***HELMET 2008*** Kesäviikko 28

Ieva:
Kortisonireseptit ja rasvausohjausta saatiin :) , samoin resepti Ataraxiin ja ohje hakea sitä kotiin varalle. :/
Miksi ne käskee lääkitä jos ei ole tietoa onko allergia? Tarkoitan tuota kortisonia, kun eihän sitäkään ole käsittääkseni hyvä ihan jatkuvasti käyttää? Kuuriluontoisena olen ymmärtänyt kaikki kortisoni. Ja tuo Atarax? Miksi varuille? En ymmärrä, musta likalla on ihan selkeetä allergiaa sun kertomuksen mukaan, mistä muustakaan se voi tulla kuin maidosta kun ei ole imetetty eikä näin ollen ole altistunut muille ruoka-aineille niin pitkään kuin on tosta ihostaan kärsinyt. Ei vauvan iho kuki, jos ei ole jokin syy. Esikoisella oli tosi hyvä iho koko ajan, eikä sillä ole mitään allergioita. Tällä kuopuksella taas on näppylää ollut koko pienen ikänsä jossain ja selkeesti reagoi maitoproteiiniin jota mä nautin. Pah. Allergioiden ja astman kans tappelu on näköjään edelleen ihan 70-80-luvun tasolla.

Liinamari:
Harmi et niitä pitää pestä käsin.
Mä luin jostain että voi pestä ihan koneessa kun ei yleensä äidit ala jynssään käsin yhtään mitään jollei ole joku hääpuku kyseessä. Kestää konepesun ihan varpisti. En ole kyl pessy noit meiän vielä kun ei ole käytössä niin paljon olleetkaan aina yks pari, mut näin muistan lukeneeni jostain.
 
Alkuperäinen kirjoittaja salisas:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
ieva meillä on myös kakka usein IHAN myrkynvihreetä ja TOSI limasta...ompas nyt eritejuttua tälle päivälle kerrakseen :x
Mut hyvä ettei mitään löytyny...
Pitäiskö kuitenkin varmuuden vuoksi vielä miettiä , onko meillä joku erite vielä käsittelemättä ;)
Toivottavasti ei..mie hain just pari leipää :LOL: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Juo ensin ihan hyvin, mutta sitten nieleskelee omituisesti (kuuluu klunks-ääni) ja tuntuu että hän vetää maitoa väärään kurkkuun helposti. Alkaa itkeä ikään kuin turhautuneesti. Juo taas hetken ihan hyvin, kunnes sama toistuu..
Tässäpä tarinaa jota tapahtuu meilläkin lähes joka ilta,aamut menee hyvin, mutta illalla sitten alkaa tuo nieleskely, lainattu siis maitoallergia/ refluksia keskustelusta..Eli nyt alotan kyllä ton ruoka päiväkirjan pidon...sori taas tähän aiheeseen palaaminen :ashamed: , mutta "kiva" oli lukea että nuo neidin oireet todellakin voi olla huolen arvosia :/
Tutulta kuulostaa täälläkin, tuo nieleskely lisääntyy tytyn kanssa edelleen iltaa kohti, ei toki enää samassa mittakaavassa kuin ennen gavisconin aloitusta. Samoin tuttua tuo syömisen takkuilu, välillä vieläkin tekee tuota että syö hetken ok, sitten vääntää kaarelle ja kitisee. Ja meillä oksut oli aika usein tosi litkua, nyt gavisconin kanssa enempi tököttimäistä kun nekin tulee sit mukana. Aika usein laatta lensit just toista tuntia syömisen jälkeen, ei välttämättä heti perään. Ja tytyllähän ei edelleenkään sitä virallista diagnoosia ole, neuvolan ohjeen mukaan ollaan menty, mut ite olen vahvasti sitä mieltä ettei meidän kohdalla ollut kyse vaan runsaasta pulauttelusta. Niiin paljon sitä tavaraa tosiaan tuli ulos, pahimmillaan kymmeniä kertoja päivässä ja oireilihan tuo muutenkin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja civindal:
Hippa, onks teidän koirat jotai vinttikoiran tapasia (en tiedä koirista kauheesti)`? :D
Ei oo, ne on tosi kaukana vinttareista :LOL: Mutta mä tiedän, ketä tarkoitat, Käpylässä on sellainen äiti vaunujen kanssa, jolla on kaksi vaaleenruskeeta salukia tai jtn sen tyyppistä vinttikoiraa :) Ne oli tänään koirapuistossa samaan aikaan :)

