***HELMET 2008*** Kesäviikko 29

Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Mie just tajusin että Big Brother alkaa reilun kuukauden päästä
Mä meinasin ottaa 24/7:n :ashamed: kerrankin ehtii seurata sitä alusta asti, ollaan aina sattumalta oltu just se eka viikko lomailemassa jossakin.
Mul oli se viime vuonna.. Oli tosi hyvä kun raskauden ainoa "oire" oli unettomuus :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Mie just tajusin että Big Brother alkaa reilun kuukauden päästä
Mä meinasin ottaa 24/7:n :ashamed: kerrankin ehtii seurata sitä alusta asti, ollaan aina sattumalta oltu just se eka viikko lomailemassa jossakin.
Heeiii,mahtavaa. Saadaan taas miehen kans koukuttaa

:D mä en vaa tykkää niistä alkuviikoista ku porukkaa on ku pipoo, joo ja Idols rulettaa myös täälläkin
 
Uus pino löytyy täältä.

Ai Idolsit---mä en edes ole tienny että on käynnissä taas... :ashamed: Ja BB?? Voi elämä. Noita kumpaakin viimeks seurasin ihan alusta loppuun ja 24/7 oli meillä päällä aina kun ei muuta tv:stä tullu. Vauva muuttanut kyllä kaiken tässä taloudessa. Ihme ettei likkakaan niistä Idolseista ole puhunu mitään?! Omituista. Ollaan koko perhe ihan TV pimennossa. :D
 
Gallupiin: Meille tulee itse tilattuna vain Kymen Sanomat. Työnantaja kustantaa mulle Seiskan :p Ja sit tuleepi Reitti- ja Ahjo-ammattilehdet ja Pirkka tietty. Yleensä ostelen Vauvan tai Kaksplussan, kummassa on kiinnostavampia juttuja.

Mie en JAKSA MITÄÄN nyt |O |O |O 11 aikaan alotettiin ja äske lopetettiin iltapalaksi |O
Kuopusjannun huone on nyt aivan typötyhjä!!! Vaatteet vaan kaapissa...siirrettiin keskimmäiset samaan huoneeseen...tuli 12 neliöö aiiiika täys :p :D Samalla lensi 2 huoneesta yhteensä 3 jätesäkillistä roskiin!!!! Ja esikon huone siivottiin myös lattiasta kattoon |O |O Vaihdettiin 3 valaisinta jne....eiköhän siinä ollu tarpeeksi tälle sadepäivälle :xmas:

Nyt ruiskuun =)
 
Tervetuloa Viivi-Maria! Merkkaan sinut listalle. :)

Kenzie:
Ja bodeista...aivan ehdottoman parhaimmat ovat baseball-bodyt, joita olemme saaneet Amerikasta useita!!!! Niitä ei tarvitse pujoittaa pään kautta ja ovat malliltaan loistavia ja istuvat täydellisesti Mitjalle...tulevat pelaaja varmaan...
Meillä noita muutama myös, ihan huippuja olleet. Alkavat vaan jäämään pieniksi. Enkä ole kuin pari kertaa ehtiny käyttää. :/ Tällä hetkellä ja varmaan jatkossakin P. o. P. :n bodyt on niitä parhaita. Istuvat hyvin ja sopiva koko on vauvan koko. Eli 68cm vauva ja saman kokoinen body. Helppo ostaa, eikä tarvi aina arvuutella että jos on tuon ja tuon pituinen niin minkä kokoinen body pitäis olla. Musta on muutenkin ihan järjetöntä että vauvojen vaatteet menee järestään niin että jos on esim. 68cm pitkä vauva niin vaatteet pitää olla 74cm, sillä 68cm on jo pieniä. Sama kun ite käyttäis M kokoisena aina L-koon vaatteita. :/ :whistle:

Mä olen hulluna pessy pyykkiä pari päivää, jotta saan kaikki likan vaatekappaleet puhtaaks niin on helppo pakata sitten kun ei mitään puutu kaapista. Se lähtee pikkuinen keskiviikkona isälleen yöksi ja siitä sitten torstaina reissuun kahdeksi viikoksi. Ja mä olen ihan syrän syrjällään täällä jo valmiiksi....mun pikkuinen menee muille maille. :snotty: Toki ihanaa kun isi vie. =) :heart:

Pikku mies on ollut haasteellinen yökukkuja nyt pari iltaa...viime yönä nukahti lopulta vasta 23.30. Tänään meni hienommin, mut oottelen että kevyen unen vaiheessa herää vielä eikä sit nukahda uudestaan kunnolla niinkuin eilen kävi. :kieh:

Vanamo+Ännät
 
Nyt tulin ihan jaksuhaleja kerjäämään. :'(

Meillä eka tassutteluyö, jotta päästäs yötissistä eroon. Poika siis päivän Ievan Pemmiä vanhempi.

En vaan jaksa enää valvoa. :'( On paskaäiti -fiilis, vaikka tiedän jätkän jo pärjäävän aivan hyvin ilman yöruokintaa. Syö kuitenkin 3 kiinteetä päivässä.

Juon kolmatta (!) siideriä, jotta saisin unenpäästä kiinni. Kun en nyt kerran sit yöllä imetäkään...En oo näin paljoa juonu kuin viimeks ennen raskautta. Ja huomaa kyllä tuloksen. |O

No ehkä se uni tulis, jos taju lähtee. Huono omatunto valvottaa... :ashamed:
 
Iltaa! :wave:

Nopsaan vaan lukemassa ja ilmoittamassa, että elossa ollaan. :D

Mukavia puuhailupäiviä ollut ja yötkin olleet, uskokaa tai älkää, hiukan parempia. :p

Uusille, tervetuloa mukaan ja Krantulle jaksuhaleja monia :hug: Älä soimaa itseäsi...yötissittelystä haluan eroon minäkin. =)

Palaan paremalla ajalla jutustelemaan. Nyt kauniita unia! :wave:
 

Yhteistyössä