***HELMET 2008*** Kesäviikko 27

Sainpas vihdoin luettua viime yön saldon =) Mieleen ei kyllä jäänyt paljoakaan :ashamed: Meillekin tuli sellainen oranssi lusikka ja samanlainen vihreä on saatu aiemmin babybiossa käydessämme. Mitään Pampers-kirjettä ei ole meille tullut, mutta me käytetäänkin Liberoita ;)

Jahvetin tytyllä nyppyjä... meillä pojalla ollut nyt muutaman päivän aikana omituisia nyppyjä päässä muutama, yksi leuassa, yksi rintakehällä ja yksi kämmenselässä :eek: Ilmaantuivat samaan aikaan, oiskohan ollut perjantaina, eivätkä ole kadonneet, eikä niitä ole tullut lisää. Kuvittelin ensin, että nyt varmaan joku rokko tulee, mut en tiiä sitten mitä ovat :/ Mä otan suht rennosti enkä turhista jaksa stressailla pojun suhteen. Ja lääkäriin mua ei saa ennen kuin oon kuolemankielissä, joten en poikaakaan oo sinne kiikuttamassa. Paljastuksena voin kertoa, että en ole ikinä itse varannut lääkäriaikaa :ashamed:

Ikävää nuo tavaroiden hajoamiset. Tuntuu, että sitten kun jokin hajoaa, niin niitä alkaa hajoamaan sarjassa :(
 
Tarpallahan
huonoa tuuria pitänyt kulkupelien kanssa. Eikö se vanha sananlasku mene että: ei kahta ilman kolmatta, että toivottavasti toi jääkaappi on jo laskettu tohon juttuun ;)

Mulla menee hermot meidän naapurin vanhaan mieheen.. Se tuppaa jatkuvasti huutamaan tohon meidän pihaan kun yritän nukuttaa poikaa :headwall: Aina samat jutut; Nukkuuko poika? Kuis vanha nyt se onkaan? ja sitä sitten kerrataan :/
Tänään kun poika nukahti sanoin että nyt meen äkkiä imuroimaan ennen kun poika herää, niin hänpä sanoikin että jää siksi aikaa vahtimaan poikaa.. ja istua tökötti vaunujen vieressä koko tunnin minkä poika nukku...
 
Salisas no sullahan tyrkky naapuri :kieh: Musta tuntuu, että turhan usein alkaa jonkinsortin paukutus naapurustossa, kun vien pojan nukkumaan. Nykyisin poika ei kyllä herää moottorisahaan eikä vasaranpaukkeeseen, vaikka mua ne häiritsevät itkuhälyttimen kautta =) :LOL:
 
Meille tuli oranssi lusikka. Samanlaisia lusikoita saa tuossa meidän cittarissa kaupanpäälle kun osaa Piltti-soseita. Siinä tais ennen olla, että 5 purkkia kun ostaa niin saa, mutta nykysin yks purkkikin riittää. Ilmeisesti jäänyt lusikoita tms. Meillä siis on noita lusikoita useampia ja hyväksi on todettu. :D

Mitähän sitä muuta. Levottomasti on nukuttu täälläkin. Viime yönä likalla oli taas omat kiljuntapartyt sängyssä ties kuinka kauan. Puoli kuudelta piti antaa maitoa ja simahti vähäksi aikaa. Nyt vetää unta palloon.

On muuten pihalla aivan hillittömät määrät itikoita. :kieh: Piti tulla sisälle turvaan hetkeksi.

Tais olla joku päivä puhetta, että ei pääsis kerhon puolelle keskusteluihin. Mullakin tekee välillä. Sillon täytyy vaan kirjautua ulos ja takas sisälle, niin pääsee taas kerhoileen. :whistle:
 
Hui kun pelästyin äsken! Makoiltiin lattialla muksujen kanssa, poika heilutteli tuttia suuhun ja pois. Esikoinen toi kirjan että lukisin. Yht äkkiä poika rupes itkee ihan kauheesti ja sillä oli tutti poikittain suussa :eek: Eikä saanut pois, hetki meni mullakin että sain sen sieltä käännettyä pois kun toinen painaa suuta kiinni. Huh, en ois uskonu että tommonenkin on mahdollista!
 
Siitä Pampers-kirjeestä: Eihän siinä ollut mainintaa ettei saisi olla ostettu vaippoja tarjouksesta. Kun meidän säästöpörssissä olisi nuo vaipat 10? paketti. Tuli vaan mieleen että voinhan mä kerätä niistä ne koodit.

Meillekin tuli tuo oranssi lusikka.

PikkuE on ollut tänään vaikea :/ Kitinää jos on yksin, vaikka vieressä olisi. Sellainen sylikissa tänään. VAunuissa kuitenkin viihtyi hyvin kun käytiin aamulenkillä. Mulle on tullut nyt sellainen olo että mitä sitä tytön kanssa oikein tekisi. Vaunuttelemassa ei jaksa koko aikaa käydä ja kantorepussa en jaksa kantaa ku peri minuuttia. :ashamed: Mutta jos huomenna olisi parempi päivä. Lähtisi ajamaan vaikka mummilaan.