Käy kurkkaas kerhosta lemmikki-keskustelusta kuvat ;)
 
Ievalle :hug: :hug:
Toivottavsti saatte vielä selvyyttä tytön iho-oireisiin.

Meillä oli jo ihanan rauhallista, kunnes esikoinen tuli sanomaan, ettei saa unta ja halus mennä meijän sänkyyn pikkusiskonn univahdiks. Eilen sama toimi niin hyvin, että esikoinen nukahti alta aikayksikön. Siirty sitten yöllä puoliunisena omaan sänkyyn. No nyt tuo esikoinen hakkas neidin kehtoa useamman kerran meidän sänkyyn sillä seurauksella, että neiti heräs kiukuttelemaan. :x On siinä univahti joo! Nyt patistin tuon miehen, joka just tuli ovesta sisään sinne osastolle. :p
 
Ippu tosta kakkahommasta :D meillä poika ei myöskään suostunut kakkimaan pottaan, vaikka oli jo muuten kuiva. Ei kiinnitetty asiaan sen enempää huomiota, ajateltiin että se kakka tulee sinne sitten kun tulee ja niinhän siinä kävi, ettei siinä sit lopunperin kauan mennyt. Mun kaverin poika on nyt reilun 2v ja sillä oli aluksi sama juttu, eivät myöskään noteeranneet, vaan kannustivat tekemään edes pissit pottaan ja eipä heilläkään kauaa mennyt kun kumpikin hätä löysi sinne tiensä. :D Oon jostain kuullut että varsinkin pojille pottaan kakkaaminen voi olla aluksi jotenkin outoa ja epämiellyttävääkin asennosta johtuen, sitä en tarkkaan tiedä mistä johtuu. :/ Jotta älkää hätäilkö, eikös teilläkin ole vasta harjoittelu aloitettu, uskon että kyllä se siitä lähtee kunhan tottuu pottaan ja aluksi vaan pissimään sinne! =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja salisas:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Heippis kaikki :wave:

Meillä oli nyt tänään sitten prick-testit ja maitoaltistus. Iho oli jo valmiiksi huonona, koska ei ehtinyt parantua täysin vielä. Prick-testeissä sekä maito- että ruokasarja näyttivät kaikki puhdasta =) ja sairaala-altistuksessakaan ei mitään hoitajan tai lääkärin mielestä tavatonta näkynyt. Altistuksessa siis posket lehahtivat kyllä viimeisen annoksen jälkeen sekä ilmaantui otsaan, rintaan ja alaselkään pienet läikät, mutta tämä ei ollut kuulemma tarpeeksi. Mielestäni ongelmana oli alunperinkin se, että iho oli jo valmiiksi huonossa kunnossa. Nyt olemme sitten ihan äimän käkenä, että mistä on kyse: sairaalassa annettiin vähän semmoinen kuva, että pienillä lapsilla ihottumaa voi kasvoissa olla muutenkin ja että kyseessä ei välttämättä ole maitoallergia. Näinhän toki onkin, mutta entäpä sitten vihreä (oli siis todella tummaa, kirkasta, myrkynvihreää välillä ) kakka? Poskien lehahtelu ruokailun jälkeen? :/

Itsellä on nyt vähän sekava olo, kun toisaalta olen tottakai hyvilläni, ettei mitään allergioita löytynyt =) , mutta toisaalta taas nyt ollaan sitten taas lähtökuopissa. Tästä nyt sitten jatketaan tuolla altistuksella ja odotellaan oireita. :( :/ Miten huonoon kuntoon tuon ihon pitää sitten mennä? :( Kortisonireseptit ja rasvausohjausta saatiin :) , samoin resepti Ataraxiin ja ohje hakea sitä kotiin varalle. :/ Soittoaika lääkärille saatiin viikon päähän ja ohjeet mennä heti näytille, jos tulee uusia oireita.

