***HELMET 2008*** Kesäviikko 28

Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja lumianna:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Ehkä kakkos, tai kolmos puvuksi vois harkita poikienki vanhoja :kieh:
näin tietty...tai äpakkauksen pukujakin olisi pari tuolla kaapissa vuosimallia 99 ja 00. Ei tosin pidä vettä, mutta kuivalla kelillä ja pimeellä :D
Pimeellä etenki :LOL: :LOL:
Onko ne ihan noiden vuosien vai jo 98 ja 99 ilmestyneitä? :whistle:
taitaa olla 98 ja 00, sellanen pingviini kuvio vanhemmassa, ja uudemmassa keltanen alaosa ja yläosassa jotain nalleja. Kirppikseltä oon ostanut(älkää kysykö mitä olen ajatellut silloin) sellasen violetin missä valkosia sydämiä...ihan järkky :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Mie en oo kakkoselle enkä kolmoselle varmaan kertaakaan kuriksia vetäny päälle. Esikolla käytin vähän aikaa, mut sit tuli näitä Remuja yms tai ainaki niitä alettiin enempi mainostaa...sillon lens kurikset hiiteen :p
Tosin peekoohon piti hommata, mut sehän ei mulle kuulu mitä siel pukeevat :LOL:
En oikein ymmärrä, että miks pk vaatii kurikset, jos on olemassaan vedenpitävä puku. :eek:
Kaikille samanlaiset kamppeet, ettei tarvi miettiä kellä se nyt oli se puku ja kellä ei :whistle:
Älytöntä. :eek: Nehän on paljon v-mäisemmät pukeakin. |O |O Meillä ei silloin aikanaan edellytetty kuravermeitä, jos oli muuten pitävä puku. :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja lumianna:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja lumianna:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Ehkä kakkos, tai kolmos puvuksi vois harkita poikienki vanhoja :kieh:
näin tietty...tai äpakkauksen pukujakin olisi pari tuolla kaapissa vuosimallia 99 ja 00. Ei tosin pidä vettä, mutta kuivalla kelillä ja pimeellä :D
Pimeellä etenki :LOL: :LOL:
Onko ne ihan noiden vuosien vai jo 98 ja 99 ilmestyneitä? :whistle:
taitaa olla 98 ja 00, sellanen pingviini kuvio vanhemmassa, ja uudemmassa keltanen alaosa ja yläosassa jotain nalleja. Kirppikseltä oon ostanut(älkää kysykö mitä olen ajatellut silloin) sellasen violetin missä valkosia sydämiä...ihan järkky :xmas:

Ei oo sit samat :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Alkuperäinen kirjoittaja lumianna:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Ehkä kakkos, tai kolmos puvuksi vois harkita poikienki vanhoja :kieh:
näin tietty...tai äpakkauksen pukujakin olisi pari tuolla kaapissa vuosimallia 99 ja 00. Ei tosin pidä vettä, mutta kuivalla kelillä ja pimeellä :D
Äippäpakkauksen haalari toimitti pojan kanssa vaunuhaalarin virkaa, ei sitä kehdannut julkisesti missään pitää... :x On sellanen yöks kirkkaan turkoosi, -05 pakkauksesta pojalle saatu. Ja tuollahan se tytyä kaapissa odottaa :D vaunuissa kyllä oikein hyvä töppösineen ja tumppuineen!
:D

 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Ai juu, mitenköhän nyt sit se äp:n puku? Onko kukaan ajatellut sitä käyttää? Ja mihin tarkoitukseen? Kuivalla kelilläkö? Mahtuukohan se edes? :/
Olikohan se niin että pienensivät sitä pukua? :whistle: Tuo pojalle saatu taisi vielä olla sitä vanhaa mitoitusta eli olisko joku lähemmäs 80-senttinen, ainakin poika vielä siihen meni kun oli kasikympin vaatteet käytössä, mut nyt taitaa olla pienempi...
 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Mie en oo kakkoselle enkä kolmoselle varmaan kertaakaan kuriksia vetäny päälle. Esikolla käytin vähän aikaa, mut sit tuli näitä Remuja yms tai ainaki niitä alettiin enempi mainostaa...sillon lens kurikset hiiteen :p
Tosin peekoohon piti hommata, mut sehän ei mulle kuulu mitä siel pukeevat :LOL:
En oikein ymmärrä, että miks pk vaatii kurikset, jos on olemassaan vedenpitävä puku. :eek:
Kaikille samanlaiset kamppeet, ettei tarvi miettiä kellä se nyt oli se puku ja kellä ei :whistle:
Älytöntä. :eek: Nehän on paljon v-mäisemmät pukeakin. |O |O Meillä ei silloin aikanaan edellytetty kuravermeitä, jos oli muuten pitävä puku. :whistle:
Myös täällä meillä päin edellytetään että päiväkotiin on hommattava kuravaatteet vaikka olis vedenpitävä puku. Eivät kuulemma luota että tosikeleillä vettä pitäisivät... :xmas: No hörppäähän se kurapuku :D kin jos seisoo puolimetrisessä kuralammikossa!
 