Ciba ja E 4kk 1,5vko
 
Vinja :eek: :eek:

Meillekin tuli se oranssi lusikka. Jätettiin se mummolaan varalle, kun kotoa tosiaan löytyy läjä niitä Emman lusikoita =)

Täällä myös täytyy J:tä viihdyttää koko ajan. Sellainen huomion kerääjä tuo poika on kyllä ollut aina. Meidän lempipuuhaa kahdestaan on sängyn päällä nuhjuaminen. Jutellaan ja pusutellaan ja könytään äidin päälle ja taas takaisin pötkölleen :heart:

Muistakaa tosiaan Pampers-koodien kerääjät laittaa kuitit talteen :attn:

Äsken tuli vettä kuin esterin peestä, nyt linnut laulaa ja arska paistaa B)

Nyt pyykkejä laittamaan J:n suosiollisella avustuksella :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:
pessi meillä lähinnä lentää tutti sängystä lattialle, niitä onki sitte kiva ettiä yöllä :whistle: Onneks on muutama varatutti vieressä niin voi sitte aamulla keräillä saaliin lattialta :D
Mä en meinaa ilman rillejä löytää sitä tuttia pojan sängystä yöllä :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Alkuperäinen kirjoittaja Vinja:
pessi meillä lähinnä lentää tutti sängystä lattialle, niitä onki sitte kiva ettiä yöllä :whistle: Onneks on muutama varatutti vieressä niin voi sitte aamulla keräillä saaliin lattialta :D
Mä en meinaa ilman rillejä löytää sitä tuttia pojan sängystä yöllä :headwall:
Peesi,mut mä en meinaa löytää rillejä ilman rillejä ensin
:LOL:
 
Meille on kanssa tullu oranssi lusikka ja mun mielestä se on niin pyllystä kun olla voi :whistle: Liian pyöristetyt reunat...Ainun silikoninen ensilusikka on tuhannesti parempi =)

Näppylöistä mie oon melko varma, et ovat hikinäppyjä tai jotain...voihan se olla jotaan herkistymistä mm. pesuaineelle ja nyt kun on kuuma ja hikoilee ja nukkuu mahallaan, ni on ärtyny :whistle: No pitää seurailla :/

Leluja viskellään täälläki, mut ei mun mielestä oo tietoista viskelemistä vaan ihan ku vauhti käsillä yltyy, niin tavarat ei pysy enää käsissä vaan lentää minne sattuu :p

Hissukkako se oli ku yritti mun tunnarilla sisälle...myönnän et mulla on käyny monesti samoin :headwall: :headwall: Sit ihmetellään, et missä vika kun ei pääse :xmas:

Esikoinen alkaa olla paranemaan päin, lähti miehen mukana mummolaan mattojen pesuun, sama se makaako se siellä vai kotona. Myö mennään likan kanssa heti kohta, kun tuo herää. Kuopuspoika lähti taas miehen vanhempien matkaan ainaki yheksi yöksi, voi olla et on 2 yötä =) Kerkeshän appivanhemmat meillä vissiin tunnin olemaan ennenkö poika kysy, et millon pääsee yökylään :LOL: Harvinaisen kauan siis!!! :LOL:
Huomenna uusi yritys Tykkimäkeen...appivanhemmat meinas, jos vaikka mukaan lähtis =) Katsellaan nyt viel ilmoja ja esikon vointia.

Pakko vielä lopuksi todeta, että täällä on muutama Todellinen Helmi :flower: :saint:

Nyt mattoja pesemään...
 
Tosiaan siellä pers...ööh perheneuvolassa käytiin tänään...eipä sieltä oikeen mitään käteen jääny :whistle: Poika oli niin enkeliä siellä, et tädit vaan ihmetteli et kenestä me puhutaan |O Ehkä hieman siihen suuntaan meni, et miehellä olis joissain asioissa liian tiukka kuri...hmm..miusta meillä ei oo kuria nähtykään |O :LOL: No joo...käytäntö opettaa enemmin kun asiantuntijoiden "oppikirjakertomukset" :whistle: :xmas:
 
:wave: ,
ihan ekaks joku kyseli tuosta itkien heräämisestä ja meillä on nyt eilen neiti heränny huutaen, eilen illalla kahesti ja tänään yhesti ja ei meinaa rauhottua, siis mikä tökkii kuuluuko asiaan, vai hampaatko kiusaa, korva kipee, paha uni..help :attn:

Noita näppyjä meilläkin on tullu ja menny, ja viel en oo lanssia soittanu ihme kyllä :eek: , oisin voinu kuvitella että oisin semmosta äitityppiä vaan enpäs ookkaan ;) , ainakaan vielä :D

Itiksessä käytiin lauantaina ja ihan ok alet oli sielä mun mielestä, vauvan vaatteissa ei niinkään, tais olla lindexillä ja H&M llä -30% ja joitan hajakappalaeita -50%
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Onko kukaan käynyt Itäkeskuksessa lähiaikoina? Onko hyvät alet? Torstaina olisi tarkoitus mennä .
Tuleehan tossa nurkalla käytyä, näkyis toi Itäkeskus meidän ikkunasta, jos ei olis taloa tiellä B) . Hyvin siellä näyttää porukkaa käyvän, joten kai siellä jotain on alennettukin =) . Mulla vaan tilapäinen häiriö taloudessa ja pitäisi etelänreissullekin hieman säästää, niin oon jättänyt väliin nämä alet tai niin ainakin uskottelun itselleni :kieh: Mutta aina kun siittä läpi kulkee, niin jotain tarttuu yleensä mukaan :LOL:
 

Yhteistyössä