Juu, ja paino ja pituus mitattiin myös:
- 68cm (51cm)
- 7445g (3535g)

anna86: Kiinteiden aloitus stressaa täälläkin. :( Tsemppiä sinne! :hug:

kevytmelankolia: Meillä on siis muitakin oireita kuin iho-juttuja, mutta eipä sitä siltikään näköjään voi kuin ihmetellä: ei voi tietää mikä on ja mikä ei allergiaa ja mikä mitäkin. :/ |O

nipsuli: Mä menisin näytille lääkärille. :) Tosin, olen varmaankin aikalainen hysteerikko-äiti. ;)

ieva & :heart: 5kk8pv
Onnea siitä ettei allergiaa ainakaan vielä löydetty :flower:

Mutta toisaalta eiköhän iho reagoi vielä rajummin muutaman päivän kuluessa jos kyseessä on maitoallergia, kun olette pitäneet taukoa maitopohjaisista. Viikonko sitä altistusta jatketaan?

Mä olen huono vastaamaan noihin kun en tiedä mikä allergiasta johtuvaa, mikä ihan normaalia mutta meidän pojalla ollut aina vihreää kakkaa. Kun maitoja vaihdettu muuttuu "normaalin" väriseksi ehkä viikoksi ja sitten saa taas vihreän värin... En tiedä miksi mutten siihen ole puuttunut koska ei yksistään värin puolesta ole oire.
Meille myös sanottiin aika samalla tavalla kun Kevytmelankolialle, eli herkemmät saavat iho-oireita, eikä niistä tarvi pelkästään välittää (lähinnä tarkoittaen tota kiinteiden aloitusta, niiden takia ei pudoteta listalta)

No nyt rauhassa katsotte mitä tulevan pitää..
Kiitos. :) Viikon verran jatketaan juu. Soittoaika on ensi viikolla lääkärille. Meillämyös on ollut koko ajan samoin kuin teillä tuon kakan värin kanssa. NANilla oli tosin koko ajan enemmän tai vähemmän vihreää, mutta Almironilla alkuunsa ns. normia maitokakkaa. Neocaten aikana ei ole vielä kakkaa tullut. :/ Katsellaan ja odotellaan mitä tuleman pitää. :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja VanamoBr:
Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:
Mistä päästäänkin aiheeseen auto... Nyt ehdin jo nikin unohtaa mut oli ostanu uuden volvon joka rekisteröity 99 loppuvuodesta niin on sillon ihan oikeesti 2000 vuoden malli. Volvo "julkasee" (en nyt keksiny parempaa sanaa :D ) tai siis rupee myymään loppuvuodesta seuraavan vuoden mallia.
Tähän on pakko kommentoida että lähes kaikki automerkit tekevät näin, mutta autoa myydessä pois rekisteriotteessa lukee kuitenkin se vuosi, jona otettu käyttöön ja auto on sen vuotinen. Eli autokauppias nykäsee hiukan lisähintaa lauseella: "Seuraavan vuoden malli." Ja auton seuraava ostaja: "Tää on vuotta vanhempi, en maksa enempää." Näin käy. Itse tehnyt saman "virheen" joskus autoa ostaessa.

:whistle:
Me ostettiin auto loppuvuodesta 2006, mutta tarkoituksella rekisteröitiin se vasta 2007. :whistle:

 
No höh ieva, kun ei syy ihottumaan selvinnytkään :| toisaalta toki hyvä, ettei suoraan allergiaa löytynyt, mutta epätietoisuus on inhottavinta (ainakin mun mielestä, kun oon tämmönen kaikki-heti-nyt-ihminen :D )..Onko niin, että nuo testit näyttää varmasti sen, ettei oo/on allergiaa? Siis tarkoitan, että onko mahdollista, ettei pienen lapsen allergiat näkyisi noissa testeissä?

