***HELMET 2008*** Kesäviikko 27

Me ollaan reissattu muutama päivä, ja nyt kotona. Kaikki meni mielettömän hienosti ja mulla on tosi hyvä mieli kun pojan kanssa kaikki edelliset reissut ovat olleet kaaottisia...
KENTZIE kyseli sivuja sitten Almiron vauvojen kiinteiden aloituksesta. Meille alunperin ravintoterapeutti suositteli puolen vuoden iässä, saatiin myös "turvallisia" kiinteitä listalle mistä sitten aloitellaan. Meillä sen jälkeen poika allergisoitui myös Almironille, joten nyt juodaan Pepti Junioria. Ja tarkoitus vedättää kiinteiden aloitusta niin että maidosta ollaan ihan varmoja. ( on mahdollisuus allergisoitua vielä peptillekkin)
KANTOLIINOISTA JA REPUISTA ollut puhetta, meillä myös liina miltei käyttämätön, BB:n reppu ollut käytössä lähinnä reissuissa muttei houkuttele käyttämään kyllä yhtään..
 
Täältä piste ergolle :D Tosin ei mulla noista muista oo kokemusta... :whistle: Mitä nyt ainakin yks äiti mulle kehu mun ergoa kun siinä oli pikkutasku mihin saa laitettua esim. kännykän tai avaimet mitä ei hänen patapumissa ole. Ja tuo päiväreppu on meillä syrjäyttänyt ihan täysin hoitolaukun, reppu jokapaikassa mukana =) Ja ton päivärepun vissiin saa tohon ergoon kiinni, miten niin sitä en tiedä kun ei ollut ohjeita :LOL: Yhet nippelit siinä on mihin vois mennä, mut kun päivärepussa on niitä tuplasti verrattuna tohon kantoreppuun... :ashamed:
Niin ja onko noissa muita sitä päänsuojaa jos nukahtaa? Sen olen todennut todella hyväksi!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Mulla ei oo niitä suihkunjälkeissessioita, mut mie saatan yhtäkkiä vaikka alkaa hyppiä ympäri kämppää kaninloikilla |O Alkaa tulla paljastuksia :p Heh, esikko aina tykkää...no joo, osaan mie käyttäytyyki, ainaki joskus :saint:
:LOL: :LOL:

Lueskelin ketjua tässä läpi...meillä ei esikoinen välillä kestä kun äiti vetää jotain tuohon tapaan pitkin asuntoa. Kuin noloo!! :LOL: :LOL: Hiton "Virtasia" meki ollaan!! :attn:
 
Alkuperäinen kirjoittaja VanamoBr:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Mulla ei oo niitä suihkunjälkeissessioita, mut mie saatan yhtäkkiä vaikka alkaa hyppiä ympäri kämppää kaninloikilla |O Alkaa tulla paljastuksia :p Heh, esikko aina tykkää...no joo, osaan mie käyttäytyyki, ainaki joskus :saint:
:LOL: :LOL:

Lueskelin ketjua tässä läpi...meillä ei esikoinen välillä kestä kun äiti vetää jotain tuohon tapaan pitkin asuntoa. Kuin noloo!! :LOL: :LOL: Hiton "Virtasia" meki ollaan!! :attn:
:LOL: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja VanamoBr:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja VanamoBr:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Kehukaas/haukkukaa nyt kilpaa...kisassa mukana Ergo-, Manduca- ja Patapum-kantoreput :D :wave: :wave:

Meillä on Yamo...
:D En kuulu joukkoon. Menen pois. :p
Joo luin et siinä on kapeemmat olkaimet (mut paksummat), kun muissa, niin mies hylkäsi sen suorilta :p

:LOL: Mä olen parhaaks kantovälineeks todennu BabyBjörnin tässä tämän muksun kohdalla, edellinen ei viihtynyt siinä yhtään ja siks lähdin kierteeseen noiden vaihtoehtosysteemien kans. Loppujen lopuksi kantelu on niin vähäistä että en investoisi enää jos tietäisin kuin vähän jaksan poikaa niihin laittaa. 8kg ei kulje noissa hyvin vaikka minkä levyinen olis olkain.
Meillä oli edellisellä BB, ei ikinä enää |O :whistle:
Jos tuo Yamo pölyttyy, ni myy pois ;) :LOL:
Niin mäkin kelasin kunnes toi istahti siihen tyytyväisenä. Kaikki meillä pölyttyy! nimim. En vielä tiedä missä on siivouskaappi

 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Mie kohta meen suutuspäissäni ja tilaan tuon Ergon :headwall: :headwall: Perhanan ukko lupas et tehään jotaan,ku urhis loppuu ja pojat nukkuu...teki oharit |O :kieh:
Kostat miehelle ja tilaat kantorepun...
:LOL: Mahtaa olla mies vihainen aamulla kun herää ja tajuaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja VanamoBr:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Mie kohta meen suutuspäissäni ja tilaan tuon Ergon :headwall: :headwall: Perhanan ukko lupas et tehään jotaan,ku urhis loppuu ja pojat nukkuu...teki oharit |O :kieh:
Kostat miehelle ja tilaat kantorepun...
:LOL: Mahtaa olla mies vihainen aamulla kun herää ja tajuaa.
:LOL: Mutta mitä jos se kostaa ja tilaa vaikka uudet matkarattaat?

Ikävä silti että teki oharit. :( Meidän ukko makaa sohvalla ja tuijottaa maanisesti kourallista dollareita, kuinka monta kertaa sen leffan voi jaksaa oikein katsoa? :eek:
 
joo asiasta pahvilaatikkoon,minä nauroin tänään pitkästä aikaa ja oikein sydämmen pohjasta,sitä ei oo tapahtunukkaa pitkään aikaan. minä räjähdin totaalisesti ku kaveri kerto kauheista itkukohtauksistaan (raskaana viikolla 22 ) :LOL: ku ei se voi kuulema enää yhtään pidätellä sitä itkuaan ja se itki mulle puhelimessaki ja minä vaan nauroin :LOL: lopulta se ei itekkään tienny että itkeekö hän vai nauraako vai tekeekö molempia yhtä aikaa :LOL:
 
Mitä te flippailette---huh. Mä meen nyt. Meinasin kysyä että tietäiskö joku kuin paljon kustantaa metriltä sellanen lämpö-tai painekyllästetty puu terassia ja pergolaa varten mut antaapi ootella huomiseen.... :whistle: :wave:
 

Yhteistyössä