Heippis kaikki :wave:
Meillä oli nyt tänään sitten
prick-testit ja maitoaltistus. Iho oli jo valmiiksi huonona, koska ei ehtinyt parantua täysin vielä. Prick-testeissä sekä maito- että ruokasarja näyttivät kaikki puhdasta =) ja sairaala-altistuksessakaan ei mitään hoitajan tai lääkärin mielestä tavatonta näkynyt. Altistuksessa siis posket lehahtivat kyllä viimeisen annoksen jälkeen sekä ilmaantui otsaan, rintaan ja alaselkään pienet läikät, mutta tämä ei ollut kuulemma tarpeeksi. Mielestäni ongelmana oli alunperinkin se, että iho oli jo valmiiksi huonossa kunnossa. Nyt olemme sitten ihan äimän käkenä, että mistä on kyse: sairaalassa annettiin vähän semmoinen kuva, että pienillä lapsilla ihottumaa voi kasvoissa olla muutenkin ja että kyseessä ei välttämättä ole maitoallergia. Näinhän toki onkin, mutta entäpä sitten vihreä (oli siis todella tummaa, kirkasta, myrkynvihreää välillä ) kakka? Poskien lehahtelu ruokailun jälkeen? :/
Itsellä on nyt vähän sekava olo, kun toisaalta olen tottakai hyvilläni, ettei mitään allergioita löytynyt =) , mutta toisaalta taas nyt ollaan sitten taas lähtökuopissa. Tästä nyt sitten jatketaan tuolla altistuksella ja odotellaan oireita.
:/ Miten huonoon kuntoon tuon ihon pitää sitten mennä?
Kortisonireseptit ja rasvausohjausta saatiin
, samoin resepti Ataraxiin ja ohje hakea sitä kotiin varalle. :/ Soittoaika lääkärille saatiin viikon päähän ja ohjeet mennä heti näytille, jos tulee uusia oireita.
Juu, ja
paino ja pituus mitattiin myös:
- 68cm (51cm)
- 7445g (3535g)
anna86: Kiinteiden aloitus stressaa täälläkin.
Tsemppiä sinne! :hug:
kevytmelankolia: Meillä on siis muitakin oireita kuin iho-juttuja, mutta eipä sitä siltikään näköjään voi kuin ihmetellä: ei voi tietää mikä on ja mikä ei allergiaa ja mikä mitäkin. :/ |O
nipsuli: Mä menisin näytille lääkärille.
Tosin, olen varmaankin aikalainen hysteerikko-äiti.
ieva & :heart: 5kk8pv