***HELMET 2008*** Kesäviikko 28

Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Meil mies käyttää navia sen takia että se varottaa kameroista :xmas: Ei ainakaa myönnä tarvitsevansa ajo-ohjeita :LOL:
Kotka-Kouvolaväin kamerat onneks muistaa jo unissaan :LOL: tietää missä kohtaa pitää alkaa hiljentää...
Joo, tollanen vekslaava ajo (jarrutus-kiihdytys) vasta tekeekin hyvää bensankulutukselle. Meilläkin autot tollasia syöppöjä. :p

No, meillä ei kans oo enää navigaattoria, kun se pöllittiin autosta tosta meijän pihalta. Rikotun ikkunan korjaaminen tais kyllä tulla vakuutusyhtiölle kallimmaks kun ton ikivanhan navigaattorin korvaaminen. :LOL:
Meillä ei pidetä navia autossa koskaan just tuosta syystä.
*muoks* Siis ettei itte oltais autossa. :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja civindal:
Tuli muuten mieleen tässä, että kävittekös ieva ja hippa perhevalmennuksessa sattumalta tammikuussa tuol koskelan nlassa? Jos oltaskin vaikka nähty.. :whistle: :)
Me ei käyty, kun tuolloin vasta muutettiin takaisin käpylään..Ei meitä kyllä sinne kutsuttukaan neuvolan toimesta :whistle:

Me synnytettiin Haikarassa, joten käytiin ne valmennukset :)
 
salisas Kamalalta kuulostaa teiän allergia :'( :eek: Artulle tuli onneks vaan maha kipeeksi Tuttelista. Vaihettiin Omneoon, kun oltiin kokeiltu Nania (piti nälkää 1-1½h) ja Semperiä (laitto mahan kovalle).

Vinja Ihanaa matkaa teille B) Me parhaillaan säästetään sitä Lontoon reissua varten. Syksyllä olis tarkotus lähtee, mutta taitaa mennä kevääseen, kun nyt on ollu niin niukasti laittaa rahaa sivuun :/ Mutta sitä enemmän nauttii, mitä kauemmin on odottanu =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Meil mies käyttää navia sen takia että se varottaa kameroista :xmas: Ei ainakaa myönnä tarvitsevansa ajo-ohjeita :LOL:
Kotka-Kouvolaväin kamerat onneks muistaa jo unissaan :LOL: tietää missä kohtaa pitää alkaa hiljentää...
Niit tuli vasta tässä lisää sinne... Meijän navi ei tunnistanu niitä :eek: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja salisas:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Niin, ja kiitos salisas tuosta allergiakysymykseen vastaamisesta! :flower: =)
Toivotaan että teilläkin asiat huomenna selvenee!
:hug: Musta ainakin kaikista kauheinta on aina kun asiat on kesken..
Niinpä. :/

zemppiä juu huomiseen, harmillista että ne ihottumat palas :hug:
Tänks. :) Ja ikävintä on, että ne palas pahempana kuin koskaan. :(
Ja ihan puskista :eek: *muoks* kysymysmerkki
Juu, oltiin melkein varmoja, että Almiron käy maidoks, koska aiemmin oireet ei ollu meidän mielestä mitään superpahoja. :/

 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja salisas:
Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:
Heipat pikaisesti :wave:

Tää päivä on ollut niin hanurista. Mulla on huono omatunto, kun sähähdin tänään ihan kunnolla miehelle, koirille ja typykälle..Ai kamala :ashamed: Mä taidan olla ihan liian väsynyt, kun tytöllä on taas tosi pätkittäiset yöunet, se ei juurikaan nuku päivällä (joten en voi ottaa päikkäreitä itekään) ja on vielä noi kaksi koiraa, jotka verottaa omansa..Huh, tuntuu, ettei ikinä saa vain olla...Voi elämä :'(

Ja haalareita mä en oo edes miettinyt, kaippa sitäkin pitäis ruveta nyt hommaamaan..Oon vaan niin pihalla kaikista merkeistä ja kokojutuista..Enhän mä tiedä, minkä kokoiset pitäis ostaa...