Merkkaan vaan huomista varten. Nyt meen nukkumaan. Niin meillä oli yhet Lennetesikoisella. Olisinkohan Hulluilta päiviltä ostanu. Kesti tosi hyvin. Edelleen käyttökelposina annoin serkulle kiertoon. Ja tolta ei siis yleensä jää yhtään uutenakaan ostettua haalaria käyttökelposeks, kun kasvaa pois.
 
Voi rähmä...mä olin reippaana menossa tänään nukkumaan (* muoks. siis eilen aikaisemmin nukkumaan, ku tuo kello on nyt yli puolenyön, tais olla kello jotain 23 paikkeilla ku piti mennä...No, nyt se on sitten tänään ja meen nyt sitten tänään nukkumaan vähän myöhässä...aika tosiaan mennä jo nukkumaan kun en tiiä mitä tässä höpisen), mutta mun iltarituaaleihin kuuluu etsin puhelin ja lompakko pöydälle...en tiiä miksi, joku mania kai :eek: ... No, tänään taas vaihteeksi oli lompakko hukassa, välillä kännykkä... Pari tuntii siinä hujahti ja herätin appiukonkin puolenyön aikaan uniltaan tarkastamaan heidän nurkat :whistle: ... ja ajoin vielä tuohon parin kilsan päähän appiukon postilaatikolle soittamaan hänelle... tulin kotiin ja siinähän se muovikassi oli ihan naulakossa silmieni edessä... Että löytyipä tuo sittenkin :xmas: . No, tulipa herätettyä appiukko :whistle: , onpa hänellekin vähän vaihtelua tähän tylsään arkeen :eek: :D :whistle:

Nyt nukkumaan...viimein |O

Olen siis nukkunut pojan kanssa nää melkein 5kk alakerrassa ja nyt tää tuleva yö on meitin eka tuolla yläkerrassa yhdessä...vielä ollaan kuitenkin eri huoneessa kuin isukki ja tytsy. Jotenkin sitä haluaa että voi vapaasti nousta, mennä, tulla tai vaikka heittää kärrynpyörää keskellä yötä jos siltä tuntuu :D :xmas:

Nyt siis sinne nukkumaan :wave: .
 
Mä en mitään haalareita ole edes ajatellut... Nythän on kesä! :D Mä oon vähän tämmönen päiväkerrallaan-tyyppi.. :saint:

Hyvää yötä nukkumaanmenijöille! :wave: Hyvä että pilvipoudan tavarat kuitenkin löytyivät. :)

Miekin meen. Moro! :) :wave:
 
Huomenia!
Tyty teki enkat: heräsi vasta puol kasi B). Isänsä oli hereillä taas viidestä, käytti koirat ulkona ja hipsi töihin. Tyty tosin nukahti vasta klo 23 aikoihin JA omaan sänkyyn. Aikansa oli puolunessa lattialla mutta mies kippasi sitten sänkyyn. Pariin kertaan kävin laittamassa tuttia ja sit nukahti :)

Oli tyttö armollinen äidilleen joka oli hyvin väsynyt eilen.
Aamunkin ollut hyväntuulinen, räpeltänyt kirjaansa ja jutellut varpaillensa..

Haalareista ollu yön aikana puhetta. Mä oon jopa katellu niitä kaupassa mutta kun en yhtään tiiä minkä kokoista pitäis hankkia :/ . Ja kannattaako sen olla yksiosainen vai ei? Ehkä kuitenkin yksiosainen, ei tarvi pukea useempaa vaatetta.. Ja sit tosiaan on äp:n vaalea puku joka tosin tuntuu olevan just sellainen vaunupuku..

Okra, mä jatkan taas. Ievalle myöhästyneet synttärionnittelut :flower:

 
Yökyöpeleiden jutut luettu ja arvatkaapa vaan muistanko puoliakaan kommentoitavista :eek: Noh, vaipoista meillä käytössä libero (comfort fit) koko 4, vahingossa ostin niitä discovery-versioitakin, mut eivät oo niin hyviä.

