Heli ja Tiia osa 4

Heli piti kätensä reisilläni ja nousi suutelemaan minua suu edelleen spermastani valkoisena ja tahmeana ja työnsi kielellään omaa nestettäni syvemmälle suuhuni. Se maistui hieman karvaalta mutta samalla jotenkin herkulliselta ja kiihottavalta. Hetken suudeltuamme Riikka yhtyi suuteluumme ja matki Heliä työntäen omalla kielellään lisää eritettäni suuhuni. Se oli aivan taivaallista. Spermani tuntui lämpimältä ja levisi ympäri meidän kaikkien kasvoja vain hetkeksi kunnes joku meistä sen uudelleen huulillaan suuhunsa imaisi ja kierre jatkui, jatkui, jatkui...

Saatuaan kaiken nieltyä Heli ja Riikka nousivat ylös ja kuiskuttelivat hetken, kunnes yhteistuumin totesivat, että oli aika jälleen tehdä minusta Tiia. Riikkahan ei Tiiaa aiemmin ollut tavannut, joten nyt oli hyvä hetki esittäytyä. Sehän minulle sopi, olin sitä kaiketi jo salaa hieman toivonutkin.
Työnjako oli sovittu; minä ottaisin vastaan mitä annetaan, Heli hoitaisi meikkaamisen ja Riikan tehtävänä oli puvustus. En voinut kuin innokkaana nyökkäillä ja odottaa mitä jumalattaret päättävät.
Heli aloitti, kuten ennenkin, hiuksista. "Tänään , Rakas Tiia, sinusta tulee blondi. Upea, seksikäs, kaunis blondi joka saa meidät kaikki haluamaan sinua. Odotahan vain." hän sanoi pieni virne suupielessään. Heli avasi ehostekaappinsa oven ja huomasin heti, että siellä oli paljon uusia peruukkeja, asusteita ja leikkikaluja. En saanut katsettani irti upeista korseteista, rinta- ja sukkanauhaliiveistä, dildoista, vibraattoreista ja kaikesta siitä aarremäärästä mitä kaappi sisällään piti. Mielikuvitukseni lähti jälleen kiitämään ja kuvittelin mitä kaikkea nuo naiset aikovat minulle tehdä ja antaa tehtäväksi.

Heli aloitti varmoin ottein ehostamiseni samalla kun Riikka tutustui kaapin sisältöön asuvalintojen osalta. Kengäthän oli jo päätetty, joten muun asustuksen piti sopia tyyliin. Riikka nosti esiin toisen toistaan kauniimpia hepeniä, katsoi minuun kallistaen päätään ja palautti asun takaisin kaappiin. Hetken kuluttua Riikan susta pääsi hyväksyvä ynähdys, päätös oli tehty. Samaan aikaan Heli oli saanut oman osuutensa valmiiksi ja minua katsoi peilistä täydellinen vaaleaverikkö. Kirkkaanpunaiset upeasti rajatut huulet, lainehtiva upea polkkapituinen tukka, vaalea iho ja kauniisti meikatut silmät. En ollut tunnistaa itseäni, niin kaunis kuvajaiseni oli.
Nyt oli siis Riikan vuoro tehdä oma osuutensa. Varmoin mutta pehmein ja sulavin ottein hän puki ylleni kaikki ihanuudet mitä oli minulle valinnut. Osa kerrallaan Heli ja Riikka loivat minusta itselleen mieluista seksilelua enkä ollut siitä lainkaan pahoillani. Tunsin miten veri pakkautui taas tiettyihin ruumiinosiin ja hengitykseni muuttui haukkomiseksi ja kehoni vapisi, tärisi ja kihelmöi silkasta ilosta, jännityksestä ja odotuksesta.
Riikan viimeistellessä omaa osuuttaan Heli palasi huoneeseen. Vilkaisin häntä syrjäsilmällä ja pulssini karkasi ja hengitykseni salpautui. Helin jalkojen välissä tanakasti seisoi suuri upea penis. Näky oli halvaannuttava. Kaunein näkemäni nainen jolla kaunein koskaan näkemäni elin tuijottaa suoraan minuun. Riikkakin huomasi reaktioni ja rauhallisesti laski kätensä uumalleni. "Rauhassa rakas, emme me sinua satuta vaikka tuo suurelta näyttääkin. Totut siihen kyllä pian, usko pois". Heli lähestyi minua hitaasti tuo kaunis elin tomerasti heilahdellen katse suoraan silmiini ja sanoi "Avaa suusi, rakas Tiia. Tahdon sinun kokeilevan miltä penis tuntuu suussasi ennen kuin keksimme sille muuta käyttöä." Avasin suuni kuten käskettiin ja Heli toi dildon huulilleni ja painoi kevyesti ottaen kiinni niskastani. Huuleni aukenivat ja tunsin kuinka se uppoutui suuhuni. Arvasin mihin tämä oli johtamassa ja tärisin kauttaaltani pelonsekaisin tuntein, kuitenkin toivoen sen tapahtuvan.
Hetken kuluttua Heli siirtyi hieman taaemmas ja huomasin Riikan tulleen Helin taakse. Riikan kädet olivat Helin olkapäillä ja Riikan lanteilla oleva vieläkin suurempi dildo liikkui hitaasti edestakaisin Helin ihanassa pepussa. Näky oli taivaallinen. Heli katsoi minua suoraan silmiin kevyesti keinahdellen sanoen "käänny armaani, levitä kauniit sääresi ja pyllistä."

Jatkuu pian.
 

Yhteistyössä