Heitänkö miehen ja exän luultavasti häälahjaksi saaneet pussilakanat roskiin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Emmi"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Emmi";29762256]Asian sivusta, mutta ei kannata koskaan ajatella noin varmasti, että tulee olemaan miehensä ensimmäinen ja viimeinen vaimo. Niin monet ovat ajatelleet, minä mukaanlukien, joskus. Mutta tosiaan, hyvin usein nykyiset ovat henkilölle paremmin sopivia kuin eksät, joiden kanssa on ruvettu olemaan joskus alle parikymppisinä oikeastaan ajattelematta asiaa yhtään sen tarkemmin.[/QUOTE]

Tämä on nyt jo ihan ot, mutta tuli vaan mieleen. Jos nyksät ovat merkittävästi sopivampia kuin nuorena löydetyt exät, niin miksi toisesta liitosta erotaan tilastollisesti todennäköisemmin kuin ensimmäisestä?

[QUOTE="Emmi";29762256]Asian sivusta, mutta ei kannata koskaan ajatella noin varmasti, että tulee olemaan miehensä ensimmäinen ja viimeinen vaimo. Niin monet ovat ajatelleet, minä mukaanlukien, joskus. Mutta tosiaan, hyvin usein nykyiset ovat henkilölle paremmin sopivia kuin eksät, joiden kanssa on ruvettu olemaan joskus alle parikymppisinä oikeastaan ajattelematta asiaa yhtään sen tarkemmin.[/QUOTE]

no en tiedä niistä ketkä on yhteen päätyneet jo alle parikymppisinä. onneks me ollaan miehen kanssa löydetty toisemme nyt kun kummallakin jo enemmän ikää kuin alle parikymmentä, niin voi olla varma siitä ettei ero tule tosta vaan

[QUOTE="Miemie";29762289]Tämä on nyt jo ihan ot, mutta tuli vaan mieleen. Jos nyksät ovat merkittävästi sopivampia kuin nuorena löydetyt exät, niin miksi toisesta liitosta erotaan tilastollisesti todennäköisemmin kuin ensimmäisestä?[/QUOTE]

Koska toisella kierroksella on niitä(kin), jotka lähtevät helposti suhteesta.

Mysteeri selvinnyt. Soitin miehen äidille, oli tehnyt sen ex-pariskunnalle häälahjaksi. Ymmärsi mua täysin, ja sano, et palauta ne vaan hänelle, saa vaikka vieraslakanoina käyttää :). Case closed...

Lakanat nyt ei ole mitään mahdottoman kalliita eikä tarkoitettu ikuisesti kestäviksi, siksi en näe mitään järkeä säilytellä kulahtaneita lakanoita vuosikymmeniä tai väkisin nukkua lakanoissa mistä ei pidä joko kuosin tai laadun takia tai sen takia että kumppani on niissä nukkunut myös exänsä kanssa. Jos pariskunnan toisen osapuolen on helpompi nukkua ja touhuta "koskemattomissa" lakanoissa, niin siitä vain lakanakauppaan ja vanhat roskiin tai kirpparille. Ihan turha kärvistellä lakanoissa jotka ei syystä tai toisesta miellytä.

Joo, en minäkään ymmärrä, miten joidenkin täällä kirjoittaneiden mielestä miehen ja exänsä häälahjaa pitäisi väen vängällä säilyttää täällä ja mun niissä nukkua. Jotenkin outoa.

[QUOTE="Emmi";29762391]On kevät, ja suursiivouksen aika...myös lakanakaapissa :). Jotenkin keventää kummasti, kun pääsee noista eroon.[/QUOTE]

kylläpä oot ison ongelman tehnyt yksistä lakanoista. ei kovin vakuuttavalta suhde vaikuta

[QUOTE="Emmi";29762384]Joo, en minäkään ymmärrä, miten joidenkin täällä kirjoittaneiden mielestä miehen ja exänsä häälahjaa pitäisi väen vängällä säilyttää täällä ja mun niissä nukkua. Jotenkin outoa.[/QUOTE]

Ei kai kukaan ole sitä mieltä ollut. Mutta jokunen on ollut sitä mieltä, että roskiin heittämiseen kannattaa kysyä lupa lakanoiden omistajalta.

