Mie olen ihan Ruispalan antanu käteen...sotku on vaan melekonen :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Meillevauva:Nin ja vihjaisihan täti senkin että voipi kuivattaa jälkiuunileipää/reikäleipää ja antaa pureskeltavaksi sopivan kokoista palaa.
Suloinen tuo Artun kirjoitus!
Meillä kanssa trikooliina ja Ergoon siirrytty nyt täysin...jopa vaunut jääny käyttämättä |OAlkuperäinen kirjoittaja Kranttu:Ootteko liinailijat siirtyneet Manducaan/Ergoon vai ostaneet toisenlaisen liinan?
Jep, kauempaa vaikee sanoo, mut sitä luokkaa joo =)Alkuperäinen kirjoittaja SEE:Oltiinhan me ne. Se oika on 3v. Asutaan näissä 1-kerroksisissa.
:wave:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Jep, kauempaa vaikee sanoo, mut sitä luokkaa joo =)Alkuperäinen kirjoittaja SEE:Oltiinhan me ne. Se oika on 3v. Asutaan näissä 1-kerroksisissa.
Jos siellä teilläpäin tulee sit 5v jamppa fillarilla ja pariskunta jolla mies kantaa likkaa repussa, ni saa morjestaa
Meillä myös jyrsitään ruisleipää :kieh: Tai siis Arttu jyrsii Ja Maissinaksut maistuu myös Itekin tulee niitä napattua suuhun, vaikka ei ne oikeestaan millekään maistu.Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mie olen ihan Ruispalan antanu käteen...sotku on vaan melekonen :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Meillevauva:Nin ja vihjaisihan täti senkin että voipi kuivattaa jälkiuunileipää/reikäleipää ja antaa pureskeltavaksi sopivan kokoista palaa.
Välitäpä kiitokset kohteliaisuudesta miehellesi. Ollaan juu itsekin sitä mieltä, että tyttö on aika veikeän näköinen. :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:Olen ollut reissussa koko päivän joten viel ei ole kerinnyt säädellä,mutta tarkoitus olis.Meilasin sinne KenguRuuhun ja kyselin Ergon ja Manducan eroista heidän näkökulmasta.He tai siis hän vastasi et itse pitää Ergoa parempana,mut meilailemme vielä kunhan laitan hänelle omat mittani ja sit taas pähkäillään...Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:Liinamari: Säätelitkö vielä eilen kotona sitä Ergon ylähihnaa? Tuntuko se yhtään paremmalta?
Mies muuten ihastui teidän typykkään kun katsoi kuvia ja totesi et hauskan näköinen vauva
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:*muoks* Mä muuten myös esittelin noita treffikuvia miehelle. Se arvas oikein sun työskentelyalan. =) Ja itse asiassa melkein kaikkien alat.
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:*muoks* Mä muuten myös esittelin noita treffikuvia miehelle. Se arvas oikein sun työskentelyalan. =) Ja itse asiassa melkein kaikkien alat.
voi apua,mä en ole koskaan halunnut näyttää päiväkotitätsyltä.Onks se niin et ammatti tekee näköisekseen vuosien mittaan,onneks en ole gynekologi
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:*muoks* Mä muuten myös esittelin noita treffikuvia miehelle. Se arvas oikein sun työskentelyalan. =) Ja itse asiassa melkein kaikkien alat.
voi apua,mä en ole koskaan halunnut näyttää päiväkotitätsyltä.Onks se niin et ammatti tekee näköisekseen vuosien mittaan,onneks en ole gynekologi
Meillä ei oo kelleen kelvannu maissinaksut...aika :x :x ja hyvä niin, koska se sotku on |OAlkuperäinen kirjoittaja Kiin:Meillä myös jyrsitään ruisleipää :kieh: Tai siis Arttu jyrsii Ja Maissinaksut maistuu myös Itekin tulee niitä napattua suuhun, vaikka ei ne oikeestaan millekään maistu.Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mie olen ihan Ruispalan antanu käteen...sotku on vaan melekonen :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Meillevauva:Nin ja vihjaisihan täti senkin että voipi kuivattaa jälkiuunileipää/reikäleipää ja antaa pureskeltavaksi sopivan kokoista palaa.
Nyt mie repesinAlkuperäinen kirjoittaja Liinamari:Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:*muoks* Mä muuten myös esittelin noita treffikuvia miehelle. Se arvas oikein sun työskentelyalan. =) Ja itse asiassa melkein kaikkien alat.
Tulihan tänne joku toinenki koripalloilijan alku :wave: Kovin on samanlaiset mitat kuin meillä viime neuvolassa (71 cm / 8160g) Meillä on tullu joka kk toi 4 cm pituutta...Alkuperäinen kirjoittaja Hissukka:pituus 70,2 cm (50,5 cm) kuukaudessa tasan 4 cm
: