Heli ja Tiia osa 2

Jatkanko tarinaa?

  • Kyllä

    Ääniä: 2 100,0%
  • Ei

    Ääniä: 0 0,0%

  • Äänestäjiä yhteensä
    2
2

Noin viikkoa myöhemmin olin jälleen työkaluineni samassa vajassa ja ovelta kuului tuttu ääni. ”hei taas, saako häiritä?”

”No hei hei, toki saat. Käy sisään mutta varo vaatteitasi, täällä on melko ahdasta ja likaista” sanoin katsoen Helin siistiä vaatetusta. ”Oletkos juhlimaan lähdössä, kun olet noin kauniiksi laittautunut?” kysäisin. Heli katsoi ympärilleen ja seisahtui oviaukkoon sanoen” En sentään mutta myöhemmin tänään on yksi tärkeä tapaaminen niin ajattelin hieman siistiytyä. Vaivautuneen oloisena hän vaihtoi asentoaan ja jatkoi ”Anteeksi ihan kauheasti se viimekertainen. Käyttäydyin tökerösti ja epäystävällisesti. Haluaisinkin anteeksipyynnöksi kutsua sinut kahville, maksaisin mielelläni samalla vaivoistasi, ovi toimii taas niinkuin pitääkin. Tulethan? Olen leiponutkin ja saattaa kaapista löytyä kahvin kaveriksi konjakkiakin.”

”Nytkö? Siis heti?” kysyin. ”Jos se vain sopii, kahvi on juuri valmistumassa ja pullat tuoreita” hän sanoi. ”No hyvä on, tulen mielelläni. Odota ihan hetki, laitan vain nuo työkalut laatikkoon.”

Heli kulki edelläni ja johdatti tietä kohti hänen asuntoaan. Seurasin hänen kulkuaan ja viime kerrasta tuttua takamuksen keinahtelua ja olin huomaavinani hänen olemuksessaan jotain hermostunutta mutta kuitenkin päättäväistä. Lisäksi hänen jäljessään leijui miellyttävä tuoksu jota en tunnistanut. Mutta kuten hän sanoi, oli hänellä myöhemmin jokin tärkeä tapaaminen niin hajusteen ymmärsin kyllä. Kuuluuhan se juhlalliseen pukeutumiseen.

Saavuimme Helin asunnolle ja jo porraskäytävässä oli tuoksunut sama tuoksu selvempänä jonka olin aiemmin huomannut. Sahrami. Se sen täytyi olla, kertoihan hän leiponeensa. Tuoksu oli varsin miellyttävä eikä lainkaan liian voimakas. Heli avasi oven ja päästi minut sisään ja sanoi ”Kätesi ovat varmasti likaiset vajassa työskentelyn jälkeen. Tuossa makuuhuoneen vieressä on kylpyhuone, voit pestä kätesi siellä, laitan kahvikupit pöytään sillä välin.”

Käteni olivat tietenkin likaiset, joten tein kuten pyydettiin. Siirryin tyylikkääseen kylpyhuoneeseen ja tuo aiempi sahramin tuoksu voimistui. Sekö ei siis tullutkaan leivonnaisista?

Asiaa sen enempää akjattelematta ryhdyin perusteelliseen käsien puhdistamiseen, enhän halunnut mennä kahvipöytään kynsienaluset mustina. Onneksi lavuaarin reunalla oli kynsiharja, jolla sain tehtävän suoritettua.

Juuri kun olin saanut käteni kuivatuiksi aukeni kylpyhuoneen toinen ovi. Oviaukossa seisoi Heli yllään se sama alusasusetti, jonka olin viime kerralla nähnyt hänen sängyllään. Lisäksi hänellä oli jalassaan kauniit korkokengät, tyylikkäät korvakorut ja upea kaulakoru. Näky oli kerrassaan valloittava. Seisoin paikallani ja vain tuijotin, koska muutakaan en osannut tehdä.

”Viime käynnilläsi jäi yksi asia minua vaivaamaan” sanoi Heli. ”Sanoit, että tämä setti olisi varmasti vielä paljon kauniimpi päälle puettuna. Tätätkö tarkoitit? Vai ymmärsinkö väärin ja tarkoitit, että se olisi kauniimpi sinun ylläsi? Molemmat käyvät minulle, minulla on useita asuja myös sinua varten.”

Pyörrytti. En voinut käsittää mitä juuri tapahtui. Täydellisen kaunis nainen upeissa alusasuissa kysyy minulta haluaisinko pukeutua seksikkäisiin pikkuhousuihin, rintaliiveihin, sukkiin ja sukkanauhaliiveihin hänen kanssaan. Tietenkin halusin mutta miten sen voin hänelle sanoa. Onneksi Heli ei odottanut vastaustani vaan luultavasti luki sen kasvoiltani ja johdatti minut makuuhuoneeseen. Hän oli asetellut useita kauniita aluasuja leveälle vuoteelleen muutamien peruukkien, meikkien ja dildojen kera. ”No niin” hän sanoi päättäväisempänä kuin aiemmin. ”Näen ilmeestäsi, että sinua kiinnostaa mutta jännittää joten anna minun ottaa ohjat. Tiedän mitä sinä haluat ja minä haluan sitä samaa. Riisuudu, ole hyvä.”

En voinut kuin totella vaikka järki käski juosta ulos asunnosta.Ei näin voinut tapahtua. Tämähän on pelkkää fantasiaa, ei tosielämässä tällaista tapahdu, ajattelin samalla kun riisuin vaatteeni. Heli odotti oudon tyynesti seuraten kömpelöä riisuutumistani, ilman häivääkään siitä hermostuneisuudesta jonka näin edelliskerralla. Kun viimein sain vaatteet yltäni Heli kysyi ”Oletko puhdas? Jos et ole niin nyt käy pesulla, siis kunnolla pesulla. Tuolla on suihku ja tarpeelliset pesuaineet, minä odotan täällä.”

