi hauskan näköistä, kun poika halusi mennä räpläämään syöttötuolin jalkoja ja vaikka siirsin pojan aina kauas tuolista eri paikkoihin, niin parissa minuutissa oli taas löytänyt tuolin alle =)

Nyt mun pienokaiseni meni toisille päikkäreilleen, joilta herää siis varmaan tuossan 13:45 viimeistään ja siitä hän sitten valvoo sinne iltakasin kieppeille :whistle: Nyt mä istua kökötän tässä kahvikuppini kanssa, enkä varmasti tee mitään kotihommia.

Onkos teistä kukaan muuten tehnyt sellaista caipirinha-juustokakkua? Aattelin illalla väsätä sellaisen, kunhan oon käynyt kaupassa :p

Alkuperäinen kirjoittaja Kristelle:
Nyt mun pienokaiseni meni toisille päikkäreilleen, joilta herää siis varmaan tuossan 13:45 viimeistään ja siitä hän sitten valvoo sinne iltakasin kieppeille :whistle:
Meillä nukutaan vieläki ekoja unia :eek: :wave: Klo 10.00 siis meni nukkumaan...Luulen, että herää tuossa klo 14.00 viimesitään, pari kertaa tuolla jo vähän ähräs, mut nukahti uudelleen. Seuraavat unet varmaan sitte siellä klo 17 paikkeilla, jos vaikka lenkille sit päästäs. Tänään taitaa jäädä kaksiin uniin =)

Meil nukutaa ekoja unia kans.. Tosin meil herättii sillo kympin jälkee yöunilta vasta :D Jospa tänää kokeilis jättää kaksiin uniin ja yrittää saada toi aikasemmin illal nukkumaan...

On noi murrejutut hassuja... Mä oon miehelle opettanu ton vannan nyt ja ihan innoissaa se on aina Karhulasta hakemassa possoja :D Tosin oon mäki oppinu täällä vaikka mitä... Alkaen tietenki rotvallin reunasta :D

Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Nyt mun pienokaiseni meni toisille päikkäreilleen, joilta herää siis varmaan tuossan 13:45 viimeistään ja siitä hän sitten valvoo sinne iltakasin kieppeille :whistle:
Meillä nukutaan vieläki ekoja unia :eek: :wave: Klo 10.00 siis meni nukkumaan...Luulen, että herää tuossa klo 14.00 viimesitään, pari kertaa tuolla jo vähän ähräs, mut nukahti uudelleen. Seuraavat unet varmaan sitte siellä klo 17 paikkeilla, jos vaikka lenkille sit päästäs. Tänään taitaa jäädä kaksiin uniin =)
Tyttö järkkää sulle ihan hyvin tota omaa aikaa siis =)

Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Tyttö järkkää sulle ihan hyvin tota omaa aikaa siis =)
Liikaaki :ashamed: Kuten useesti tästä ruudulta huomaa :snotty: :LOL: :LOL: :LOL:

Meille tuli muuten perjantaina se Libero-kerhon Lindexiltä haettava pakettikortti. Pitäis tänään kai kiepsauttaa keskustan kautta hakemassa se :whistle: Saa nähdä millainen sisältö siinä sitten mahtaa olla, kun vaihtelua tuntuu olevan.

meillä on jo ekat unet nukuttu 11-->12 ja nyt on jo päivän soseateria syöty ja maitoa tilkka päälle, sitte rupee tuossa 3 viimestään nukkumaan varmaanki ja nukkuu 30min-3tuntia riippuu ihan päivästä jos pitkät iltapäivä unet nykii niin päiväuni määrä jää tänään kahteen ja jos taas jotkut puolen tunnin unet niin sitte nukkuu illemmalla vielä yhdet pikku unet

Tää on kyllä rassaavaa kihnuttaa täällä kotona kaikki päivät nyt, kun miehen bemarista meni joku vesipumppusysteemi rikki ja me ollaan pojan kanssa autottomia. Ei tuonne sateeseen viitti lähtee kävelemään ihan vaan huvin vuoksi, niin jumitetaan täällä sitten :kieh:

Yhteistyössä