Heitänkö miehen ja exän luultavasti häälahjaksi saaneet pussilakanat roskiin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Emmi"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Se häälahjuusko tässä oli ongelma? Entäs jos häälahjana olisi tullut vaikkapa kodinkoneita, pitäisikö niistäkin luopua tai vaikka astioista?

Minä en heittäisi lakanoita pois, kysymättä mieheltä (etenkään käsinkirjailtuja), koska itse en pitäisi siitä, että mieheni hävittäisi jotakin minun omaisuuttani kysymättä, enkä etenkään siksi, jos peruste niiden hävittämiselle olisi minun menneisyyteni.

Olen itse nukkunut miehen edellisen vaimon kanssa saaman täkin alla, ja mies taas minun häälahjapussilakanoissa. Meille ne ovat olleet vaan sänkyvaatteita.

Jos miehellä olisi ollut sellainen pussilakana, johon olisi teetetty valokuvaprintti hänen entisestä vaimostaan alastomana, sellaisen pussilakanan alla en ehkä kuitenkaan haluaisi nukkua:xmas:

Tää palsta on täynnä eksiä. Jos olisi täynnä nyksiä niin vastaukset olisivat aivan päinvastaisia.
Eikö kukaan ole vielä vastannut että olisit ottanut miehen jolla ei ole menneisyyttä?

Mä kysyin mun mieheltäni mihin voin laittaa hänen hääkuvansa kun en halunnut että ovat näkyvillä? Mies heitti ne roskiin samantien.

No mikset voinut säilyttää niitä lapsille vieraslakanoina? Vähän voi se miehen äitikin nauraa sun selkäs takana naapureille kun alat hänen poikansa entisiä häälahjoja palauttamaan, ei helvetti :D

[QUOTE="vieras.";29762223]mitä sillä on väliä kuka ne on tehnyt? oletko ehkä vähän katkera sille ex vaimolle? tiedät ettei mies voi koskaan rakastaa sua niin paljon kuin ensimmäistä vaimoaan?[/QUOTE]

:O

En ymmärrä edes itse naisena tämänkaltaista naisen logiikkaa ja tunteita tavaroita kohtaan. Ne on vaan lakanat! Itse säilyttäisin jos olisivat ehjät ja tahrattomat.

UFF on miljoonabisnes, sinne ei kannata lahjoittaa mitään!

ongelma tuokin...eipä oo meikäläisen ukkokaan tehnyt ongelmaa kenen lakanoissa nukutaan...vaikka taitaa vieläkin olla eka liiton perintölakanoita käytössä....=)

mieheni kaikki omaisuus oli hänen exänsä kanssa yhteisesti hankittuja. Ei se minua haitannut, ainoa asia oli mikä laittoi ärsyttämään oli se, kun laittelin keittiötä kuntoon ja mieheni tokaisi "et voi laittaa tavaroita noin, exä laittoi ne eri tavalla." Myös ex-naisen käyminen meillä kylässä ahdisti aika paljon kun hän ihmetteli, että tykkääkö mieheni oikeasti sisustuksestamme ja antoi ohjeita miten tavaroiden kuuluisi olla.
...Kun aina tietyn väliajoin nämä asiat muistuu niin mieheni tavarat jopa inhottavat minua.

Silti yhteisymmärryksen nimissä kysy mieheltäsi lakanoitten alkuperä ja kerro häirisevistä tuntemuksista. Säästyy turhilta riidoilta, jos lakanat juolahtaa joskus miehesi tai anoppisi mieleen...

Yhteistyössä