***HELMET 2008*** Kesäviikko 27

Alkuperäinen kirjoittaja Zannikka:
Jokaisella on kuitenkin oma mielipiteensä asiasta, ja niistäkän ei tunnetusta kannata kiistellä. Keskustellahan asiasta voi, mutta mielestäni on vähän hassua vääntää kättä asiasta, jolla ei loppujen lopuksi eikä alkujen aluksi ole juurikaan merkitystä tässä maailmassa. :ashamed:
Niimpä... :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja lumianna:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Meijän piti kanssa tänään lähtä Tykkimäkeen eilisen kamalan päivän päälle, oltiin viel aamupalapöydässä lähössä, mut ihan puskista esikolla nous kuume 38! |O No, ei voi minkään, keskiviikkona uus yritys, josko tuo olis tervehtyny...tai tietty seuraava sairastuu |O

Ja sit..olen uuden probleeman edessä...aluks luulin et likalla on hikinäppyjä rinnassa, mut nyt niitä on myös otsassa, korvien vieressä, käsissä ja rinnassa IHAN kamalasti, tuntuu että rinnassa vaan lisääntyy :whistle:
No voi, oltais voitu sitten törmäillä siellä, oltiin siellä koko päivä. Ihan äskettäin tultiin kotia. :D Meillä oli toinen vaihtoehto keskiviikko.... Tänään oli kyllä ihana ilma siellä ja jonoja ei ollut yhtään.

Toivotaan, ettei tytyllä ole allergiaa.
No mie kerkesin jo aatella et huutelen sitte :LOL: Viel tuo on kuumeessa, et saa nähä päässääkö keskiviikkonakaan :whistle:
Ai jonoja ei ollu....no tietty keskiviikkona on sit kaikki :headwall: :LOL:
Mitäs tykkäsitte, tehän vissii muistaakseni olitte eka kertaa? =)
 
Juuh...provoilu on per***stä ja mä en kyllä jaksa sellaisella palstalla olla missä sitä viljellään. Menee aika hukaan... :(

Jahvetti tottakai sitä on herkemmällä ensimmäisen lapsen kanssa ja miettii joka sanaa ja asiaa mikä sitä omaa ja ainoaa silmäterää koskee. Ja siksipä..kunnioitetaan toisiamme..niitä ekojen ja ainoiden äitejä ja jo elämän kouluja nähneitä useampien äitejä. :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:
Pitäiskös kerhon puolelle avata päivän hehkutukset ja miinukset? Se vois olla ihan kiva?
Mainio idea
Avattu :)

Ai niin, ei meillä oo mitään lusikoita :eek: Menin tietty heti Bonan sivuille rekkautumaan, josko sieltä jonkun lusikan saisi. Sivusto kelailee edelleen mun tietoja siellä, saa nähdä, läpäisenkö kynnyksen :LOL:

:headwall: Päätin tänään mennä ajoissa nukkumaan ja täällähän minä vieläkin kukun :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja lumianna:
:wave: Terveisiä tykkimäestä, kotiuduttiin juuri.
:) Oliko kivaa ja ootko väsyväsy? :) Mä oon käyny Tykkimäessä tasan kerran, joskus 5v. muksuna. Voiskohan muuten ens kesänä jo mennä Muumimaahan? :/ Ts., ymmärtääkö tuommoinen 1,5v. niistä jutuista vielä mitään? :/
Olenhan minä, jouduin ajamaankin koko matkan kotiin. Hauskaa kyllä oli ja muksut tykkäs. Aurinko paistoi ja väkeä ei ollut juuri ollenkaan...sopivasti.

Luulen että Muumimaa on parinvuoden päästä ajankohtainen ja uskokaa huviksenne meidän 8v, poikakin tykkäs vielä tänä vuonna käydä siellä. Oltiin muilla asioilla Naantalissa, niin pakotti isänsä muumimaahan :D .
 
