Heippa!
Pikkuisen kynnet... Miten ne voi kasvaa sellasta kyytiä?!
Aina pitää olla napsimassa. Ja sitten se musta töhnä mikä sinne kynsien alle kerääntyy, tuntuu aina että kun joku on kylässä niin katsovat ettei pidetä lapsemme puhtaudesta huolta.. mutta kun sitä vaan tuleekoko ajan vaikka kuinka yrittäis pyyhkiä :ashamed:
Päälle pissimisestä tuli mieleen että meidän poika se
pissi pottaan 1kk ikäisenä Olin porukoilla vessassa vaihtamassa vaippaa ja lattialla oli siskonlasten potta, poika oli mulla sylissä selkä muhun ja sitten se alko lorottaa ja menikin suoraan pottaan! Himpun verran nauratti, meidän varhaiskypsä =)
Ne
veronpalautukset... noh, onhan se 12 euroakin jotain :| Mies sai 400 ? :kieh:
Oon nyt viikon käyttänyt Cerazetteja eikä vielä ainakaan ole ollut mitään vuotoja tai muutakaan oiretta. Järkyttävä vetinen valkovuoto on kyllä edelleen jatkunut jo muutaman viikon, mutta siihen pitää ilmeisesti vaan sopeutua.
Pillerin muistamisesta... Oon laittanut puhelimeen muistutuksen joka päivä hamaan tulevaisuuteen asti, koska ilman sitä VARMASTI unohtaisin. Ja eilenkin meni tunti yli kun just sillä hetkellä imetin kun hälytys soi ja sitten unohdin koko asian hetkeks...
Eilen oli vähän itkunen päivä. Tuntu vaan että kaikki kaatuu päälle... Tein sämpylöitä jotka ei taaskaan onnistunut, olin ymmärtänyt naapurin miehen jutun väärin, joulurahaa tulee se 12 euroa, kuulin että parin vuoden päästä lisätyöt loppuu ja pystyn hädin tuskin maksamaan osuuteni asuntolainasta, saat isitten muusta...
Mies tokas että sanoo neuvolassa että mulla on masennus... vaikka varmasti hyvin muistaa että esim meidän seurustelun alkuaikoina itkeskelin jatkuvasti ilman syytä, eilinen oli siihen verrattuna ihan pientä.
Pääsin kuitenkin sanomaan sille sen mitä oon mietiskellyt jonkin aikaa eli että synnytyksen jälkeen ei ilmeisesti sai kertaakaan itkeä tai se luokitellaan masennukseks. Jotenkinhan se paha olo pitää edelleen purkaa ja jos itku auttaa niin eikö se ole positiivinen asia??!
Teemalta tuli illalla joku dokumentti sikiön aisteista ja siinä oli synnytys ja äiti itki vuolaasti sen jälkeen, niin mies sitten siinä vaiheessa lähes syytteli mua siitä etten ollut itkenyt ilosta kun poika synty. Olin just pungertanut käsi poskella olleen pojan lähes repeämättä sisuksistani, ehkä olin siitä vaan niin kovasti huojentunut että "unohdin" itkeä!
Kyllä miehet osaa olla joskus ääliöitä...
Nyt lähdetään vähän kävelemään, ihana auringonpaiste
Aamulla on kiva kävellä kun on jotenkin rauhallisempaa, vaikka liikennettä onkin...