Sen mä muistan, että joskus joku lääkäri on sanonut (taas tosi tarkkaa infoa :LOL: ), että joillakin lapsilla tuo lehahdus voi aiheutua siitä, että mielihyvähormonit lähtee jylläämään syömisen aikana.. Mutta enpä tiedä tuosta sen tarkemmin :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja salisas:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:
ieva, ihottumaa voi kasvoissa olla muutenkin?! Miten ne noin sanoi? Ei kai se nyt herranen aika ole normaalia että lapsella on ihottumaa, ainahan sellaiseen jokin syy on? Herkkyys jollekin aineelle tai hajulle tms.
Ja yhdyn omiin ajatuksiisi, että toisaalta hyvä ettei löytynyt allergioita, mutta hurjan harmi taas toisaalta, kun oireita kerta on, niin olisihan niille nyt hyvä löytää syy, voisi sitten hoitaa ja toimia oikein ja sen syyn mukaisesti. Ja varsinkin jos ihon kunnon pitää edelleen huonontua ja huonontua... toisen pikkuisen siitä sitten kärsiä! :'( Vai näyttääkö tyttö kärsivän, kutiseeko tms? Olet saattanut kertoa mutten muista.. :ashamed:
:hug: sinne, sekä äiskälle että pikkuiselle!!
Kutisee, heräilee öisin. Raapii niin, että joudutaan hanskoja käyttämään käsissä nukkuessa ja välillä muutenkin. :( Jep, epätietoisuus sucks. :( |O
Ei kyl kuulosta yhtään hyvälle. Missä vaiheessa saitte ohjeet aloittaa Ataraxin?
Jos tulee todella pahoja oireita, turvotusta, pahaa ärtyneisyyttä, uniongelmaa tms. :/ Mutta mistä pirusta tuonkin nyt sitten osaa itse arvioida? :/ :/ |O Kun ei viitsisi turhan herkästikään sitä antaa... :/ :|
 
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
ieva :hug: harmi ettei tullu kunnolla selvyyttä asiaan,kun kerran oireita on jostakin. Musta tuntuu välillä noiden lääkäreiden kanssa et pitää suurinpiirtein olla pääkainalossa tekemässä kuolemaa ennenkuin ottavat vakavasti ja jotenkin vähätellään pikkuvauvojen vanhempia ja varsinkin jos on ensikertalainen.Ehkäpä tuli aikamoinen yleistys,mut omalla kohdalla ollut näin
No samat on vähän fiilikset ittelläkin. :/ Vai onkohan sitä itse sitten oikeasti yliyliyliherkkä näissä asioissa? :/

 
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Tänään tuli ne paljon puhutut legssit postissa.Olipas ne piiiitkät ja luulin niitä ohkasemmiksi ja pehmeämmiksi. Ihan hauskan näköiset silti,mut meil on kyl aikamoiset makkarat pojalla,mahtaakohan kiristää. Harmi et niitä pitää pestä käsin.Mites ne on pesussa menneet? Pysyykö kuosissaan,katoin vaan et made in kiina.No,mä oon tämmönen epäilevä eetu =) Hienoilta näytti omissa käsissä.... :LOL:
Minkäs merkkiset sulla nyt on ne? :) Meillä on ihan BabyLegsit, osa ekoa ja osa jotain normikamaa. Ne ekot on kyllä pehmeämmät. :) Oon pessy ne ihan 40asteessa koneessa, eikä oo mitään käyny... :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Mä en tajunnu mikä se kaalimato on :snotty: ennen kuin joku kertoi, että on luomua tarpeeksi tarjolla...

Eläpäs välitä, mä en tajunnut pari sivua sitten kun joku sanoi pudottaneensa hiiren vesilasiin ettei se ollutkaan oikea hiiri :ashamed: ja minä ihmettelin miten moinen on mahdollista :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
ieva meillä on myös kakka usein IHAN myrkynvihreetä ja TOSI limasta...ompas nyt eritejuttua tälle päivälle kerrakseen :x
Mut hyvä ettei mitään löytyny...
Oliko jo silloin kun ei ollut muuta ruokavaliossa kuin maito?
Minusta tuo on ollu aina tollasta...tai nyt kun syö muutaki, ni on kiinteempää, mut muuten samanlaista.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Mä en tajunnu mikä se kaalimato on :snotty: ennen kuin joku kertoi, että on luomua tarpeeksi tarjolla...

