***HELMET 2008*** Kesäviikko 28

Alkuperäinen kirjoittaja salisas:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Meil mies käyttää navia sen takia että se varottaa kameroista :xmas: Ei ainakaa myönnä tarvitsevansa ajo-ohjeita :LOL:
Kotka-Kouvolaväin kamerat onneks muistaa jo unissaan :LOL: tietää missä kohtaa pitää alkaa hiljentää...
Niit tuli vasta tässä lisää sinne... Meijän navi ei tunnistanu niitä :eek: :LOL:
Millon? Minne? En kyl huomannu yhtään uutta viimeks.. :eek:
Oisko ollu johonki Mylsän kohalle. En mä muista... Ja vasta ja vasta.. Mehän ei varmaan tota väliä niin usein ajeta ku te joten voi siit vähä olla jo aikaa :D

Muuten onkin tullu ainakin just ennen kouvolaa, siihen mistä käännytään rantatielle... Tänään pyöräilin 40km, niin huomasin :)
Niin oliki siinä just... Nyt ei tarvi totaki lähtee tsekkaamaan viikonloppuna jos liikaa ois alkanu häiritteen :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Hitto mul tulee kuun lopussa lomarahat...prkl mie tilaan sen NYT!! :headwall: Mie oon alusta asti sanonu, et lajennus tehää 100% lainarahalla, et mie en ala kitkuttaa sitä varten :/
--näinpä..mäkin ostin koiralle 65? häkin ja ittehhän sen tiiän että mun omista esim. vaatteistahan se vaan on pois..kirppikset rulettaa :xmas:
Nonni..tän mie sanon ukolle jos viel motkottaa :LOL: :LOL:
ja ite se kyl on ollu ihan repun kannalla, et pitäs hommaa...mut et jos ois käytettynä löytän..

--juuh, voin kertoo lisääkin kuinka paljon koiriin rahaa menee..et voi niinkos sanoo että jos meillä olis koira niin..... :LOL: :LOL: :LOL:
Ei taija paljon noita ergoja olla käytettynä myynnissä..tai näin oon ainakin haistellu :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:
Ai niin, kiitos teille tsempeistä, ootte kyllä ihania :hug:
Eiköhän se huominen oo taas parempi, mä oon vaan yleensä sen verran pitkä pinnainen, että vaikka purankin kiukkuani mieheen, niin vauva ja koirat siltä kyllä säästyy..Nyt olin jo kovaa kyyttiä laittamas koiria Huuto.nettiin myyntiin :LOL:

Hyvää matkaa Vinjalle :)

Ja mun täytyy nyt tosissaan ruveta selvittelemään noita haalariasioita..
:LOL: :LOL:

 
Salisas, ieva ja nipsuli :hug: :hug: :flower: teille kaikille allergioista kärsiville. Onneks taitaa noi vauva-ajan allergiat yleensä helpottaa vähän isompana, mutta hurjiahan kertomuksia noi on.

Haalareista vielä: Reimalla on ihan tavallisia Reimoja (ihan surkeita) ja Reimatecejä, jotka on kosteussuojattuja. Noissa kosteuden/vedenpitävillä haalareilla on joku sellainen luku, joka kertoo, kuinka korkeen vesipatsaan ne kestää ilman, että vesi tulee läpi. Lassietecillä ja Reimatecillä toi luku oli jotain 5000 ja Remulla ja Rasavilillä 10 000. Eli Reimassa saa tosiaan maksaa nimestä. Jossain vauvalehdessä tms. oli juttua joku aika sitten. Korjatkaa taas, jos muistan väärin. :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Salisas, ieva ja nipsuli :hug: :hug: :flower: teille kaikille allergioista kärsiville. Onneks taitaa noi vauva-ajan allergiat yleensä helpottaa vähän isompana, mutta hurjiahan kertomuksia noi on.

Haalareista vielä: Reimalla on ihan tavallisia Reimoja (ihan surkeita) ja Reimatecejä, jotka on kosteussuojattuja. Noissa kosteuden/vedenpitävillä haalareilla on joku sellainen luku, joka kertoo, kuinka korkeen vesipatsaan ne kestää ilman, että vesi tulee läpi. Lassietecillä ja Reimatecillä toi luku oli jotain 5000 ja Remulla ja Rasavilillä 10 000. Eli Reimassa saa tosiaan maksaa nimestä. Jossain vauvalehdessä tms. oli juttua joku aika sitten. Korjatkaa taas, jos muistan väärin. :p
Eli sama homma kuin teltoissa. :D Nuo kosteusluvut siis. =)
 
Voi jösses taas tätä jutun määrää! :D Täällä on kyllä sellasia moottoriturpia taikka siis -sormia ettei tosikaan! ;)

Jahvetti ei ole kuule mitään hajua missä tollanen puoti täällä sijaitsee, oon kyllä kuullut mut näköhavaintoa ei ole! Ja me sentäs liikutaan samoilla nurkilla jos on kauppalankadulla ja jossain hyppyrimäen lähettyvillä kun asutaan melkein sen juurella! :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Voi jösses taas tätä jutun määrää! :D Täällä on kyllä sellasia moottoriturpia taikka siis -sormia ettei tosikaan! ;)

Jahvetti ei ole kuule mitään hajua missä tollanen puoti täällä sijaitsee, oon kyllä kuullut mut näköhavaintoa ei ole! Ja me sentäs liikutaan samoilla nurkilla jos on kauppalankadulla ja jossain hyppyrimäen lähettyvillä kun asutaan melkein sen juurella! :D
Mehän ollaan sitten oltu miltei naapureita ;)
 

Yhteistyössä