Helmet 2008 ***kesäjutut vol.2***

Lela-lela-lela, Lela Pala Tute... Terkkuja Madonnan keikalta! :heart: Upeaa oli! :D

Vaatevaraston päivityksestä olette puhuneet. Mä ostan uutta, jos sattuu kivaa kohdalle/tarvitaan jotain. En jaksa varta vasten lähteä vaatekaupoille. Eikä nykyisin oikein meinaa ehtiä kaupoille muutenkaan, vaikka olis miten tärkeää. :/ Meille ei onneksi nyt just oikein mitään tarvitakaan. Sadetakki ja tossut pitäis hankkia tarhaa varten, mutta muuten kaikkea sopivaista on.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Lela-lela-lela, Lela Pala Tute... Terkkuja Madonnan keikalta! :heart: Upeaa oli! :D

Vaatevaraston päivityksestä olette puhuneet. Mä ostan uutta, jos sattuu kivaa kohdalle/tarvitaan jotain. En jaksa varta vasten lähteä vaatekaupoille. Eikä nykyisin oikein meinaa ehtiä kaupoille muutenkaan, vaikka olis miten tärkeää. :/ Meille ei onneksi nyt just oikein mitään tarvitakaan. Sadetakki ja tossut pitäis hankkia tarhaa varten, mutta muuten kaikkea sopivaista on.
Niin oli! Ihan huippua!!!!!!
 
Poika jää nykyään itkien tarhaan :'( Mutta on kuitenkin päivä sitten menny ihan ok. Eilen oli jopa hymyillyt ja tänään iskenyt silmää, kun oli yritetty nukuttaa. Luulee kai, että flirttailemalla ei tarvi laittaa nukkuun.
 
Ja oli taas niin mun tuuria: kun eilen aamupäivällä saavuttiin hesaan, niin soitin hotelliin, että milloin saa huoneen. No, se siellä sanoi, että tää sun varaus on peruttu!!! Mä kysyin, että kai tää on huono vitsi????? No, sitten se sano, että tulkaa vaan, on meillä kuitenkin teille huone.
Saivat selvitettyä missä oli vika: ostin hotelliyön jo helmikuussa ja vielä toukokuussa varmistin ja varaus oli ok. No se firma minkä kautta ostin se, niin on menny tällä viikolla konkurssiin ja ne ei ole maksanut sitä mun maksamaa yötä hotellille vaan perunu sen. Ja tää firma oli laittanut mulle sähköpostia keskiviikkona, jolloin mä olin jo treella!!! Mä jouduin sitten maksamaan uudelleen sen. Onneks saatiin yli 100 e alennusta (norm. hinta 250 e/yö). Ja nyt mä selvittelen luottonkunnan ohjeiden mukaan maksaako se firma mulle sen takaisin vai sitten luottokunta. Toivottavasti edes joku!!!!!!!!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Madonnan keikka oli siis ihana. Ja oli hauska tuhlata omaisuus shoppailemalla Helsingissä B) Pihistellään sitten loppu kuukausi :kieh:
=) Ei sitten törmätty? Joku muukin oli lähteny mestoille. :xmas:
Mää kattelin teitä naapurisaaren vierasvenesatamasta. :D

Ei kyllä näkynyt kuin joku lava, josta kuulu laulua. :LOL:

Mutta turva- ja vartiointitoimet Jätkänsaarta ympäröivällä suljetulla vesialueella ja Pihlajasaaren rannoillakin olivat varsin viihdyttävää katseltavaa. Jotkut virkaintoiset VPK-laiset yrittivät megafoniin toitottomalla kieltää veneilijöitä uimasta konsertin aikana. Joku ukkeli siis kävi omasta veneestään iltauinnilla. :D
 
Mun kahden yön poissaolon jälkeen pojasta on kehkeytynyt varsinainen isinpoika. Aikaisemmin oli vähän sinnepäin suuntautumassa, mutta nyt hokee koko ajan, että ishi, ishi, ishi... B) Mun puolesta isi saakin välillä hoitaa kaiken :LOL: ja pakkohan sen on kun oma poika pyytää :kieh:
 

Yhteistyössä