Hellyys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Milla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meilläkin väh.kahdesti päivään halitaan,usein on lapsetkin samassa halissa:)
Ja pussataan kans useita kertoja.Yhdessä oltu melkein 8v. ja 2 lasta on.

Miun mielestä ap:n tilantessa kannattais miehelle sanoa että tuommoinen loukkaa tms. ja tuntuu ettei mies edes välitä.Ja kertoa tuo,miten pahalle se tuntuu:(
Muistan kun raskaana ollessani oli jatkuva halipula,ja tuntui ettei mies välitä yhtään jne. vaikka se omasta mielestään kyllä huomioi.
Sillon piti ihan istuttaa se sohvalle ja kertoa että tarviin huomiota ja hellyyttä. Kyllä se sitten siitä:)

Tsemppiä ap! Toivotaan että miehesi tajuaisi ajoissa.

Meillä halaillaan ja pussaillaan koko ajan
Kutitellaan toisiamme ja pelleillään. Ollaan paljon toistemme iholla
Telkkaria katotaan käsi kädessä
4 vuotta ollaan oltu yhdessä

Ap:n kannattaa vaan puhua miehen kanna

Meillä painitaan ongelman kanssa kun sitä arkipäivän huomioimista/hellyyttä ei ole..
Menee niin aaltoilevasti meillä aina tämä asia joko sitä on tai ei ole ollenkaan ja se on mun mielestä raskasta.
Ja ollaan puhuttu,eilen viimeks.

me ollaan oltu yhdessä 12 vuotta. Kolme lasta 1v7kk, 5,5v ja 8,5v. Meillä on sellaista arjen hellyyttä. Kyllä varmaankin ihan joka päivä halaillaan ja silitellään toisiamme ohimennessä. Sohvalla telkkua katsottaessa jompi kumpi usein toisen kainalossa tms. Seksiä meillä on vaihtelevasti, välillä tulee parinkin viikon tauko (minun vikani). Usein mies tulee sängyssäkin ihan iholle kiinni nukkumaan, mua se jotenkin ahdistaa, en pysty silloin nukkumaan kunnolla. Teenkin usein niin, että annan sen olla siinä vähän aikaa ja sit ku se nukkuu kunnolla, kiepsautan sen omalle puolellee....:D

En mä keksi sulle ap muuta konstia kuin se puhuminen. Älä syyllistä tai jankkaa, vaan koeta kysellä, miksi se on miehestä niin vaikea asia tuo hellyys. Kysy tykkääkö hän esimerkiksi siitä, että sinä välillä halailet häntä ohimennessäsi. Voihan tietysti olla, että sinä olet jo noista miehesi kanssa puhunutkin.

Meillä nimittäin on ollut suhteemme aikana jossain vaiheessa samanlaista ongelmaa, mutta niin päin, että minä olen ollut se jääkalikka. Mies sitten kertoi kovasti kärsivänsä asiasta ja kysyi, että onko se mulle ok, että hän halailee minua silloin tällöin ihan huvikseen. Sanoin, että on ok ja siitä se sitten pikku hiljaa lähti. Nykyään minä olen ihan yhtä aktiivinen noissa hellyydenosoituksissa kuin mieskin. En tiedä, mikä mua on pidätellyt ennen sitä. Kivampi olohan se itselläkin on tällä nykyisellä tyylillä.

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
ASIASTA SIIS PUHUTTU, TAI MINÄ PUHUN!EI AUTA! Ollan kuin kämppikset ja miestä ei haittaa! Kaikki ongelmat parisuhteessa juontaa mun mielestä tästä.

Eli ei läheisyyttä ja seksi huonoa..
Onko teillä sitten minkälaisia muita ongelmia parisuhteesta?

Mies väsynyt, äkäinen, haluton, sulkeutunut, masentunut, velkaantunut. Näitähän riittää. Välillä tuntuu, että yksin pidän kaikkea pystyssä. Ja muiden aikana hän on mitä iloisin ja seuralllisin...

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
No joka päivä se tulee pusuttelemaan ja halimaan. Sanoo mulle jotain nättiä, kertoo, että olen rakas. Ja sekin on hellyyttä, jos se soittaa joskus vaan sanoakseen sen. Keittää kahvia, pitää vieressä. Joskus jos ollaan lähdössä kysyy mitä puen ja etsii mun levällään olevat vaatteet. :D

Olleen oltu naimisissa 9 vuotta ja lapsia on kaksi, 9 ja 4 vuotias.

Minkäikäinen olet?
...olen meinaan ajatellut sinua parikymppiseksi...

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
ASIASTA SIIS PUHUTTU, TAI MINÄ PUHUN!EI AUTA! Ollan kuin kämppikset ja miestä ei haittaa! Kaikki ongelmat parisuhteessa juontaa mun mielestä tästä.

Meillä oli just hiljattain puhetta tästä. Meistäkin oli tullut kämppikset ja ainoa asia mikä yhdisti oli lapsi. Mä olin tosi kireä, mies oli kireä, tiuskittiin usein, elettiin ihan erillistä elämää. Siinä vaiheessa kun aloin miettiä eroa, istuttiin yhdessä sohvalle ja puhuttiin asiat halki. Kävi ilmi, ettei kumpikaan oikeastaan vaan ollut jaksanut panostaa suhteeseen. Ei siis mitään erityistä syytä, ei vaan jaksanut raskaan päivän jälkeen tehdä mitään. Ja molemmat oli vähän luullut, että toinenkin tykkää asioista näin.

