Helmet 2008 ***kesäjutut vol.2***

Ieva mun siskolla kans Auris, tykkää kyllä kovasti! Mä oon vaan semmonen et vaikka tarvetta ei ole niin haluun ison auton että varmasti mahtuu omat ja vieraat muksut kyytiin... Mies oli taas sitä mieltä et riittää et omat mahtuu... Ja sit toinen on et on kiva kun on muksu selkämenosuuntaan niin etupenkillekin mahtuu vielä istumaan, jopa tuo mies =) No, nyt ei kyllä mahdu kun 1 vieras muksu kyytiin, mut harvemmin niitä enempää kerralla kuskataankaan :D Tosin välillä kyllä, et vois sille chryslerille olla käyttöä (ja koira sais oman takapenkin :D ) Ei ihan noilla perusteilla taida mies lämmetä tolle, pitää varmaan ylipuhua kolmannesta lapsesta:whistle:


 
Hello ja terveisiä jostain päin Keski-Suomea. Olemme matkalla Jyväskylään, ja hyödynnän tämänkin ajan palstailemalla ja facettamalla. :D :D

On ollut puhetta selkä/kasvot menosuuntaan matkaamisesta. Meillä lapsi matkustaa selkä menosuuntaan ja hyvin on vielä tilaa, vaikkas pieni auto onkin. Lapsen pituutta en osaa arvioida, yli 80cm kuitenkin. Vinja: Meillä siis lapsi on apukuskin takana selkä menosuuntaan ja mä matkustan edessä. Hyvin mahtuu molemmat, sekä lapsi että mamma.
 
Hello ja terveisiä jostain päin Keski-Suomea. Olemme matkalla Jyväskylään, ja hyödynnän tämänkin ajan palstailemalla ja facettamalla. :D :D

On ollut puhetta selkä/kasvot menosuuntaan matkaamisesta. Meillä lapsi matkustaa selkä menosuuntaan ja hyvin on vielä tilaa, vaikkas pieni auto onkin. Lapsen pituutta en osaa arvioida, yli 80cm kuitenkin. Vinja: Meillä siis lapsi on apukuskin takana selkä menosuuntaan ja mä matkustan edessä. Hyvin mahtuu molemmat, sekä lapsi että mamma.
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Mitä tehdä jos menee huudoksi? Olen pessyt "väkisin", mut teenkö väärin....

Muistan esikon ajalta saman, eikä oo mitään traumoja jäänyt. Nykyään pesee hampaat kolme kertaa päivässä... :p
Kyllä meillä välillä väkisin pessään...useesti jo loppuvaiheessa antaa periksi ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Antaako teidän helmet pestä hampaat? :headwall:
No ei :( Aika taistelua se usein on. Parhaiten onnistuu, kun antaa pojalle oman harjan käteen ja antaa sen harjailla esim. kirjan kuvissa olevien eläinten "hampaita" (siis lukee samalla kirjaa ja sohii kuvia harjalla ja mä puhua papatan koko ajan, miten puhtaiksi vaikka lehmän hampaat tulevat jne ja samalla harjaan pojan hampaita vähän kuin huomaamatta). Että aikamoinen sirkus se on :/ Väkisin olen kans jokusen kerran pessy, mut tuntuu, et siitä on vaan enemmän haittaa. Mut huomaan itekin vähän jännittäväni tota toimitusta...
 

Yhteistyössä