Menin siis pesulle. Kunnolla pesulle. Pesin joka paikan varmaankin paremmin kuin kertaakaan aiemmin. Kuivattuani itseni uskaltauduin avaamaan makuuhuoneeseen johtavan oven tietämättä mitä tapahtuisi. Olin niin hämilläni kaikesta, etten ollut edes huomannut, että penikseni oli jäykistynyt ja jo melkein sininen liiallisesta verimäärästä. Heli, joka odotti upeana oven takana kuitenkin huomasi ja kallisti päätään hieman vasemmalle ja sanoi ”Kyllä me tuolle käyttöä keksimme, kultaseni. Tulehan tänne.”

Heli otti minua kiinni ranteesta ja istutti minut sänkynsä vieressä olevan meikkipöydän edessä olevalle tuolille. Sanomatta sanaakaan hän kääntyi ympäri ja katseli sängylle levittämiään tavaroita. Minä istuin meikkituolilla alasti penis edelleen jäykkänä pelon ja halun sekaisin tuntein katsellen upeaa Heliä peilin kautta odottaen seuraavia tapahtumia.

”Punapää, sen me valitsemme” sanoi Heli ja otti sängyltä peruukin ja laittoi sen päähäni. ”Kyllä, punapään me sinusta teemme, se sopii sinulle koska punapäät pääsevät mihin vain. Ja kanssani sinä tulet pääsemään mihin vain, eikö niin?” Heli asetteli peruukin tarkemmin ja kampasi sen kauniisti. Kuinka suuri sen vaikutus olikaan. Näytin heti paljon kauniimmalta, melkein oikealta naiselta. Seuraavaksi Heli ryhtyi meikkaamaan. Hän hääri ympärilläni varmaankin puoli tuntia ja minä seurasin hänen vartaloaan ja liikkeitään peilin kautta ihaillen hänen kehonsa kaaria ja sulavia liikkeitä. Helin yllä oleva alusasu oli hyvin naisellinen ja samalla hyvin seksikäs. Läpikuultavat valkoiset rintaliivit jättivät upeat nännit paljaiksi, sukkanauhaliivit olivat korkeaa mallia korostaen hänen uumansa ja lantionsa muotoja ja samaa sarjaa olevien pikkuhousujen ohuen nylonin läpi saattoi nähdä häpyhuulten muodot. Kauniisti koristellut sukat täydensivät kokonaisuuden, jota ei voinut olla ihastelematta.

Saatuaan meikkini valmiiksi Heli kysyi ”Oletko keksinyt itsellesi uuden nimen, naisen nimen, sinä kaunis nainen? Vai haluatko, että minä annan sen sinulle? No hyvä, sinä olet siis Tiia. Aina silloin, kun tulet luokseni, olet Tiia. Sopiiko? Hyvä.” Nyt valitsemme sinulle kauniille naiselle sopivan kauniin asun , eikö niin?”

Katsoin meikattua kuvaani peilissä ja hämmästyin kunka kauniin Heli oli minusta luonut. Kukaan ei olisi voinut epäillä, ettenkö olisi oikea kaunis ja seksikäs nainen. Heli tarttui taas ranteeseeni ja ohjasi minut vuoteensa viereen ja sanoi ”Valitse. Kaikki vuoteella olevat asut ovat käytettävissäsi.” Silmät kiiluen katselin välillä Heliä ja vuoteella olevia seksikkäitä asuja osaamatta päättää mitä tehdä. ”Valitse sinä” sain sanottua. ”Hyvä on” Heli sanoi ”seiso siinä.” Hieman pohdiskeltuaan Heli teki valintansa ja puki ylleni seksikkäimmät ja kauneimmat asut mitä toivoa saatoin. Miten hyvältä ne päälläni tuntuivatkaan. Kiiltävä ja viileä nylon hyväili reisiäni, ohuet rintaliivit jättivät nännini näkyviksi, kohottivat ryhtiäni ja tekivät olostani taivaallisen.

Ihailin peilikuvaani ja Heliä vierelläni samalla kun Heli tarttui pehmeästi poskiini ja suuteli. Tuo suudelma sai minut orgasmin partaalle, se oli parempi suudelma kuin olisin koskaan voinut kuvitella. Miten toisen ihmisen huulet voivat sekoittaa koko mielen ja aiheuttaa väristyksiä paikoissa, joita et tiennyt olevankaan. Se hetki olisi saanut jatkua ikuisesti.

Helillä oli kuitenkin jo muuta mielessä. Hän siirsi vuoteella olevat asut ja meikit kaappiin mutta jätti dildot ja muut lelut. ”Oletko Tiia koskaan leikkinyt tuollaisilla?” Heli kysyi. Hädin tuskin sain vastattua jotakin myöntävää jonka tiedon Heli mieluusti otti vastaan ja kysyi ”Onko peppusi vielä neitsyt?” Nyökkäsin ensin mutta samantien pudistin päätäni ja sanoin hiljaa ”joskus kokeillut.” Heli katsoi minua ja minä tuijotin hänen upeaa olemustaan haluten joka solullani vain päästä suutelemaan uudelleen ja hyväilemään hänen ihoaan, rintojaan, peppuaan, häpyään...

Heli tunnisti katseeni, nyökkäsi ja tuli luokseni sanoen ”Ehdimme myöhemmin tutustua paremmin muihin asioihin mutta nyt nautimme vain toisistamme. Rakastellaan."
 

Yhteistyössä