minkäslaista kakkua meille tarjoatAlkuperäinen kirjoittaja ieva80:Mulla on muuten tällä viikolla synttärit. :xmas:
Kiitos. =) *tarjoilee virtuaalikakkua etukäteen*Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:minkäslaista kakkua meille tarjoatAlkuperäinen kirjoittaja ieva80:Mulla on muuten tällä viikolla synttärit. :xmas:
=) haluatko päivää paljastaa,onnittelut kuitenkin etukäteen :flower:
Kerros Anno vähän tarkempaa reseptiä. Löyty meinaa noita raparperejakin tuolta pakkasesta ja ne tulkitsin vielä käyttökelposiks.Alkuperäinen kirjoittaja Anno:Mie hehkutan vieläki mun raparperikiisseliä En oo meinaa sitten köksän tuntien jälkee kiisseliä tehny ku luulin että se perunajauho on haastavampiki juttu :snotty:
Vauvarokko mullekin tulis mieleen, jos tolleen nopeesti alkaa näpyt lisääntyä. Mutta liittykös siihen kuumettakin? Joo, paraskin nettilääkäri täällä.Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Vauvarokko tai pahemman puoleiset hikinäpyt olis nyt listallaAlkuperäinen kirjoittaja salisas:Ja mulle vauvarokko...Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:Ihan unhoitin tervetuloa äiti-yö :wave:
Jahvetti toivotaan ettei ole allergiaa. Mulla tuli ekana mieleen ennenkuin ehdin edes kunnolla lukea et kääk, vesirokko,mut ei sentään.
Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:Huomenta vaan kaikille!
Noita lusikoita jäin miettimään... Viime viikolla tuli vaaleansininen kuori jossa oli lippua ja lappua ja pieni kirjanen, muistaakseni oli nestle bona ja oranssi lusikka. Eilen tuli taas vaaleansininen kuori (toi oli varmasti nestle bona)jossa luvattiin tietoa lapsen kehityksestä ym. Sisällä oli vain se sininen baby björnin lusikka. Että tuliko sieltä kaks lusikkaa,vai oliko toi toinen kuitenki joku muu firma??
Täytyy jatkaa lukemista...
No senkun lähettää vaikka lusikan päivässä, kyllä meille kelpaa!Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:Lusikoista vielä... Löysin sen viime viikkosen kirjekuoren, olikin valkonen... mutta lähettäjä suomen nestle Espoosta, mikä eilen tuli niin lähettäjä suomen nestle Turku! Eli nestleltä oli molemmat lusikat, toisessa vaan infoa mukana, toisessa pelkkä lusikka vaikka kuoressa muuta luvataankin...
Olisiko kasvupyräys teillä meneillään, seuraavat neuvolamittaukset voi tuoda yllärin tullessaan.Alkuperäinen kirjoittaja SEE:Meidän pojun huiput yöunet on nyt ollut 2viikkoa historiaa, tähän asti on pärjätty 1 syötöllä joskus aamuyöstä . No nyt pojulla jo hirveä nälkä puolilta öin. Viime yönä söi X2 klo 00.00 ja 04.00 ja molemmilla kerroilla 200ml. En ymmärrä kun kiinteitä meillä menee reilusti 2x pvässä niin luulis että yöllä olisi vähemmän nälkä, no toivotaan että on vaan joku vaihe.
T:SEE ja poju 4,5kk