kun on vielä onnellisuuttakin tässä maailmassaAlkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:No joka päivä se tulee pusuttelemaan ja halimaan. Sanoo mulle jotain nättiä, kertoo, että olen rakas. Ja sekin on hellyyttä, jos se soittaa joskus vaan sanoakseen sen. Keittää kahvia, pitää vieressä. Joskus jos ollaan lähdössä kysyy mitä puen ja etsii mun levällään olevat vaatteet.![]()
Olleen oltu naimisissa 9 vuotta ja lapsia on kaksi, 9 ja 4 vuotias.
Mutta ei se aina oo onnellista ja helppoa. kaikenlaista omaa vaikeutta meilläkin.Alkuperäinen kirjoittaja niin:kun on vielä onnellisuuttakin tässä maailmassaAlkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:No joka päivä se tulee pusuttelemaan ja halimaan. Sanoo mulle jotain nättiä, kertoo, että olen rakas. Ja sekin on hellyyttä, jos se soittaa joskus vaan sanoakseen sen. Keittää kahvia, pitää vieressä. Joskus jos ollaan lähdössä kysyy mitä puen ja etsii mun levällään olevat vaatteet.![]()
Olleen oltu naimisissa 9 vuotta ja lapsia on kaksi, 9 ja 4 vuotias.![]()
Varmaan yks on se, että itse antaa sitä takasin ja muistaa kehua toista. Mut siis ei kai muuta keinoa ole, kuin puhumalla sanoa sille toiselle.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Miten neuvoisitte onnetonta, joka ei saa mitään hellyyttä osakseen mieheltään, vaikka on asiasta usein ja suoraan puhunut!Asia vaivaa hirveästi. Olen tosi hellyydenkipeä, eikä toinen ymmärrä lainkaan!
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Sepä siinä onkin, kun on omakin käytös muuttunut tylyksi ja olen sitten samalla mitalla huomioimatta toista. Mutta aina se olen minä joka asiasta puhun ja teen aloitteen. En saa koskaan pusuja ja haleja ym. jos itse menen halaamaan vastaa toinen siihen, kuin ei olisi tunnetta ollenkaan. En kestä!
Mun mielestä ei tartte, tai mä en tyytyis mutta en mä sen kummemmin osaa neuvoa. Yleensä mä kai pyydän asioita niin pontevasti, että heti alkaa tapahtua.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Eli on vaan tyydyttävä siihen mitä on? Kun mies nyt vaan on sellainen??
Samoin, huono omatunto kun ei itse ole yhtä kiltti. Meillä yksi lapsi, reilun vuoden jota sit kumpikin hellii antaumuksella. Pitäis vähän oppia jakamaan tuota huomioo tasaisemmin.Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:Joka päivä. Hali, suukko ja aina se jaksaa mainita miten kaunis ja ihana olen.
Minä muistan ehkä..ööö..kerran kuukaudessa kehua :ashamed:
Kaupallinen yhteistyö: Storytel