Eläpäs välitä, mä en tajunnut pari sivua sitten kun joku sanoi pudottaneensa hiiren vesilasiin ettei se ollutkaan oikea hiiri :ashamed: ja minä ihmettelin miten moinen on mahdollista :LOL:
Mäkin olin ekas kauhuissani, että oikee hiirikö! :LOL: :LOL:

Meillä iski muuten tänään murkkuhyökkäys kylppäriin, kun olin lapsia kylvettämässä. Täytyy laittaa yöks myrkkyä. Mä inhoon noita murkkuja!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja salisas:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
ieva meillä on myös kakka usein IHAN myrkynvihreetä ja TOSI limasta...ompas nyt eritejuttua tälle päivälle kerrakseen :x
Mut hyvä ettei mitään löytyny...
Pitäiskö kuitenkin varmuuden vuoksi vielä miettiä , onko meillä joku erite vielä käsittelemättä ;)
:LOL: :LOL: Onhan meillä, heh. Mutta ei kuulu meidän tämän päivän suunnitelmiin. :whistle: :kieh:

 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja salisas:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
ieva meillä on myös kakka usein IHAN myrkynvihreetä ja TOSI limasta...ompas nyt eritejuttua tälle päivälle kerrakseen :x
Mut hyvä ettei mitään löytyny...
Pitäiskö kuitenkin varmuuden vuoksi vielä miettiä , onko meillä joku erite vielä käsittelemättä ;)
:LOL: :LOL: Onhan meillä, heh. Mutta ei kuulu meidän tämän päivän suunnitelmiin. :whistle: :kieh:
Oisko se sitte perjantaina? :whistle:
*luulee tietävänsä mikä ievalla on mielessä* :whistle: :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Tänään tuli ne paljon puhutut legssit postissa.Olipas ne piiiitkät ja luulin niitä ohkasemmiksi ja pehmeämmiksi. Ihan hauskan näköiset silti,mut meil on kyl aikamoiset makkarat pojalla,mahtaakohan kiristää. Harmi et niitä pitää pestä käsin.Mites ne on pesussa menneet? Pysyykö kuosissaan,katoin vaan et made in kiina.No,mä oon tämmönen epäilevä eetu =) Hienoilta näytti omissa käsissä.... :LOL:
Minkäs merkkiset sulla nyt on ne? :) Meillä on ihan BabyLegsit, osa ekoa ja osa jotain normikamaa. Ne ekot on kyllä pehmeämmät. :) Oon pessy ne ihan 40asteessa koneessa, eikä oo mitään käyny... :whistle:
BabyLegs lukeepi kuitissa näköjään.Niitä ekolegsejä ekaks kans aattelin,mut sitten menin jo sekaisin mistä piti tilata,joten tilasin ekasta joka tuli vastaan. Vähän näytti luonnossa erivärisiltä kuin nettisivuilla,voi olla et mulla kyl oli jo silmät ristissä kun tiirailin niitä tunti tolkulla

=)
 
Sehän mun piti kertoo, että meille tuli tänään sellainen oranssi lusikka Nestleltä. Tossa kuoressa ainakin luki osoitelähteenä Väestörekisterikeskus. Joskus tais olla juttua, että tuleeko toi lusikka vain johonkin kerhoon liittyneille.
 
