Sellaset vihreäsiniset, ei kauhean hienot väriltään, mut käytettynä saatiin halvalla jo pojalle niin ostettiin.Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mitkä mallit? Meillä autobaby ja miraget :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:No on meillä sit myös ainakin se Gracon kaukalo ja matkikset...
No kaukalo oli logico s, mut rattaat miraget!
No kyl se menettelee...periaatteessa kun on samat, autobaby vaan vanhempi malli
Minkä väriset miraget?
No vaikka nyt Eikai siihen mitään ikärajaa oo.Alkuperäinen kirjoittaja äippäHki:Niin siis milloin sellaista haalaria oikeesti tarvii? Minkä ikäisenä vauvelin voi laittaa maahan? :headwall: Tosi älykkö-kysymyksiä taas pukkaa!! :ashamed:
No nyt sit meni mettään Meil on jotku tollaset ruskee-hopeet systeemit =)Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:Sellaset vihreäsiniset, ei kauhean hienot väriltään, mut käytettynä saatiin halvalla jo pojalle niin ostettiin.Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mitkä mallit? Meillä autobaby ja miraget :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:No on meillä sit myös ainakin se Gracon kaukalo ja matkikset...
Minkä väriset miraget?
Mä taas luulen että meillä möyritään siksi hommataankin sellanen puku niin syksyksi kuin talveksi mikä pitää vettä.Alkuperäinen kirjoittaja lumianna:äippähki kyselit välikausi haalarista. Itse ostin nyt sellaisen tuultapitävän ja vettä hylkivän, en mitään teciä (joka pitää vettä) vielä, koska ei vielä ensitalvena möyri lumessa.
:/ Ei voi tietää... :/ Yhen kaverin, jolla vuoden vanhempi lapsi (mun rakas kummipoika :heart: ) kuin meillä, kanssa oon jutskaillu, niin niillä oli ollu viime syksynä välikausipuku rattaissa vaunulenkeillä ja muutenkin päällä. Sama puku meni sitten seuraavana keväänä ja toimitti asiaansa paremmin, kun lapsi jo mönki ja touhus enemmän hiekkiksellä. Ekaa kertaa poika oli maassa kunnolla oleilemassa talvella kun seisoi tukea vasten. Näin mäkin varmaan teen. :/Alkuperäinen kirjoittaja äippäHki:Niin siis milloin sellaista haalaria oikeesti tarvii? Minkä ikäisenä vauvelin voi laittaa maahan? :headwall: Tosi älykkö-kysymyksiä taas pukkaa!! :ashamed:
100% peesi tälleAlkuperäinen kirjoittaja hilunen:Mä taas luulen että meillä möyritään siksi hommataankin sellanen puku niin syksyksi kuin talveksi mikä pitää vettä.Alkuperäinen kirjoittaja lumianna:äippähki kyselit välikausi haalarista. Itse ostin nyt sellaisen tuultapitävän ja vettä hylkivän, en mitään teciä (joka pitää vettä) vielä, koska ei vielä ensitalvena möyri lumessa.
Niin ja siksikin kun en jaksa alkaa tappelemaan hiostavien kuravaatteiden kanssa... |O
No höh! Pitäsköhän tulla kattomaan onko teillä sit samanlaiset keittiönkaapitkin kuin meillä kun tätä saman sorttista kamaa näköjään löytyy!Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:No nyt sit meni mettään Meil on jotku tollaset ruskee-hopeet systeemit =)Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:Sellaset vihreäsiniset, ei kauhean hienot väriltään, mut käytettynä saatiin halvalla jo pojalle niin ostettiin.Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mitkä mallit? Meillä autobaby ja miraget :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:No on meillä sit myös ainakin se Gracon kaukalo ja matkikset...
Minkä väriset miraget?
Voithan sie tulla, mut sinne kaappiin sisälle EI KANNATA kattoo |O Tai ihan omalla vastuullaAlkuperäinen kirjoittaja hilunen:No höh! Pitäsköhän tulla kattomaan onko teillä sit samanlaiset keittiönkaapitkin kuin meillä kun tätä saman sorttista kamaa näköjään löytyy!Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:No nyt sit meni mettään Meil on jotku tollaset ruskee-hopeet systeemit =)Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:Sellaset vihreäsiniset, ei kauhean hienot väriltään, mut käytettynä saatiin halvalla jo pojalle niin ostettiin.Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mitkä mallit? Meillä autobaby ja miraget :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:No on meillä sit myös ainakin se Gracon kaukalo ja matkikset...
Minkä väriset miraget?
