Helmet 2008 ***kesäjutut vol.2***

Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Niin, mutta ihanat oli juhlat, siis kaverin häät =) Maailman kaunein morsian, hyvää ruokaa ja huippu bändi ja hyvää seuraa :D
:flower:
Me mennään ens lauantaina häihin...päätettiin kuitenki ottaa ihan iisisti ja mennä jopa autolla =)
Nautitaan (kerranki) selvinpäin ajasta ilman lapsia =)

 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Ja en aio enää osallistua mihinkään juhliin missä on rajattomasti ilmaista viinaa...enkä aio juhlia omia kolmekymppisiäkään. Enkä miehen.
Kerro lisää :attn: :attn: :LOL:
Jos viittaat siihen yhteen kommentiini, niin sanoin jotain tyhmää (enkä tietty edes muista miks) ja aiheutin pienen välikohtauksen :ashamed: Mutta kaikki on sovittu kaikkien osapuolten välillä. Mä vaan olen niin häpeissäni, etten ikinä :ashamed: :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Ja en aio enää osallistua mihinkään juhliin missä on rajattomasti ilmaista viinaa...enkä aio juhlia omia kolmekymppisiäkään. Enkä miehen.
Kerro lisää :attn: :attn: :LOL:
Jos viittaat siihen yhteen kommentiini, niin sanoin jotain tyhmää (enkä tietty edes muista miks) ja aiheutin pienen välikohtauksen :ashamed: Mutta kaikki on sovittu kaikkien osapuolten välillä. Mä vaan olen niin häpeissäni, etten ikinä :ashamed: :ashamed:
Kävin äskee kattoo et olis vissiin jotain poistellu :whistle: :D
Kerro vielki lisää... ;)
Meillä se oon yleensä minä joka ne välikohtaukset hoitelee :LOL: :snotty:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
heissunveissun! iepulle ja peipolle ja muille terkkuja B)
Kiitti! :) Kiva, että tarhapäivä meni mukavasti. Täällä jännätäänpännätään kovasti tulevaa... Ja heiii, eikse niin ole, että sitä kepillä silmään, joka vanhoja muistaa. ;) Kaikkihan varmaan joskus on jotain törttöilly. :snotty:
 
Poju yllätti mut iloisesti tänään. Mentiin potalle ja vaippa oli märkä. Ei istunut kuin sekunnin siinä potalla ja lähti sitten keittiöön jotain touhuamaan. Mä jäin vessaan föönaamaan tukkaani. Ajattelin, et olkoon nyt vähän aikaa ilman vaippaa, kun ei varmaan ole pissahätä, koska vaippa oli märkä. Hetken kuluttua poika tuli takas ja meni potalle istumaan. Sitten nousi siitä ja jatkoi taas matkaansa. Ja kas, pissa oli tullut pottaan! =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja verkkis:
Poju yllätti mut iloisesti tänään. Mentiin potalle ja vaippa oli märkä. Ei istunut kuin sekunnin siinä potalla ja lähti sitten keittiöön jotain touhuamaan. Mä jäin vessaan föönaamaan tukkaani. Ajattelin, et olkoon nyt vähän aikaa ilman vaippaa, kun ei varmaan ole pissahätä, koska vaippa oli märkä. Hetken kuluttua poika tuli takas ja meni potalle istumaan. Sitten nousi siitä ja jatkoi taas matkaansa. Ja kas, pissa oli tullut pottaan! =)
WAU :flower:
 
Osaako näin pienet jo huijata??? :eek: Pojun uus tapa kirjoja katsellessamme on, että jos kysyn vaikka missä on siili, hän kääntää sivua ja pudistaa päätään ja sanoo "ö-öö" (ei). Sitten ihmettelen, että "ai eikö siellä ollutkaan siiliä?". Hetken päästä kääntää sivun takaisin ja näyttää siilin ja hymyilee leveästi ja ilkikurisesti =) En kylläkään tiedä, onko tämä hyvä vai huono asia, ties mikä huijari tulee isona... :D
 

Yhteistyössä