Alkuperäinen kirjoittaja äippäHki:
Juuh...provoilu on per***stä ja mä en kyllä jaksa sellaisella palstalla olla missä sitä viljellään. Menee aika hukaan... :(

Jahvetti tottakai sitä on herkemmällä ensimmäisen lapsen kanssa ja miettii joka sanaa ja asiaa mikä sitä omaa ja ainoaa silmäterää koskee. Ja siksipä..kunnioitetaan toisiamme..niitä ekojen ja ainoiden äitejä ja jo elämän kouluja nähneitä useampien äitejä. :heart:
Niin...tässäkin on siis varmaankin käynyt juuri noin :whistle: Mulla ei ole mitään aihetta aliarvioida, haukkua, nimitellä tai mitään ketään muuta...mutta, kuten itsekin tuossa sanoit, niin osa ottaa asiat liian itseensä :/ Mutta ei voi minkään...itse olen aika viilipytty...nykysin :whistle: ;)

Että jos nyt otetaan nyt nuo likan näppylät, niin moni olis varmaan jo lanssin soittanu, että toihan kuolee :kieh:
Mie kyllä ootan sinne neuvolaan asti, ei ne siitä mihkän karkaa tai jos karkaa, ni hyvä niin :D
 
Mun mielestä tää palsta on siinä just niin kiva, kun täällä on niitä kokeneita konkareita, joilla on jo liuta lapsia ja sitten meitä, ei niin kokeneita, ensimmäisten aarteiden äitejä. Ja yhtä lailla jokainen meistä on kiva mauste ja lisä tälle palstalle :) Me ekojen äidit saadaan arvokkaita neuvoja konkareilta ja ehkä joskus konkaritkin saattavat hyötyjä meidän uusien tulokkaiden jutuista..Tai luultavasti niitä juttuja on ainakin mukava lueskella ;)

Mä pyörin säännöllisesti muutamalla palstalla ja täytyy sanoa, että viihdyn täällä siksikin niin hyvin, että täällä käydään yleensä keskustelu hyvässä hengessä ja rakentavasti. Toivottavasti jatkossakin ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja äippäHki:
Juuh...provoilu on per***stä ja mä en kyllä jaksa sellaisella palstalla olla missä sitä viljellään. Menee aika hukaan... :(

Jahvetti tottakai sitä on herkemmällä ensimmäisen lapsen kanssa ja miettii joka sanaa ja asiaa mikä sitä omaa ja ainoaa silmäterää koskee. Ja siksipä..kunnioitetaan toisiamme..niitä ekojen ja ainoiden äitejä ja jo elämän kouluja nähneitä useampien äitejä. :heart:
Ihan täys peesi tähän. :hug: kaikille kokeneille ja kokemattomille äideille!
=)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja lumianna:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Meijän piti kanssa tänään lähtä Tykkimäkeen eilisen kamalan päivän päälle, oltiin viel aamupalapöydässä lähössä, mut ihan puskista esikolla nous kuume 38! |O No, ei voi minkään, keskiviikkona uus yritys, josko tuo olis tervehtyny...tai tietty seuraava sairastuu |O

Ja sit..olen uuden probleeman edessä...aluks luulin et likalla on hikinäppyjä rinnassa, mut nyt niitä on myös otsassa, korvien vieressä, käsissä ja rinnassa IHAN kamalasti, tuntuu että rinnassa vaan lisääntyy :whistle:
No voi, oltais voitu sitten törmäillä siellä, oltiin siellä koko päivä. Ihan äskettäin tultiin kotia. :D Meillä oli toinen vaihtoehto keskiviikko.... Tänään oli kyllä ihana ilma siellä ja jonoja ei ollut yhtään.

Toivotaan, ettei tytyllä ole allergiaa.
No mie kerkesin jo aatella et huutelen sitte :LOL: Viel tuo on kuumeessa, et saa nähä päässääkö keskiviikkonakaan :whistle:
Ai jonoja ei ollu....no tietty keskiviikkona on sit kaikki :headwall: :LOL:
Mitäs tykkäsitte, tehän vissii muistaakseni olitte eka kertaa? =)
Ai niinkuin "lumianna...lumianna sinua odotetaan pääoven välissä..." :LOL: No joo olisinhan mie tullut tietty juoksujalkaa.

