Yökyöpeleiden jutut luettu ja arvatkaapa vaan muistanko puoliakaan kommentoitavista
Noh, vaipoista meillä käytössä
libero (comfort fit) koko 4, vahingossa ostin niitä discovery-versioitakin, mut eivät oo niin hyviä.
Hyvä, että
äippHki sait käytyä synnytystä läpi. Kuulostaa, että siellä on mukavia kätilöitä, kun suhtautuvat noin positiivisesti vielä pidemmänkin ajan kuluttua. Mulla jäi synnytyksestä ihan positiivinen mieli, koska kaikki sujui hyvin, mutta vähän jäi kaivertamaan se osastolla olo, kun ensimmäisen päivän aikana kukaan ei käynyt katsomassa eikä kysymässä multa mitään (olin osastolla noin klo 6:30 aamulla ja ekan kerran tultiin illalla noin klo 22 painelemaan mahaa ym.). Huonekaveria käytiin kyttäämässä ja neuvomassa ja sille tarjottiin lääkettä useaan otteeseen... Sen huonetoverin kanssa mä sitten juttelin, että luulin kätilöitä kiinnostavan, että alkaako imetys sujua, syökö poika siis ja että onko vauvalta pissaa/kakkaa tullut. Onneksi en ihan käsi oo noitten vauvojen kanssa ollut, vaikka esikoisen vasta sainkin.
Välikausihaalareista ollut paljon juttua. Mä oon kattellut paljon nyt alennuksista noita haalareita, mutta en oo tehny päätöstä vielä. Sellaisen vettä pitävän kaksiosaisen puvun kyllä ostin, merkkiä en nyt muista...oli tosi nätti ja hyvän tuntuinen, väriltään vihreä/harmaa ja koko 80cm. Syksyksi siis aattelin ja jos talvi on leuto, niin menee silloinkin, koska on lämpimän oloinen vuori ja pitää tuultakin. Hinta oli alessa vaan 23?, joten pakkohan se oli ostaa :saint:
Nyt ois edessä kämpän siivousta.