Meillä :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Ciba:Tuntuu vaan että nukkuu paremmin sisällä kun ulkona. Onko muilla näin?
no minä en oo niinkään jumppa ihminen mutta salille menosta olen kyllä haaveillut, ei meilläkään tämä taloudellinen tilanne ole todellakaan mikään ruusuinen mutta jos salillekki ostain sellasen kortin joko kuukausi tai sit sellasen jolla saa tietyn määrän käydä,luultavasti tuo jälkiimmäinen olis sopivampi ku ukon työvuorot määrää aikalailla että miten pääsee minnekki..muutaman kerran kävin toissa syksynä noissa elon jutuissa mut ne ei ollu oikein sitä mitä sieltä lähin hakemaan..mut jos välttämättä kaipaat jumppa seuraa niin kotikurppahan puhu jotain että haluais sellaseen mennä tuolla kainuulaisten kerhon puolella viime kuussa..Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:Ihanat te ootte, kiitos myötätunnosta! :flower:
Tulin pikaseen vaan heittämään haasteen piiperolle, ku mehän ollaan saman kylän tyttöjä: saisinko susta syksyllä kaverin jos alettais kulkea jumpassa tms? Minä mieluiten menisin salille tms, mutta raha on esteenä... Mun mielestä täällä tuo Elo tms seura järjestää jumppia, joihin voi mennä rajattomasti ku ostaa semmosen kausikortin tai jonku, joka maksaa palttiarallaa 40e, eli ei paha. Vai tykkäätkö ollenkaan tuon tyylisestä liikunnasta? Tai liikunnasta yleensä? Ite kun kaipais jotain liikunnallista harrastusta ja omaa aikaa, mutta ei yksin haluttais lähteä... Mitäs sanot?
Missäs numerossa te majaanne pidättekään..?Alkuperäinen kirjoittaja piipero86:no minä en oo niinkään jumppa ihminen mutta salille menosta olen kyllä haaveillut, ei meilläkään tämä taloudellinen tilanne ole todellakaan mikään ruusuinen mutta jos salillekki ostain sellasen kortin joko kuukausi tai sit sellasen jolla saa tietyn määrän käydä,luultavasti tuo jälkiimmäinen olis sopivampi ku ukon työvuorot määrää aikalailla että miten pääsee minnekki..muutaman kerran kävin toissa syksynä noissa elon jutuissa mut ne ei ollu oikein sitä mitä sieltä lähin hakemaan..mut jos välttämättä kaipaat jumppa seuraa niin kotikurppahan puhu jotain että haluais sellaseen mennä tuolla kainuulaisten kerhon puolella viime kuussa..Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:Ihanat te ootte, kiitos myötätunnosta! :flower:
Tulin pikaseen vaan heittämään haasteen piiperolle, ku mehän ollaan saman kylän tyttöjä: saisinko susta syksyllä kaverin jos alettais kulkea jumpassa tms? Minä mieluiten menisin salille tms, mutta raha on esteenä... Mun mielestä täällä tuo Elo tms seura järjestää jumppia, joihin voi mennä rajattomasti ku ostaa semmosen kausikortin tai jonku, joka maksaa palttiarallaa 40e, eli ei paha. Vai tykkäätkö ollenkaan tuon tyylisestä liikunnasta? Tai liikunnasta yleensä? Ite kun kaipais jotain liikunnallista harrastusta ja omaa aikaa, mutta ei yksin haluttais lähteä... Mitäs sanot?
tiiätkö että minä hoksasin vasta pari päivää sitten että piru vieköön sinähän oot saman kadun asustelija sama pää kesät talvet, hyvä minä
Me muutes kokeiltiin kans, mutta muikeita ilmeitä ei saatu! Tais tykätä kyllä, mutta sen verran oli outoa hommaa että ei siinä ihan naureskelemaan sopinu alkaa! Paan fotoa kohta!Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Tiiätkö niin minunki piti, mutta mitä tein? Päästinki isännän päikkäreille ku valvohan se seki viime yönä. Siis daa.. :headwall: koskahan musta on tullu tämmönen ettei oma napa ookaan enää lähimpänä..? Illan mittaan sitä sitte kärsii seuraukset ku täällä vaan pystyssä nakotan vaikka päikkärit ois taatusti tehny terää mulleki! Tai ees se että ois lähteny käymään vaikka pienellä happihyppelyllä.. pah.Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:ippu nyt vasta ehtisin ajatuksella lukee tuon....et muuten usko, et kuin useesti mulla on tolalsia päiviä Jos yhtään lohduttaa
Yleensä tollasiana päivinä lähenki asioille tms samalla ovenavauksella, ku isäntä tulee kotiin
muoks pois numerotAlkuperäinen kirjoittaja piipero86:meidän numero on 14, entäs teillä?Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:Missäs numerossa te majaanne pidättekään..?Alkuperäinen kirjoittaja piipero86:no minä en oo niinkään jumppa ihminen mutta salille menosta olen kyllä haaveillut, ei meilläkään tämä taloudellinen tilanne ole todellakaan mikään ruusuinen mutta jos salillekki ostain sellasen kortin joko kuukausi tai sit sellasen jolla saa tietyn määrän käydä,luultavasti tuo jälkiimmäinen olis sopivampi ku ukon työvuorot määrää aikalailla että miten pääsee minnekki..muutaman kerran kävin toissa syksynä noissa elon jutuissa mut ne ei ollu oikein sitä mitä sieltä lähin hakemaan..mut jos välttämättä kaipaat jumppa seuraa niin kotikurppahan puhu jotain että haluais sellaseen mennä tuolla kainuulaisten kerhon puolella viime kuussa..Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:Ihanat te ootte, kiitos myötätunnosta! :flower:
tiiätkö että minä hoksasin vasta pari päivää sitten että piru vieköön sinähän oot saman kadun asustelija sama pää kesät talvet, hyvä minä
Eikäkö letkulla loppuikäsä vaan!Alkuperäinen kirjoittaja piipero86:no varmasti ottaa hermoon, se ei varmasti nälkään kuole jos ei niitä soseita alotakkaan ihan heti. tämä sose asiaki on jokaisen oma asia että millon ne alottaa, kyllä ne viimestään aikuisena kiinteälle oppii tai ainaki luulen niinAlkuperäinen kirjoittaja Ciba:Meillä ei olla vielä soseita maisteltu. Ajattelin jos vaikka juhannuksena maistelis ekan kerran, tai sitten ei.... Silloin tyttö olisi jo sen 4kk. Anoppi on tosin jo alkanut "painostaa" soseiden aloittamisesta. kuulemma pitää alkaa jo maistamaan jotta tottuu!!! :kieh: Mä nään jo punaista kun tuosta pitää joka kerta sanoa. Kyllä varmasta tulee tottumaan kiinteeseen ruokaan vaikka myöhemminkin aloittaisi. Varsinkin kun on hyvin kasvanut rintamaidolla.