Hyvä, että äippHki sait käytyä synnytystä läpi. Kuulostaa, että siellä on mukavia kätilöitä, kun suhtautuvat noin positiivisesti vielä pidemmänkin ajan kuluttua. Mulla jäi synnytyksestä ihan positiivinen mieli, koska kaikki sujui hyvin, mutta vähän jäi kaivertamaan se osastolla olo, kun ensimmäisen päivän aikana kukaan ei käynyt katsomassa eikä kysymässä multa mitään (olin osastolla noin klo 6:30 aamulla ja ekan kerran tultiin illalla noin klo 22 painelemaan mahaa ym.). Huonekaveria käytiin kyttäämässä ja neuvomassa ja sille tarjottiin lääkettä useaan otteeseen... Sen huonetoverin kanssa mä sitten juttelin, että luulin kätilöitä kiinnostavan, että alkaako imetys sujua, syökö poika siis ja että onko vauvalta pissaa/kakkaa tullut. Onneksi en ihan käsi oo noitten vauvojen kanssa ollut, vaikka esikoisen vasta sainkin.

Välikausihaalareista ollut paljon juttua. Mä oon kattellut paljon nyt alennuksista noita haalareita, mutta en oo tehny päätöstä vielä. Sellaisen vettä pitävän kaksiosaisen puvun kyllä ostin, merkkiä en nyt muista...oli tosi nätti ja hyvän tuntuinen, väriltään vihreä/harmaa ja koko 80cm. Syksyksi siis aattelin ja jos talvi on leuto, niin menee silloinkin, koska on lämpimän oloinen vuori ja pitää tuultakin. Hinta oli alessa vaan 23?, joten pakkohan se oli ostaa :saint:

Nyt ois edessä kämpän siivousta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Alkuperäinen kirjoittaja lumianna:
äippähki kyselit välikausi haalarista. Itse ostin nyt sellaisen tuultapitävän ja vettä hylkivän, en mitään teciä (joka pitää vettä) vielä, koska ei vielä ensitalvena möyri lumessa.
Mä taas luulen että meillä möyritään :whistle: siksi hommataankin sellanen puku niin syksyksi kuin talveksi mikä pitää vettä.

Niin ja siksikin kun en jaksa alkaa tappelemaan hiostavien kuravaatteiden kanssa... |O
100% peesi tälle :D
Samma här. Kuravaatteet, ei kiitos!
Me taas on pidetty esikolla just kurahousuja märimmillä keleillä, kun ei ole ollu varaa reimateccejä eikä muitakaan toiminnallisia (vai mikä se sana on..?) haalareita ostaa, ja ihan hyvin niiden kans on jaksanu pelautua, ja poikakin viihtyny, ei oo hikisen oloinen koskaan ollu tms.

Tämä siis vain huomioksi näitä vielä pohdiskeleville, että näinkin voi selvitä ihan hienosti ja että jotkut siis näin tekee! =)

Niin ja siis minäkin ostaisin kyllä todellakin kunnon haalarin jos olis rahaa, mutta kun ei ole, niin siksi näillä kuriksilla mennään. Mutta että ei se ole ongelmalta siis koskaan tuntunut kumminkaan. Sekava selitys :ashamed:

 
Meillevauva:
Nipsuli mites meni?
Meillä oli lievästi sanottuna vaiherikas reissu välillä Espoo-Ylöjärvi. Lähettiin siis ystäväni ja kahden koiran kanssa isoon koiratapahtumaan, niitä agility-juttuja.. Oikeesti siellä ois pitäny olla jo joskus klo 6 jälkeen mutta me päätettiin ottaa löysin rantein ja riskillä; lähettiin vasta seiskalta.. Eikä päästy pitkälle, Hyvinkään kohdalla poksahti autosta rengas. Onneksi ei sattunut vahinkoa mutta mitäs kaksi mimmiä vois asialle tehä? Soitettiin tiepalvelun sedälle joka huristeli Hämeenlinnasta meitä auttamaan.
Oli muuten jännä huomata, että Suomessa ei kauheasti apua tarjota:kukaan ohiajanut ei pysähtynyt . Siis ihan normaaliahan se on, että kaksi nuorta naista kurvaa tien poskeen sunnuntaiaamuna, nostaa koiran häkit tien viereen, käy laittamassa varoituskolmion sopivalle etäisyydelle ja alkavat juoda kahvia auton takakontti auki

Ja sit me kaikkien iloksi huristellaan vararenkaalla sallitusti 80 kilsaa tunnissa 120-alueella . Ja tullaan oikeasti Ylöjärvelle IHAN viime tinkaan. Hemmetin hauska reissu!

Ja mikä parasta, tyty on ollut koko päivän hyväntuulinen isin kanssa

Mä meen nyt toivomaan että tyty nukahtais, niin voisin tehä isin kanssa jotain..



--No johan teillä oli vastuksia matkassa..mutta onneks loppu hyvin kaikki hyvin . Meijän reissu meni ihan kivasti, medi alojoukkueissa oltiin kolmansia, mutta ei todellakaan meidän ansiosta , olin kyllä niiiiin surkee että :ashamed: . Nyt siis jäämmä treenitauolle..
 

Yhteistyössä