Paikka ihan ok, meidän pojat kun ei noista hurjista laitteista välitä, niin meni ainakin tänä vuonna hyvin. Maisemat ovat huikeat. Ja se nostalgia...enterprisen ääni ja vanha kunnon calypso.....tuli niin oma lapsuus ja linnanmäki mieleen. B)
 
Alkuperäinen kirjoittaja lumianna:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja lumianna:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Meijän piti kanssa tänään lähtä Tykkimäkeen eilisen kamalan päivän päälle, oltiin viel aamupalapöydässä lähössä, mut ihan puskista esikolla nous kuume 38! |O No, ei voi minkään, keskiviikkona uus yritys, josko tuo olis tervehtyny...tai tietty seuraava sairastuu |O

Ja sit..olen uuden probleeman edessä...aluks luulin et likalla on hikinäppyjä rinnassa, mut nyt niitä on myös otsassa, korvien vieressä, käsissä ja rinnassa IHAN kamalasti, tuntuu että rinnassa vaan lisääntyy :whistle:
No voi, oltais voitu sitten törmäillä siellä, oltiin siellä koko päivä. Ihan äskettäin tultiin kotia. :D Meillä oli toinen vaihtoehto keskiviikko.... Tänään oli kyllä ihana ilma siellä ja jonoja ei ollut yhtään.

Toivotaan, ettei tytyllä ole allergiaa.
No mie kerkesin jo aatella et huutelen sitte :LOL: Viel tuo on kuumeessa, et saa nähä päässääkö keskiviikkonakaan :whistle:
Ai jonoja ei ollu....no tietty keskiviikkona on sit kaikki :headwall: :LOL:
Mitäs tykkäsitte, tehän vissii muistaakseni olitte eka kertaa? =)
Ai niinkuin "lumianna...lumianna sinua odotetaan pääoven välissä..." :LOL: No joo olisinhan mie tullut tietty juoksujalkaa.

Paikka ihan ok, meidän pojat kun ei noista hurjista laitteista välitä, niin meni ainakin tänä vuonna hyvin. Maisemat ovat huikeat. Ja se nostalgia...enterprisen ääni ja vanha kunnon calypso.....tuli niin oma lapsuus ja linnanmäki mieleen. B)

No joo...meillä taas Tykkimäki "alkaa jäädä pieneksi" :/ Se on oikein passeli vielä alakouluikäselle =)
Kävittekös muuten syömässä siel ravintolassa? Jos niin mitä kustansi per nuppi?
:D
 
:wave: ,
Kiva että Jepsulla kaikki hyvin Oulussa :hug: , tää lähtee nyt kerhon kautta nukkumaan, sen verta koville otti taas harrasteluy ja kauhee nälkäki |O

Mut päivän hehkutus, Mulla on niiiiiiiiiiin ihanan hyvä harrastuskaveri tuo koirani Piina :heart: että ei toista :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:
Mun mielestä tää palsta on siinä just niin kiva, kun täällä on niitä kokeneita konkareita, joilla on jo liuta lapsia ja sitten meitä, ei niin kokeneita, ensimmäisten aarteiden äitejä. Ja yhtä lailla jokainen meistä on kiva mauste ja lisä tälle palstalle :) Me ekojen äidit saadaan arvokkaita neuvoja konkareilta ja ehkä joskus konkaritkin saattavat hyötyjä meidän uusien tulokkaiden jutuista..Tai luultavasti niitä juttuja on ainakin mukava lueskella ;)
peesi peesi

Jahvetti mä kuulun just tohon mainitsemaasi äitiporukkaan joka hysteerisenä olis jo soittanut sen piipaa -auton

:LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:
Mun mielestä tää palsta on siinä just niin kiva, kun täällä on niitä kokeneita konkareita, joilla on jo liuta lapsia ja sitten meitä, ei niin kokeneita, ensimmäisten aarteiden äitejä. Ja yhtä lailla jokainen meistä on kiva mauste ja lisä tälle palstalle :) Me ekojen äidit saadaan arvokkaita neuvoja konkareilta ja ehkä joskus konkaritkin saattavat hyötyjä meidän uusien tulokkaiden jutuista..Tai luultavasti niitä juttuja on ainakin mukava lueskella ;)
peesi peesi

Jahvetti mä kuulun just tohon mainitsemaasi äitiporukkaan joka hysteerisenä olis jo soittanut sen piipaa -auton