eli meillä on siis muutama hassu talo tässä välissä onpas maailma taas pieniAlkuperäinen kirjoittaja Ippu:nain. =)Alkuperäinen kirjoittaja piipero86:meidän numero on 14, entäs teillä?Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:Missäs numerossa te majaanne pidättekään..?Alkuperäinen kirjoittaja piipero86:no minä en oo niinkään jumppa ihminen mutta salille menosta olen kyllä haaveillut, ei meilläkään tämä taloudellinen tilanne ole todellakaan mikään ruusuinen mutta jos salillekki ostain sellasen kortin joko kuukausi tai sit sellasen jolla saa tietyn määrän käydä,luultavasti tuo jälkiimmäinen olis sopivampi ku ukon työvuorot määrää aikalailla että miten pääsee minnekki..muutaman kerran kävin toissa syksynä noissa elon jutuissa mut ne ei ollu oikein sitä mitä sieltä lähin hakemaan..mut jos välttämättä kaipaat jumppa seuraa niin kotikurppahan puhu jotain että haluais sellaseen mennä tuolla kainuulaisten kerhon puolella viime kuussa..Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:Ihanat te ootte, kiitos myötätunnosta! :flower:
MUOKS: siis 9
Kuulostaapa tutulta!Alkuperäinen kirjoittaja piipero86:mut nyt anatudun täysin tolle ruuan laitolle, ku oon nyt aina pari lihapullaa pyöritelly ja sitte käyny täällä taas kurkkailemassa saattaa tätä tahtia yöhön ennen ku lihapullat ja muusit valmiina, ukkoki tulee puolen tunnin päästä niin luulee varmaan että ruoka odottamassa...
muoks* siis antaudun ei anatudun
Me käydään Artun kanssa siellä MLL:n perhekahvilassa, mutta se on nyt kesätauolla Syksyllä taas mennään.Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Käykö kuinka moni äiti-vauvakerhossa? Me oltiin viime viikolla ekaa kertaa (tai kerho siis alkoi silloin), huomenna taas. Vähän sellaista diipadaapaa, kukaan ei puhu mitään jne.
Tänään käytiin neitin kans neuvola lääkärillä. Laitto tytän masulleen ja kysy et kääntyykö, mä et ei mut... niin neiti sit päätti näyttää ja potkas itteensä etteenpäin.. oli lekurilla hauskaa.. "ai et sä sit ryömit eteenpäin, et mikäs kiire sulla on"..Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Meillä kakkonen lähti ryömimään 3-kuisena, että kyllä voi MUTTA itse kyllä toivon paljon pidempää paikallaan pysyvyyttäAlkuperäinen kirjoittaja Vinja:Siis eihän toi jätkä voi vielä ruveta ryömimään, eihän??! Taas kun laitoin lattialle niin veti jaloilla itteesä eteenpäin, ja pääsikin kunnes kädet jäi alle. Jestas jos se nyt jo alottaa ton
Mä sorrun tekemään noin AINA että päästän miehen lepuuttamaan ja ite touhuan. En ole siis 3,5 kuukauteen mennyt yksin kävelylle kuin 2 kertaa. Kaupassa olen yksin käynyt 2 kertaa ja nämäkin kaikki käynnit oli silloin kun pikku mies oli 1kk ihan korkeintaan vanha.Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:Tiiätkö niin minunki piti, mutta mitä tein? Päästinki isännän päikkäreille ku valvohan se seki viime yönä. Siis daa.. :headwall: koskahan musta on tullu tämmönen ettei oma napa ookaan enää lähimpänä..? Illan mittaan sitä sitte kärsii seuraukset ku täällä vaan pystyssä nakotan vaikka päikkärit ois taatusti tehny terää mulleki! Tai ees se että ois lähteny käymään vaikka pienellä happihyppelyllä.. pah.Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:ippu nyt vasta ehtisin ajatuksella lukee tuon....et muuten usko, et kuin useesti mulla on tolalsia päiviä Jos yhtään lohduttaa
Yleensä tollasiana päivinä lähenki asioille tms samalla ovenavauksella, ku isäntä tulee kotiin