Ieva:
Liinamari:
Miksi ne käskee lääkitä jos ei ole tietoa onko allergia? Tarkoitan tuota kortisonia, kun eihän sitäkään ole käsittääkseni hyvä ihan jatkuvasti käyttää? Kuuriluontoisena olen ymmärtänyt kaikki kortisoni. Ja tuo Atarax? Miksi varuille? En ymmärrä, musta likalla on ihan selkeetä allergiaa sun kertomuksen mukaan, mistä muustakaan se voi tulla kuin maidosta kun ei ole imetetty eikä näin ollen ole altistunut muille ruoka-aineille niin pitkään kuin on tosta ihostaan kärsinyt. Ei vauvan iho kuki, jos ei ole jokin syy. Esikoisella oli tosi hyvä iho koko ajan, eikä sillä ole mitään allergioita. Tällä kuopuksella taas on näppylää ollut koko pienen ikänsä jossain ja selkeesti reagoi maitoproteiiniin jota mä nautin. Pah. Allergioiden ja astman kans tappelu on näköjään edelleen ihan 70-80-luvun tasolla.Kortisonireseptit ja rasvausohjausta saatiin , samoin resepti Ataraxiin ja ohje hakea sitä kotiin varalle. :/
Liinamari:
Mä luin jostain että voi pestä ihan koneessa kun ei yleensä äidit ala jynssään käsin yhtään mitään jollei ole joku hääpuku kyseessä. Kestää konepesun ihan varpisti. En ole kyl pessy noit meiän vielä kun ei ole käytössä niin paljon olleetkaan aina yks pari, mut näin muistan lukeneeni jostain.Harmi et niitä pitää pestä käsin.