Alkuperäinen kirjoittaja VanamoBr:
Ieva:
Kortisonireseptit ja rasvausohjausta saatiin :) , samoin resepti Ataraxiin ja ohje hakea sitä kotiin varalle. :/
Miksi ne käskee lääkitä jos ei ole tietoa onko allergia? Tarkoitan tuota kortisonia, kun eihän sitäkään ole käsittääkseni hyvä ihan jatkuvasti käyttää? Kuuriluontoisena olen ymmärtänyt kaikki kortisoni. Ja tuo Atarax? Miksi varuille? En ymmärrä, musta likalla on ihan selkeetä allergiaa sun kertomuksen mukaan, mistä muustakaan se voi tulla kuin maidosta kun ei ole imetetty eikä näin ollen ole altistunut muille ruoka-aineille niin pitkään kuin on tosta ihostaan kärsinyt. Ei vauvan iho kuki, jos ei ole jokin syy. Esikoisella oli tosi hyvä iho koko ajan, eikä sillä ole mitään allergioita. Tällä kuopuksella taas on näppylää ollut koko pienen ikänsä jossain ja selkeesti reagoi maitoproteiiniin jota mä nautin. Pah. Allergioiden ja astman kans tappelu on näköjään edelleen ihan 70-80-luvun tasolla.
Kuuriluontoisesti tuota kortisonia määrättiinkin. Mun mielestä kans kyseessä ei voi olla mikään muu kuin maidosta johtuva juttu. Tosin, voihan siinä tuota atopiaakin olla mukana. :/ Ihme touhua tosiaan, mutta kaipa ne sit tietää... Eihän tässä muuta voi kuin luottaa ammattilaisiin... :saint: :kieh:

 
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Juo ensin ihan hyvin, mutta sitten nieleskelee omituisesti (kuuluu klunks-ääni) ja tuntuu että hän vetää maitoa väärään kurkkuun helposti. Alkaa itkeä ikään kuin turhautuneesti. Juo taas hetken ihan hyvin, kunnes sama toistuu..
Tässäpä tarinaa jota tapahtuu meilläkin lähes joka ilta,aamut menee hyvin, mutta illalla sitten alkaa tuo nieleskely, lainattu siis maitoallergia/ refluksia keskustelusta..Eli nyt alotan kyllä ton ruoka päiväkirjan pidon...sori taas tähän aiheeseen palaaminen :ashamed: , mutta "kiva" oli lukea että nuo neidin oireet todellakin voi olla huolen arvosia :/
Tutulta kuulostaa täälläkin, tuo nieleskely lisääntyy tytyn kanssa edelleen iltaa kohti, ei toki enää samassa mittakaavassa kuin ennen gavisconin aloitusta. Samoin tuttua tuo syömisen takkuilu, välillä vieläkin tekee tuota että syö hetken ok, sitten vääntää kaarelle ja kitisee. Ja meillä oksut oli aika usein tosi litkua, nyt gavisconin kanssa enempi tököttimäistä kun nekin tulee sit mukana. Aika usein laatta lensit just toista tuntia syömisen jälkeen, ei välttämättä heti perään. Ja tytyllähän ei edelleenkään sitä virallista diagnoosia ole, neuvolan ohjeen mukaan ollaan menty, mut ite olen vahvasti sitä mieltä ettei meidän kohdalla ollut kyse vaan runsaasta pulauttelusta. Niiin paljon sitä tavaraa tosiaan tuli ulos, pahimmillaan kymmeniä kertoja päivässä ja oireilihan tuo muutenkin.
Meillähän oli muuten btw, sitä silent refluksia silloin alkuaikoina. Meni onneksi ohi, kun tyttö "nousi pystyyn", ts. kun alkoi olla enempi pystyasennossa hereillä ollessaan.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:
No höh ieva, kun ei syy ihottumaan selvinnytkään :| toisaalta toki hyvä, ettei suoraan allergiaa löytynyt, mutta epätietoisuus on inhottavinta (ainakin mun mielestä, kun oon tämmönen kaikki-heti-nyt-ihminen :D )..Onko niin, että nuo testit näyttää varmasti sen, ettei oo/on allergiaa? Siis tarkoitan, että onko mahdollista, ettei pienen lapsen allergiat näkyisi noissa testeissä?

Sen mä muistan, että joskus joku lääkäri on sanonut (taas tosi tarkkaa infoa :LOL: ), että joillakin lapsilla tuo lehahdus voi aiheutua siitä, että mielihyvähormonit lähtee jylläämään syömisen aikana.. Mutta enpä tiedä tuosta sen tarkemmin :)
Olen kuullut, että monilla olisi käynyt näin. :/
 

Yhteistyössä