Salisaksen vauvalla on kyllä hurja allergia :| Onneksi oireet on nyt "kurissa" :hug:
Toi näyttää nyt hurjalta kun kirjotin pelkästä allergiasta :| Oireet on varmasti rajuimmasta päästä, mutta ihana poika meille kuitenkin annettu :heart:
Herreguud, tottakai se oma lapsi on aina ihanin! :heart: Meilläkin on ollut vaikka mitä, mutta eipä niitä juuri tule muisteltua taikka ajateltua. :/ Yleensä ei välttämättä muista ihmisille edes kertoa näistä negatiivisista asioista, kun keskittyy niihin positiivisiin puoliin. =)
Oma lapsi on aina se rakkain :heart: Ja allergioille tai muille vauvan sairasteluille ei oikein mitään mahda :)
Niinpä. Monesti miehen kanssa ollaan ajateltu (sekä tästä allergiahommasta että lonkkajutusta), että onneks ei oo mitään tämän pahempaa. :heart:
Samaa meilläkin hoetaan! =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Meil mies käyttää navia sen takia että se varottaa kameroista :xmas: Ei ainakaa myönnä tarvitsevansa ajo-ohjeita :LOL:
Kotka-Kouvolaväin kamerat onneks muistaa jo unissaan :LOL: tietää missä kohtaa pitää alkaa hiljentää...
Niit tuli vasta tässä lisää sinne... Meijän navi ei tunnistanu niitä :eek: :LOL:
Millon? Minne? En kyl huomannu yhtään uutta viimeks.. :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Ukko sano, et laita se reppu tilaukseen :eek:
No hitsit, anna mennä sit vaan :D
No joo mut arvaa mikä oli seuraava lause :headwall:
"kyl sie tiiät ettei meil olis varaa kun pitää säästää sitä ja sitä ja sitä varten (laajennusjuttuja) :headwall: :headwall:
Nyt tuli huono omatunto, et tilatako vai ei |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Ukko sano, et laita se reppu tilaukseen :eek:
No hitsit, anna mennä sit vaan :D
No joo mut arvaa mikä oli seuraava lause :headwall:
"kyl sie tiiät ettei meil olis varaa kun pitää säästää sitä ja sitä ja sitä varten (laajennusjuttuja) :headwall: :headwall:
Nyt tuli huono omatunto, et tilatako vai ei |O
--toi on just tota miesten logiikkaa, et osta vaan MUTTA :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Meil mies käyttää navia sen takia että se varottaa kameroista :xmas: Ei ainakaa myönnä tarvitsevansa ajo-ohjeita :LOL:
Kotka-Kouvolaväin kamerat onneks muistaa jo unissaan :LOL: tietää missä kohtaa pitää alkaa hiljentää...
Niit tuli vasta tässä lisää sinne... Meijän navi ei tunnistanu niitä :eek: :LOL:
Millon? Minne? En kyl huomannu yhtään uutta viimeks.. :eek:
Oisko ollu johonki Mylsän kohalle. En mä muista... Ja vasta ja vasta.. Mehän ei varmaan tota väliä niin usein ajeta ku te joten voi siit vähä olla jo aikaa :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Meil mies käyttää navia sen takia että se varottaa kameroista :xmas: Ei ainakaa myönnä tarvitsevansa ajo-ohjeita :LOL:
Kotka-Kouvolaväin kamerat onneks muistaa jo unissaan :LOL: tietää missä kohtaa pitää alkaa hiljentää...
Niit tuli vasta tässä lisää sinne... Meijän navi ei tunnistanu niitä :eek: :LOL:
Millon? Minne? En kyl huomannu yhtään uutta viimeks.. :eek:
Oisko ollu johonki Mylsän kohalle. En mä muista... Ja vasta ja vasta.. Mehän ei varmaan tota väliä niin usein ajeta ku te joten voi siit vähä olla jo aikaa :D
Nii..me kyl aika useesti ajellaan :whistle: Etenki talvella =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Hitto mul tulee kuun lopussa lomarahat...prkl mie tilaan sen NYT!! :headwall: Mie oon alusta asti sanonu, et lajennus tehää 100% lainarahalla, et mie en ala kitkuttaa sitä varten :/
--näinpä..mäkin ostin koiralle 65? häkin ja ittehhän sen tiiän että mun omista esim. vaatteistahan se vaan on pois..kirppikset rulettaa :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Meil mies käyttää navia sen takia että se varottaa kameroista :xmas: Ei ainakaa myönnä tarvitsevansa ajo-ohjeita :LOL:
Kotka-Kouvolaväin kamerat onneks muistaa jo unissaan :LOL: tietää missä kohtaa pitää alkaa hiljentää...
Niit tuli vasta tässä lisää sinne... Meijän navi ei tunnistanu niitä :eek: :LOL:
Millon? Minne? En kyl huomannu yhtään uutta viimeks.. :eek:
Oisko ollu johonki Mylsän kohalle. En mä muista... Ja vasta ja vasta.. Mehän ei varmaan tota väliä niin usein ajeta ku te joten voi siit vähä olla jo aikaa :D

Muuten onkin tullu ainakin just ennen kouvolaa, siihen mistä käännytään rantatielle... Tänään pyöräilin 40km, niin huomasin :)

 
Ai niin, kiitos teille tsempeistä, ootte kyllä ihania :hug:
Eiköhän se huominen oo taas parempi, mä oon vaan yleensä sen verran pitkä pinnainen, että vaikka purankin kiukkuani mieheen, niin vauva ja koirat siltä kyllä säästyy..Nyt olin jo kovaa kyyttiä laittamas koiria Huuto.nettiin myyntiin :LOL:

Hyvää matkaa Vinjalle :)

Ja mun täytyy nyt tosissaan ruveta selvittelemään noita haalariasioita..
 
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Hitto mul tulee kuun lopussa lomarahat...prkl mie tilaan sen NYT!! :headwall: Mie oon alusta asti sanonu, et lajennus tehää 100% lainarahalla, et mie en ala kitkuttaa sitä varten :/
--näinpä..mäkin ostin koiralle 65? häkin ja ittehhän sen tiiän että mun omista esim. vaatteistahan se vaan on pois..kirppikset rulettaa :xmas:
Nonni..tän mie sanon ukolle jos viel motkottaa :LOL: :LOL:
ja ite se kyl on ollu ihan repun kannalla, et pitäs hommaa...mut et jos ois käytettynä löytän..
 

Yhteistyössä