:LOL:
Jeps, kyllä mäkin olisin ainakin tullut palstoilta kysymään, että mikäköhän nyt on. :D Ja ehkäpä selvitellyt asiaa muutenkin. :D

 
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:
Mun mielestä tää palsta on siinä just niin kiva, kun täällä on niitä kokeneita konkareita, joilla on jo liuta lapsia ja sitten meitä, ei niin kokeneita, ensimmäisten aarteiden äitejä. Ja yhtä lailla jokainen meistä on kiva mauste ja lisä tälle palstalle :) Me ekojen äidit saadaan arvokkaita neuvoja konkareilta ja ehkä joskus konkaritkin saattavat hyötyjä meidän uusien tulokkaiden jutuista..Tai luultavasti niitä juttuja on ainakin mukava lueskella ;)
peesi peesi

Jahvetti mä kuulun just tohon mainitsemaasi äitiporukkaan joka hysteerisenä olis jo soittanut sen piipaa -auton

:LOL:
:D
 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:
Mun mielestä tää palsta on siinä just niin kiva, kun täällä on niitä kokeneita konkareita, joilla on jo liuta lapsia ja sitten meitä, ei niin kokeneita, ensimmäisten aarteiden äitejä. Ja yhtä lailla jokainen meistä on kiva mauste ja lisä tälle palstalle :) Me ekojen äidit saadaan arvokkaita neuvoja konkareilta ja ehkä joskus konkaritkin saattavat hyötyjä meidän uusien tulokkaiden jutuista..Tai luultavasti niitä juttuja on ainakin mukava lueskella ;)
peesi peesi

Jahvetti mä kuulun just tohon mainitsemaasi äitiporukkaan joka hysteerisenä olis jo soittanut sen piipaa -auton

:LOL:
Jeps, kyllä mäkin olisin ainakin tullut palstoilta kysymään, että mikäköhän nyt on. :D Ja ehkäpä selvitellyt asiaa muutenkin. :D

Pakko munki on tunnustaa, että sen verran kuukkeiloin, että se on jotain :whistle: :LOL:
Vauvarokko menis kyllä näppyjen puolesta, mut ei tolla oo kuumetta ollu.
Hikinäpytkin mahollisia, alko juuriki sen jälkee kun alko mahallaan nukkua ja rinnassa on just eniten :/
 
Joku kyseli monta sivua sitten, et nukkuuko kenenkään vauva mahallaan, niin meillä nukkuu, ihan koko yön :wave: Ja päivälläki, jos sattuu omassa sängyssä nukkumaan. Nukkuu mahallaan paljon paremmin...tuttiakaan ei tartte kertaakaan antaa suuhun yön aikana :p Toisin ku selällään nukkuessa =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja lumianna:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja lumianna:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Meijän piti kanssa tänään lähtä Tykkimäkeen eilisen kamalan päivän päälle, oltiin viel aamupalapöydässä lähössä, mut ihan puskista esikolla nous kuume 38! |O No, ei voi minkään, keskiviikkona uus yritys, josko tuo olis tervehtyny...tai tietty seuraava sairastuu |O

Ja sit..olen uuden probleeman edessä...aluks luulin et likalla on hikinäppyjä rinnassa, mut nyt niitä on myös otsassa, korvien vieressä, käsissä ja rinnassa IHAN kamalasti, tuntuu että rinnassa vaan lisääntyy :whistle:
No voi, oltais voitu sitten törmäillä siellä, oltiin siellä koko päivä. Ihan äskettäin tultiin kotia. :D Meillä oli toinen vaihtoehto keskiviikko.... Tänään oli kyllä ihana ilma siellä ja jonoja ei ollut yhtään.

Toivotaan, ettei tytyllä ole allergiaa.
No mie kerkesin jo aatella et huutelen sitte :LOL: Viel tuo on kuumeessa, et saa nähä päässääkö keskiviikkonakaan :whistle:
Ai jonoja ei ollu....no tietty keskiviikkona on sit kaikki :headwall: :LOL:
Mitäs tykkäsitte, tehän vissii muistaakseni olitte eka kertaa? =)
Ai niinkuin "lumianna...lumianna sinua odotetaan pääoven välissä..." :LOL: No joo olisinhan mie tullut tietty juoksujalkaa.

