Meillä ei oo mitään jääny viel pieneksAlkuperäinen kirjoittaja evaellen:Ajattelin laitella noita pieneks jääneitä vaatteita huutikseen, mut jotenkin se on niin työlästä... |O No, vähitellen...
Taitaa se sittenki olla miun vauva
Meillä ei oo mitään jääny viel pieneksAlkuperäinen kirjoittaja evaellen:Ajattelin laitella noita pieneks jääneitä vaatteita huutikseen, mut jotenkin se on niin työlästä... |O No, vähitellen...
Meillä ei nuo 50cm olleet alkujaankaan sopivia (hihat lyhyet) ja 56cm:t laitoin viime viikolla muutamia housuja lukuunottamatta pois.Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Meillä ei oo mitään jääny viel pieneksAlkuperäinen kirjoittaja evaellen:Ajattelin laitella noita pieneks jääneitä vaatteita huutikseen, mut jotenkin se on niin työlästä... |O No, vähitellen...
Meillä on 56cm ihan täysillä käytössä Tänäänki yhet terälliset housut jalassa ni pakko laittaa sukat, kun on niin julmetun pitkätAlkuperäinen kirjoittaja evaellen:Meillä ei nuo 50cm olleet alkujaankaan sopivia (hihat lyhyet) ja 56cm:t laitoin viime viikolla muutamia housuja lukuunottamatta pois.Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Meillä ei oo mitään jääny viel pieneksAlkuperäinen kirjoittaja evaellen:Ajattelin laitella noita pieneks jääneitä vaatteita huutikseen, mut jotenkin se on niin työlästä... |O No, vähitellen...
Alkuperäinen kirjoittaja babygirl:No mut siunakko tillukas! Jos sä kerra Rauma naapurist oles, ni es sunkka vaa sit Lapist? Mää ole Lapist ja Uatlas ole ylaste ja lukio käyn. Ja uatlast tua mu miäs o , olla vaa tän hämesse sit tykät jäär.
Ole muute just lährös ajama mukulitte kans Lappi
Niin ja tervetuloa uusille mukaan!
Meillähän on Jahve tytöillä 10 päivää ikäeroa, joten saattaahan se olla että teilläkin viikon päästä alkaa näyttää lyhkäsiltä... Musta tuntuu, että meidän tyttö kasvoi tosi suhauksessa ykskaks ulos (nimenomaan siis bodyjen hihat ja kokopuvut) noista 56cm vaatteista. =) Meillä tyttö on pitkän ja puikulanmallinen, eikä todellakaan siis kuin äitinsä... Viime vkolla 9vkon neuvolassa 58,5cm ja 5140g. Btw, viime vkolla pipo oli39cm ja minätyhmänä ostin tänään myssyn kokoa 40. no, aikasta kipakkahan se oli... |OAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Meillä on 56cm ihan täysillä käytössä Tänäänki yhet terälliset housut jalassa ni pakko laittaa sukat, kun on niin julmetun pitkätAlkuperäinen kirjoittaja evaellen:Meillä ei nuo 50cm olleet alkujaankaan sopivia (hihat lyhyet) ja 56cm:t laitoin viime viikolla muutamia housuja lukuunottamatta pois.Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Meillä ei oo mitään jääny viel pieneksAlkuperäinen kirjoittaja evaellen:Ajattelin laitella noita pieneks jääneitä vaatteita huutikseen, mut jotenkin se on niin työlästä... |O No, vähitellen...
Äitiinsä tullu likka, kun on tollanen kitukasvunen Isänsä ollu samanikäsenä jo yli 6kg...tuo likka vasta 4,5kg
No oikeestaan noissa 1. ja 3. on enempi mun näköä, kun taas 2. on enempi isänsä näkönen. Jopa aikoinaan tarhantädit ihmetteli, kuin paljon se on isänsä näkönen, ku isä saman ikäsenä (samat tädit hoitanu miestä, minua ja mein 2. ja 3. poikaa)Alkuperäinen kirjoittaja evaellen:Jahve:
Onkos teillä noin muuten pojat tullu ulkonäön puolesta isäänsä?
:wave: :wave: :wave: Meidän tytsy veteli viime yönä klo 22-7.40 unta palloon. Normaalisti Pemmi heräilee "viimeistään" kuuden aikaan syömään, jos on mennyt kymmeneltä unille ja minä havahduinkin vanhasta tottumuksesta niihin aikoihin kuulostelemaan. Piti ihan tsekata, että onko kaikki ok, kun ei sitten noussutkaan syömään. Meillä ei sitten nukutakaan mitään älyttömän pitkiä päikkäreitä, maks 2 tuntia oikeestaan.Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mun on nyt ihan pakko kysyy, että onko muita Helmiä, jotka nukkuis jo yöt läpeensä? :wave:
Siis heräämättä, ettei enää syö yöllä?
Kun meillä nyt tosiaan näyttäs, että tuo likka on lopettanu kokonaan yösyönnit ja nukkuu kuin tukki heräämättä klo 21-6 (joskus jopa 7). Eli 9h yöunet...tuntuu vaan niin kummalliselle...vaikka edellinenkin oli tosi hyvä nukkuja =)
Älkää viittikö.... :headwall: :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja evaellen::wave: :wave: :wave: Meidän tytsy veteli viime yönä klo 22-7.40 unta palloon. Normaalisti Pemmi heräilee "viimeistään" kuuden aikaan syömään, jos on mennyt kymmeneltä unille ja minä havahduinkin vanhasta tottumuksesta niihin aikoihin kuulostelemaan. Piti ihan tsekata, että onko kaikki ok, kun ei sitten noussutkaan syömään. Meillä ei sitten nukutakaan mitään älyttömän pitkiä päikkäreitä, maks 2 tuntia oikeestaan.Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mun on nyt ihan pakko kysyy, että onko muita Helmiä, jotka nukkuis jo yöt läpeensä? :wave:
Kun meillä nyt tosiaan näyttäs, että tuo likka on lopettanu kokonaan yösyönnit ja nukkuu kuin tukki heräämättä klo 21-6 (joskus jopa 7). Eli 9h yöunet...tuntuu vaan niin kummalliselle...vaikka edellinenkin oli tosi hyvä nukkuja =)
älä välitä ei meilläkään nukuta... 2-3h unia kerran on nukukkunu 4 ja 5h.. mut välistä vaihdoin silloinki kylkeä ja ite heräsin jo moneen otteeseen et onko se etes hengissä :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Älkää viittikö.... :headwall: :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja evaellen::wave: :wave: :wave: Meidän tytsy veteli viime yönä klo 22-7.40 unta palloon. Normaalisti Pemmi heräilee "viimeistään" kuuden aikaan syömään, jos on mennyt kymmeneltä unille ja minä havahduinkin vanhasta tottumuksesta niihin aikoihin kuulostelemaan. Piti ihan tsekata, että onko kaikki ok, kun ei sitten noussutkaan syömään. Meillä ei sitten nukutakaan mitään älyttömän pitkiä päikkäreitä, maks 2 tuntia oikeestaan.Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mun on nyt ihan pakko kysyy, että onko muita Helmiä, jotka nukkuis jo yöt läpeensä? :wave:
Veljenpoikanikin (10vk) vetelee 6-8 tunnin yöunia. Mutta ei meillä vaan nukuta, kun max 4h. Silloinkin jo luulin pojan vähintään kuolleen.