Samma här. Kuravaatteet, ei kiitos!Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:100% peesi tälleAlkuperäinen kirjoittaja hilunen:Mä taas luulen että meillä möyritään siksi hommataankin sellanen puku niin syksyksi kuin talveksi mikä pitää vettä.Alkuperäinen kirjoittaja lumianna:äippähki kyselit välikausi haalarista. Itse ostin nyt sellaisen tuultapitävän ja vettä hylkivän, en mitään teciä (joka pitää vettä) vielä, koska ei vielä ensitalvena möyri lumessa.
Niin ja siksikin kun en jaksa alkaa tappelemaan hiostavien kuravaatteiden kanssa... |O
tarkemmin ku ajattelen niin varmaan meilläkin, mutta vedän sitten kurikset noiden haaleenvaaleen punaisten :heart: haalareiden suojaksi, eivät siis likaannu eikä kulu polvet puhki. Taisin ostaa haalarin jossa vaan istutaan rattaissa, ei leikitä maassa |O |O . No pitää ostaa leikkihaalari erikseen, tosi järkevää toimintaa. :ashamed: :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:Mä taas luulen että meillä möyritään siksi hommataankin sellanen puku niin syksyksi kuin talveksi mikä pitää vettä.Alkuperäinen kirjoittaja lumianna:äippähki kyselit välikausi haalarista. Itse ostin nyt sellaisen tuultapitävän ja vettä hylkivän, en mitään teciä (joka pitää vettä) vielä, koska ei vielä ensitalvena möyri lumessa.
Juups, meillä on aina ollut kaksi pukua, toinen rötöilyä varten ja toinen yleensä kaksiosainen, jota pidetään sit kuivilla keleillä, kaupassa jne.Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Kyllä se on ihan hyvä 2 haalaria olla joka tapauksessa, jos on maassa mönkivää sorttia
näin tietty...tai äpakkauksen pukujakin olisi pari tuolla kaapissa vuosimallia 99 ja 00. Ei tosin pidä vettä, mutta kuivalla kelillä ja pimeelläAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Ehkä kakkos, tai kolmos puvuksi vois harkita poikienki vanhoja :kieh:
Pimeellä etenkiAlkuperäinen kirjoittaja lumianna:näin tietty...tai äpakkauksen pukujakin olisi pari tuolla kaapissa vuosimallia 99 ja 00. Ei tosin pidä vettä, mutta kuivalla kelillä ja pimeelläAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Ehkä kakkos, tai kolmos puvuksi vois harkita poikienki vanhoja :kieh:
En oikein ymmärrä, että miks pk vaatii kurikset, jos on olemassaan vedenpitävä puku.Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mie en oo kakkoselle enkä kolmoselle varmaan kertaakaan kuriksia vetäny päälle. Esikolla käytin vähän aikaa, mut sit tuli näitä Remuja yms tai ainaki niitä alettiin enempi mainostaa...sillon lens kurikset hiiteen
Tosin peekoohon piti hommata, mut sehän ei mulle kuulu mitä siel pukeevat
Kaikille samanlaiset kamppeet, ettei tarvi miettiä kellä se nyt oli se puku ja kellä eiAlkuperäinen kirjoittaja ieva80:En oikein ymmärrä, että miks pk vaatii kurikset, jos on olemassaan vedenpitävä puku.Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mie en oo kakkoselle enkä kolmoselle varmaan kertaakaan kuriksia vetäny päälle. Esikolla käytin vähän aikaa, mut sit tuli näitä Remuja yms tai ainaki niitä alettiin enempi mainostaa...sillon lens kurikset hiiteen
Tosin peekoohon piti hommata, mut sehän ei mulle kuulu mitä siel pukeevat
Vaunupukuna...ihanan pehmonen se ainaki on nukkua Enkä epäile hetkeekään etteikö ainaki meillä mahtusAlkuperäinen kirjoittaja ieva80:Ai juu, mitenköhän nyt sit se äp:n puku? Onko kukaan ajatellut sitä käyttää? Ja mihin tarkoitukseen? Kuivalla kelilläkö? Mahtuukohan se edes? :/
Äippäpakkauksen haalari toimitti pojan kanssa vaunuhaalarin virkaa, ei sitä kehdannut julkisesti missään pitää... :x On sellanen yöks kirkkaan turkoosi, -05 pakkauksesta pojalle saatu. Ja tuollahan se tytyä kaapissa odottaa vaunuissa kyllä oikein hyvä töppösineen ja tumppuineen!Alkuperäinen kirjoittaja lumianna:näin tietty...tai äpakkauksen pukujakin olisi pari tuolla kaapissa vuosimallia 99 ja 00. Ei tosin pidä vettä, mutta kuivalla kelillä ja pimeelläAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Ehkä kakkos, tai kolmos puvuksi vois harkita poikienki vanhoja :kieh: