Hellyys

• Viestiketjun aloittaja Milla
  • Ensimmäinen viesti
Aamuisin on ihanaa kun se kömpii viereen halaamaan ja pussaamaan ennenkun lähtee töihin, siis jos mulla vp että jään vielä ite nukkumaan. Enemmän se muistaa halia ja pussailla päivän aikana kun mä, ja oonkin saanut kuulla siitä muutamia kertoja :/
Sanotaan rakastavamme toisiamme vähintään kaks kertaa päivässä, aamulla ja illalla, usein muulloinkin.

Rukoilijasirkka
No joka päivä se tulee pusuttelemaan ja halimaan. Sanoo mulle jotain nättiä, kertoo, että olen rakas. Ja sekin on hellyyttä, jos se soittaa joskus vaan sanoakseen sen. Keittää kahvia, pitää vieressä. Joskus jos ollaan lähdössä kysyy mitä puen ja etsii mun levällään olevat vaatteet. :D

Olleen oltu naimisissa 9 vuotta ja lapsia on kaksi, 9 ja 4 vuotias.

onnellinen
tuo hellyyspuoli ! Suukotellaan ja halaillaan päivittäin useasti ja tietenkin illalla nukkumaanmennessä ja aamulla herätessämme olemme sylikkäin. Sanotaan myös päivittäin vähintään kerran, useimmiten kahdesti rakastavamme toisiamme.

Eikä tämä ole mitään lässyn lässyn touhua, koska puhumme toisillemme kuin aikuiselle puhutaan, emme siis lässytä :)

niin
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
No joka päivä se tulee pusuttelemaan ja halimaan. Sanoo mulle jotain nättiä, kertoo, että olen rakas. Ja sekin on hellyyttä, jos se soittaa joskus vaan sanoakseen sen. Keittää kahvia, pitää vieressä. Joskus jos ollaan lähdössä kysyy mitä puen ja etsii mun levällään olevat vaatteet. :D

kun on vielä onnellisuuttakin tässä maailmassa :D

Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja niin:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:

kun on vielä onnellisuuttakin tässä maailmassa :D
Mutta ei se aina oo onnellista ja helppoa. kaikenlaista omaa vaikeutta meilläkin.

ap
Miten neuvoisitte onnetonta, joka ei saa mitään hellyyttä osakseen mieheltään, vaikka on asiasta usein ja suoraan puhunut!Asia vaivaa hirveästi. Olen tosi hellyydenkipeä, eikä toinen ymmärrä lainkaan!

Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Miten neuvoisitte onnetonta, joka ei saa mitään hellyyttä osakseen mieheltään, vaikka on asiasta usein ja suoraan puhunut!Asia vaivaa hirveästi. Olen tosi hellyydenkipeä, eikä toinen ymmärrä lainkaan!
Varmaan yks on se, että itse antaa sitä takasin ja muistaa kehua toista. Mut siis ei kai muuta keinoa ole, kuin puhumalla sanoa sille toiselle.

TriStessse
Me ollaan oltu yhdessä 5 vuotta, lapset 4, 3 ja 2. Molemmat tunnustetaan rakkautemme useita kertoja joka päivä halin ja pusun kera. Mulla tulee monesti kesken kaiken sellainen "rakkauskohtaus", että pitää jättää esim. tiskaaminen tai syöminen tai milloin mikäkin kesken, ja mennä halaamaan ukkoa. :heart:

ap
Sepä siinä onkin, kun on omakin käytös muuttunut tylyksi ja olen sitten samalla mitalla huomioimatta toista. Mutta aina se olen minä joka asiasta puhun ja teen aloitteen. En saa koskaan pusuja ja haleja ym. jos itse menen halaamaan vastaa toinen siihen, kuin ei olisi tunnetta ollenkaan. En kestä!

Rukoilijasirkka
Sepä siinä onkin, kun on omakin käytös muuttunut tylyksi ja olen sitten samalla mitalla huomioimatta toista. Mutta aina se olen minä joka asiasta puhun ja teen aloitteen. En saa koskaan pusuja ja haleja ym. jos itse menen halaamaan vastaa toinen siihen, kuin ei olisi tunnetta ollenkaan. En kestä!
:( :hug:

vieras
kerroppas ap.se minullekkin...oli kuin minun kirjoittamaani toi sun tarinas...ihan sama tilanne.kaipaan sellaista arkipäivän hellyyttä aivan suunnattomasti, ja tuntuu hiton pahalta kun toinen on etäinen ja "kylmä" tämän asian suhteen.Jotain kausia miehelläni ilmaantuu aina joskus, jolloin halailee ja pussailee useasti päivässä ja sitten se loppuu yhtäkkii kuin kanan lento,ja voi olla kuukausiakin välissä, ennenkuin tulee taas joku hetkellinen hellyyskausi hänellekkin.Niitä kun tulee vaan niin harvoin.hyvin,hyvin harvoin.

Saman neuvon antaisin kuin Sirkka, halimalla ja hellimällä miestä yrittäisin, ja sanomalla, että ois kiva jos hänkin olis hellä. Mutta ei kaikki kai osaa olla samalla lailla, ja jos on aina ollut sellainen, niin vaikea sitä uusia tapoja on oppia.

Meillä mies on alusta asti ollut enemmän semmonen hellyyden näyttäjä kuin minä, ja päivittäin kyllä sen puolen hoitaa, 21 vuotta on tätä jatkunut kohta. =)

ap
Ole onnellinen edes niistä harvoista! Meillä ei koskaan! Eikä mies koe asiaa ongelmaksi!!!Entä seksi? Meillä tuntuu olevan vain mulla siihenkin kiinnostusta ja sekin tunteetonta suoritusta!Kaipaisin siihenkin tunnetta ja läheisyyttä!Mutta mitäs teet, kun on lapset ja asuntolaiana...

vieras
Ei hali, ei pussaa, ei kehu, joskus ohimennen voi pyllylle läpätä ja voi se kahvit keittää jos pyytää.
En kyllä minäkään halua kauheesti halia ja pussata kun ei saa vastakaikua. Yhdessä 17 vuotta ja 2 lasta, toinen vielä vauva.
Hienosti siis menee :D

Rukoilijasirkka
Eli on vaan tyydyttävä siihen mitä on? Kun mies nyt vaan on sellainen??
Mun mielestä ei tartte, tai mä en tyytyis mutta en mä sen kummemmin osaa neuvoa. Yleensä mä kai pyydän asioita niin pontevasti, että heti alkaa tapahtua.

ap
Kyllä mä pyydän ja puhun asiasta joka päivä! Kuulemma liikaakin! Komennosta voi taphtua, mutta silloin väkinäistä, tunteetonta. Mieluummin oon sitten ilman. Ja mitä tarkoittaa ettei tarvi tyytyä? Siitä vaan eroamaanko? Sekään ei houkuta, mutta ei kai näin voi elääkään?

Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:
Joka päivä. Hali, suukko ja aina se jaksaa mainita miten kaunis ja ihana olen.
Minä muistan ehkä..ööö..kerran kuukaudessa kehua :ashamed:
Samoin, huono omatunto kun ei itse ole yhtä kiltti. Meillä yksi lapsi, reilun vuoden jota sit kumpikin hellii antaumuksella. Pitäis vähän oppia jakamaan tuota huomioo tasaisemmin.

Yhteistyössä