Nyt tehtiin sopimus, että lisää huomioimista. Toista pitää kosketella, puhua kauniisti, kehua, sanoa rakastavansa... Ja sovittiin myös, että seksiä on vähintään kerran viikossa. Aiemmin meillä saattoi mennä kuukausi ja toinenkin ilman seksiä. Jos sunnuntaihin mennessä ei olla mukamas ehditty, niin sitten sitä aikaa tehdään. Ja aletaan myös käyttämään enemmän hyödyksi kaikkia innokkaita lapsenvahdiksi tarjoutuvia, jotta päästäis kahdestaan jonnekin.

Ja yksi oleellinen asia: me huomattiin, että joka päivä tulee kyllä puhuttua toiselle, mutta me ei keskusteltu koskaan. Eli sitä jokapäiväistä löpinää kyllä, mutta ei mitään merkityksellistä. Käytiin yhdessä läpi, mikä toisessä ärsyttää, mikä ihastuttaa, mitä arvostaa, mitä voisi muuttaa... Mä sain esim. ensimmäistä kertaa kuulla, miten hän arvostaa sitä, että hänellä on aina puhdasta vaatetta kaapissa :) . Ja mä annoin kiitosta siitä, miten paljon hän osallistuu kodin ylläpitoon ja lapsen hoitoon. Kun oltiin kolmisen tuntia puhuttu, voitte kuvitella, minne seuraavaksi siirryttiin... ;)

meillä joka päivä halia, pusuja. kehutaan toisiamme.
kerrotaan rakkaudesta. mies voi laittaa töistä ihania vietejä kuinka onellinen on kun sillä mut ja lapset.
mä töissä laitan kanssa viestejä kuinka rakastan.
niin ja tänä vuonna tulee 10v yhteistä eloa ja 2 lasta 6v ja 3v

ap. ala kehua miestä ihan arkipäivässä. anna hali ja pusu ihan kesken arki touhujen. koske toiseen.
tee ensin miehelle ehkä saat takaisin. miten mies voi osta jos ei kukaan opeta, joten opeta hänelle mitä kaipaat

Alkuperäinen kirjoittaja No:
me ollaan oltu yhdessä 12 vuotta. Kolme lasta 1v7kk, 5,5v ja 8,5v. Meillä on sellaista arjen hellyyttä. Kyllä varmaankin ihan joka päivä halaillaan ja silitellään toisiamme ohimennessä. Sohvalla telkkua katsottaessa jompi kumpi usein toisen kainalossa tms. Seksiä meillä on vaihtelevasti, välillä tulee parinkin viikon tauko (minun vikani). Usein mies tulee sängyssäkin ihan iholle kiinni nukkumaan, mua se jotenkin ahdistaa, en pysty silloin nukkumaan kunnolla. Teenkin usein niin, että annan sen olla siinä vähän aikaa ja sit ku se nukkuu kunnolla, kiepsautan sen omalle puolellee....:D

Tää kirjoitus on kuin meiltä, paitsi että yhdessä olemme olleet 13 vuotta, lapsiakin on kolme 1v3kk, melkein 7v ja 10 v.
Rakkauttaan vakuuttaa aina, kun tivaan: vieläkö rakastat? Meillä kanssa mies tykkää nukkua aivan iholla: joskus se on ihanan rentouttavaa, joskus tönäisen kauas pois minusta, josta hän sitten loukkaantuu...
Ehken, tarkemmin ajatellen, aloitteet hellyyteen tulee enempi mieheltä.

Meilläkin tehty näitä sopimuksia niin usein, että nyt panostetaan ja yritetään ja kerta viikkoon seksiä ym. Mutta kun se on silloin niin keinotekoista ja aina se unohtuu ja loppuu! Ja tuohon miehen hellimiseen; suhteen alussa sitä tein tosi paljon, mutta toki se loppui, kun ei siihen vastakaikua saanut. En todellakaan tiedä mitä tehdä.

Alkuperäinen kirjoittaja merenneitonen:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
No joka päivä se tulee pusuttelemaan ja halimaan. Sanoo mulle jotain nättiä, kertoo, että olen rakas. Ja sekin on hellyyttä, jos se soittaa joskus vaan sanoakseen sen. Keittää kahvia, pitää vieressä. Joskus jos ollaan lähdössä kysyy mitä puen ja etsii mun levällään olevat vaatteet. :D

Olleen oltu naimisissa 9 vuotta ja lapsia on kaksi, 9 ja 4 vuotias.

Minkäikäinen olet?
...olen meinaan ajatellut sinua parikymppiseksi...

28 :ashamed:

Joka päivä haleja, suukkoja ja kauniita sanoja. Usein saan myös kauniita kirjeitä.
Ostaa lempiherkkujani. Hieroo monta kertaa viikossa.
Järjestää lapsen hoitoon ja pitää yllätyshemmotteluiltoja.

Lapsi on vuoden ikäinen.

Yhteistyössä