Paikka ihan ok, meidän pojat kun ei noista hurjista laitteista välitä, niin meni ainakin tänä vuonna hyvin. Maisemat ovat huikeat. Ja se nostalgia...enterprisen ääni ja vanha kunnon calypso.....tuli niin oma lapsuus ja linnanmäki mieleen. B)

No joo...meillä taas Tykkimäki "alkaa jäädä pieneksi" :/ Se on oikein passeli vielä alakouluikäselle =)
Kävittekös muuten syömässä siel ravintolassa? Jos niin mitä kustansi per nuppi?
:D
Käytiin syömässä, maksoi 11,90? aikuinen ja 7,90? pojat 8 ja 9v., en muista miten noi hinnat meni, mutta lapsille oli jotain eri ikähaarukka hintoja....
Perus kotiruokasettiä oli, ihan ok.
 
Alkuperäinen kirjoittaja lumianna:
Käytiin syömässä, maksoi 11,90? aikuinen ja 7,90? pojat 8 ja 9v., en muista miten noi hinnat meni, mutta lapsille oli jotain eri ikähaarukka hintoja....
Perus kotiruokasettiä oli, ihan ok.
Tainnu vähän kallistua :whistle: No ei kyllä kallis ole nytkään ja mahan saa täyteen =) Ei tällä kokoonpanolla paljon viiti siel esim hamppareiden voimalla mennä :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Mie en oikeesti jaksa ressata enää...ehkä mie oon siitäki jo oman osuuteni tehny :whistle:
Niin kauan ku henki normaalisti pihisee,niin nou panic :xmas:
Juu jätä ihan suosiolla stressaamiset joka asiasta meille ensikertalaisille,me pidetään perinnettä yllä

:D ,voi sitä päivää,kun itsekin ottaa relasti,meil on mies enemmän sitä sorttia ja kutsuukin mua hellästi Nasuksi,koska pelkään "kaikkea",noo se on sit mun Möhköfantti,koska törmää ja sählää kaikkeen ja kaikkea.

Siitäpä tuli mieleen,mitäs hellittelynimiä teillä on toisillenne

Me paljon myös mulutellaan,siis mulu,juu ilman ärräää,eiks ole äklöä :heart: :LOL:
 
Meillä nukutaan selällään. Ja välillä keskellä yötäkin touhutaan niin maan perkuleellisesti että. :D Peiton potkii aina pois päältä ja mobilellekin antaa jaloilla kyytiä. :D Tutinkin on useamman kerran heittänyt jollain ilveellä pinniksestä pois. |O
 
Mie oon varmaan sit Möhköfantti :LOL: :LOL:

Mie oon oikeesti niin hullu (siis hyvällä tavalla), et mie ihmettelen kuin tuo ukko mua jaksaa |O En oikeesti ees kehtaa sanoa mun hullutuksia...jos joku poikien kaveri näkis, ni pojat ei varmaan suostuis tunnustaa mua äidikseen |O :saint: :LOL:
En tiiä, en mie ennen oo tällänen ollu...eikä toi hulluttelu auttaa tohon relaamiseen myös :whistle:

Mut oikeesti, ressaaminen kuluttaa voimia ihan turhaan :hug:
 
Hei muuten, te jotka saitte sen Pampers-kirjeen, niin kuulutteko johonkin Pampers-kerhoon? :wave: Aattelin, että kun noita kertsejä tulee kuitenkin silloin tällöin käytettyä, etenkin nyt kesällä, niin kantsiskohan ostaa vallan varastoon niitä. :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Meillä nukutaan selällään. Ja välillä keskellä yötäkin touhutaan niin maan perkuleellisesti että. :D Peiton potkii aina pois päältä ja mobilellekin antaa jaloilla kyytiä. :D Tutinkin on useamman kerran heittänyt jollain ilveellä pinniksestä pois. |O
Meillä kans on yöurheilijan vikaa.Taitaa tulla kans sillä potkimisella joko potkunyrkkeilijä ja tutin viskomisella keihäänheittäjä.Eiköhän palkata jo meidän mussukoille oma valmentaja
:LOL:
 

Yhteistyössä