Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:ASIASTA SIIS PUHUTTU, TAI MINÄ PUHUN!EI AUTA! Ollan kuin kämppikset ja miestä ei haittaa! Kaikki ongelmat parisuhteessa juontaa mun mielestä tästä.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:No joka päivä se tulee pusuttelemaan ja halimaan. Sanoo mulle jotain nättiä, kertoo, että olen rakas. Ja sekin on hellyyttä, jos se soittaa joskus vaan sanoakseen sen. Keittää kahvia, pitää vieressä. Joskus jos ollaan lähdössä kysyy mitä puen ja etsii mun levällään olevat vaatteet.![]()
Olleen oltu naimisissa 9 vuotta ja lapsia on kaksi, 9 ja 4 vuotias.
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:ASIASTA SIIS PUHUTTU, TAI MINÄ PUHUN!EI AUTA! Ollan kuin kämppikset ja miestä ei haittaa! Kaikki ongelmat parisuhteessa juontaa mun mielestä tästä.
Alkuperäinen kirjoittaja No:me ollaan oltu yhdessä 12 vuotta. Kolme lasta 1v7kk, 5,5v ja 8,5v. Meillä on sellaista arjen hellyyttä. Kyllä varmaankin ihan joka päivä halaillaan ja silitellään toisiamme ohimennessä. Sohvalla telkkua katsottaessa jompi kumpi usein toisen kainalossa tms. Seksiä meillä on vaihtelevasti, välillä tulee parinkin viikon tauko (minun vikani). Usein mies tulee sängyssäkin ihan iholle kiinni nukkumaan, mua se jotenkin ahdistaa, en pysty silloin nukkumaan kunnolla. Teenkin usein niin, että annan sen olla siinä vähän aikaa ja sit ku se nukkuu kunnolla, kiepsautan sen omalle puolellee....![]()
Alkuperäinen kirjoittaja merenneitonen:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:No joka päivä se tulee pusuttelemaan ja halimaan. Sanoo mulle jotain nättiä, kertoo, että olen rakas. Ja sekin on hellyyttä, jos se soittaa joskus vaan sanoakseen sen. Keittää kahvia, pitää vieressä. Joskus jos ollaan lähdössä kysyy mitä puen ja etsii mun levällään olevat vaatteet.![]()
Olleen oltu naimisissa 9 vuotta ja lapsia on kaksi, 9 ja 4 vuotias.
Minkäikäinen olet?
...olen meinaan ajatellut sinua parikymppiseksi...