Hel****n muurahaiset!

Raivostuttavia! Siedin niitä kun niitä oli pari siellä täällä vessan lattialla välillä, mutta.. nyt niitä on joka paikassa! Keittiön tasolla, ruokakaapissa (!) ja viiminen niitti, kädessä käveli kun istuin sohvalla, piru vie! Miten ne saa pois! Nyt on pari loukkua mitkä vie ne noin viikossa, toivottavasti.. en kyllä usko niiden tehoon? Voiko niitä loukkuja laittaa just esim. keittiön tasolle, vai myrkyttääkö ne matkallaan kaiken :)?

Millasissa taloissa asutte missä niitä EI kipittele :D?

Alkuperäinen kirjoittaja rintamamiestalon asukki:
No hyi! Missä sä oikein asut, kun on sokeritoukkia ja muurahaisia ja vaikka mitä muuta vielä?

Ei meillä vaan näy mitään ötököitä missään.
Älä muuta sano! Rivitalossa asun. Mut en kauaa kyl tätä menoo, inhottaa tollaset ötökät.

Huoh
Sama ongelma! Muutenkin ärsyttää, mutta sitten kun tulee se aika kun lennellään pitkin kämppää alkaa mulla TODELLA oksettaa! Asutaan rivarissa eikä viime kesän herkkusyötit tehonneet kun pesiä pihalla on niin monta eikä kukaan muu tee asialle mitään. Täytyy varmaan tänä kesänä ajankuluksi alkaa kouluttamaan niitä. Ei pöydälle.. Eeei ei ei. Samalla menee kun muksujenkin käskytys...

hohoo
Kaveri oli joskus vuosia sitten unohtanut tuoremehupurkin aamulla pöydälle. Tuli illansuussa kotiin, kauhee jano, tempasi mehupurkin käteensä ja hörppäsi. Niellessä ihmetteli kun oli vähä niinku jotain ihme klimppejä. Kaatoi lasiin ja totesi, että murkkujen invaasio oli edennyt lattiatasolta hiukan ylemmäs...

onneksi ei
Meillä ei muurahaisia, kerrostalossa asumme. Sokeritoukat myrkyttivät viime talvena vaikkei niitä meillä näkynyt.
Tuttavalla on kerrostalossa murkkuja, onneksi ei meillä hermot menisi kun niin inhoan kaikkia.

mie
Alkuperäinen kirjoittaja hohoo:
Kaveri oli joskus vuosia sitten unohtanut tuoremehupurkin aamulla pöydälle. Tuli illansuussa kotiin, kauhee jano, tempasi mehupurkin käteensä ja hörppäsi. Niellessä ihmetteli kun oli vähä niinku jotain ihme klimppejä. Kaatoi lasiin ja totesi, että murkkujen invaasio oli edennyt lattiatasolta hiukan ylemmäs...
Tää on tapahtunu mulle! :D

åå
Eti paikka mist tulevat sisälle ja sitten sitä myrkkyjauhoja tunkeet seinän/listan väliin. En muista sen jauheen nimee, mut samassa paikassa ovat kaupois ku se Baygon suihke jne.

Meillä toi on tehonnu aina.

minä
meilläkin oli taas muurahaisia sisällä :( Ei onneksi kuin vasta n. 10, mutta yöks silti. Viime vuonna tehosi se suihkutettava muurahaismyrkky ja ruokasoodaa paljon kulkureiteille. Suolaakin kumosin :)

maissihiiri
Meilläkin oli eilen tullut muurahaisinvaasio kun olin unohtanut pullan keittiön työpöydälle... Äkkiä vaan tutkimaan mistä ne tulee, ja sitten siihen lattialistaan reilusti tollasta Raidin muurahaismyrkkyä. Eipä ollut tänään enää murkkuja missään.

Meillä on samaa ongelmaa ja katotaan auttaako kun kaadetaan puita talon läheltä ja kunhan hiukan keli lämpee niin kaivetaan sokkelin ympärystää auki ja paaaaaaaljon myrkkyä sekä maan sisään ja päälle. Kahtotaan jos ei auta niin myrkyttäjää sit paikalle

Yhteistyössä