Kyllä meilläpäin punkka = amme =) Missä päin ammetta sanottiinkaan vannaksi? Se oli mulle ihan uusi sanaAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Punkka on sänkyAlkuperäinen kirjoittaja Anna86:Punkassa läträämisestä neiti tykkää ainakin kovasti, joten vauvauintikin on varmasti mieluista!
Alkuperäinen kirjoittaja Anna86:Jep, punkassa uidaan, sängyssä nukutaan!
Alkuperäinen kirjoittaja Anna86:Jep, punkassa uidaan, sängyssä nukutaan!
Ei muuten oo kun sänkyAlkuperäinen kirjoittaja Jepsu:Eiku punkka =amme !!!
MeilläAlkuperäinen kirjoittaja Kristelle:Kyllä meilläpäin punkka = amme =) Missä päin ammetta sanottiinkaan vannaksi? Se oli mulle ihan uusi sanaAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Punkka on sänkyAlkuperäinen kirjoittaja Anna86:Punkassa läträämisestä neiti tykkää ainakin kovasti, joten vauvauintikin on varmasti mieluista!
Mitäs myä KymiläisetAlkuperäinen kirjoittaja Anno:mie oon aina tottunu sanomaan vannaks.. Ja todellakin eihän sängyssä voi kylpeä
Eli siis meilläki justiinsa näin.Alkuperäinen kirjoittaja piipero86:meillä kans punkka on sänky ja vanna on amme meillä kainuussa näin :wave:
Meillä nukutaan vieläki ekoja unia :wave: Klo 10.00 siis meni nukkumaan...Luulen, että herää tuossa klo 14.00 viimesitään, pari kertaa tuolla jo vähän ähräs, mut nukahti uudelleen. Seuraavat unet varmaan sitte siellä klo 17 paikkeilla, jos vaikka lenkille sit päästäs. Tänään taitaa jäädä kaksiin uniin =)Alkuperäinen kirjoittaja Kristelle:Nyt mun pienokaiseni meni toisille päikkäreilleen, joilta herää siis varmaan tuossan 13:45 viimeistään ja siitä hän sitten valvoo sinne iltakasin kieppeille
erittäin hyvin sanottuAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Voi teijän punkkien ja possojen kanssa
Tyttö järkkää sulle ihan hyvin tota omaa aikaa siis =)Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Meillä nukutaan vieläki ekoja unia :wave: Klo 10.00 siis meni nukkumaan...Luulen, että herää tuossa klo 14.00 viimesitään, pari kertaa tuolla jo vähän ähräs, mut nukahti uudelleen. Seuraavat unet varmaan sitte siellä klo 17 paikkeilla, jos vaikka lenkille sit päästäs. Tänään taitaa jäädä kaksiin uniin =)Alkuperäinen kirjoittaja Kristelle:Nyt mun pienokaiseni meni toisille päikkäreilleen, joilta herää siis varmaan tuossan 13:45 viimeistään ja siitä hän sitten valvoo sinne iltakasin kieppeille
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:On noi murrejutut hassuja... Mä oon miehelle opettanu ton vannan nyt ja ihan innoissaa se on aina Karhulasta hakemassa possoja Tosin oon mäki oppinu täällä vaikka mitä... Alkaen tietenki rotvallin reunasta
Liikaaki :ashamed: Kuten useesti tästä ruudulta huomaa :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Kristelle:Tyttö järkkää sulle ihan hyvin tota omaa aikaa siis =)Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Meillä nukutaan vieläki ekoja unia :wave: Klo 10.00 siis meni nukkumaan...Luulen, että herää tuossa klo 14.00 viimesitään, pari kertaa tuolla jo vähän ähräs, mut nukahti uudelleen. Seuraavat unet varmaan sitte siellä klo 17 paikkeilla, jos vaikka lenkille sit päästäs. Tänään taitaa jäädä kaksiin uniin =)Alkuperäinen kirjoittaja Kristelle:Nyt mun pienokaiseni meni toisille päikkäreilleen, joilta herää siis varmaan tuossan 13:45 viimeistään ja siitä hän sitten valvoo sinne iltakasin kieppeille