Onneksi löytyi järkevä loppusijoituspaikka.

Mua ei ainakaan vois pikkusenkaa kiinnostaa jos joku exän mummo ois ne kirjonu.
ROSKIIN VAA sanomatta sanaakaan.
miehet ei tommosia muista.
Minäkin hävitin kaikki pyyhkeet & lakanat ku muutettiin yhteen ja ostin tilalle uudet

• Tykkää
Reactions: astrolabe
[QUOTE="vieras.";29762240]pieleen meni, olen mun miehen ensimmäinen ja viimeinen vaimo :)
ja ehkäpä jotkut haluaa säilyttää noinkin tärkeitä muistoja. joten hyväksy se jos miehesi haluaa niin tehdä[/QUOTE]

Et voi ikinä tietää satavarmaksi ootko hänen viimeinen vaimonsa :)

Voi juma, ootko tosissas? Miten sulle se miehen kalu kelpaa, se on ollu vielä intiimimmässä kontaktissa exään?
Meil on miehen edellisen liiton häälahjaksi saatu juhla-astiastokin käytössä :)

Alkuperäinen kirjoittaja Sekä että;29762543:
Et voi ikinä tietää satavarmaksi ootko hänen viimeinen vaimonsa :)

no emmä tästä teidän kanssa ala kinaamaan mutta itse sen tiedän. te ette meidän elämäntilannetta tiedä ollenkaan

[QUOTE="vieras.";29762581]no emmä tästä teidän kanssa ala kinaamaan mutta itse sen tiedän. te ette meidän elämäntilannetta tiedä ollenkaan[/QUOTE]

No ei tarviikaan kinata, mut elämä vain on elämää, arvaamatonta. Kyl meki ollaan miehen kans "varmoja" et muita puolisoita ei tule mut kyl se joku järki pitää olla et koskaan vaan ei voi tietää mitä tuleman pitää.

[QUOTE="vieras.";29762581]no emmä tästä teidän kanssa ala kinaamaan mutta itse sen tiedän. te ette meidän elämäntilannetta tiedä ollenkaan[/QUOTE]

Mies on piakkoin kuolemassa vai, kun noin varmaksi sen tiedät?

[QUOTE="Emmi";29761887]Jotenkin ärsyttää, ettei miehestä löydy sen vertaa tyylitajua, et olis itte tunkenut ne vaikka sinne uffelle ennen tänne muuttoaan...Kerran oon käyttänytkin niitä sen lapsilla, kun lapset oli meillä käymässä. Sitten vasta oikeastaan huomasin sen kirjaillun tekstin niissä...Mutta ny on niiden aika meillä eletty. Ajattelin, että hankkiudun niistä eroon puhumatta miehelle mitään. Hän nimittään tuskin niitä kaipaa.[/QUOTE]

Ei ole pussilakanat teidän perheen ongelma vaan sinun mustasukkaisuustesi, johon liitto tulee myös aikanaan päättymään, ellei miehesi ole totaalinen tohveli.

En heittäis, jos ihan puhtaat ja ehjät on. Oman miehen sijauspatjan päällisen olen laittanut miehen vaihtaaan, mutta en minkään mustasukkaisuuden takia, vaan ihan sen takia että siinä oli tahroja. Luultavasti jotain exän menkkajäämiä jotka ei oo lähteneet pesuissa pois. Joku kohta huutaa, että mustasukkainen hullu, mutta olisitteko itse suostuneet siinä nukkumaan?? Olisin heittänyt roskiin vaikka olis ollut miehen siskon eritteitä.

Ei mulle ole koskaan tullut mieleenkään heittää jotain eksältä saamia/exän kanssa saatuja juttuja pois. Samoissa lakanoissakin nukuttiin ihan tyytyväisenä ennen kuin ne piti ihan muuten vain heittää pois. Johan tuolla logiikalla pitäisi hävittää suunnilleen kaikki omaisuudestaan joka oli entisessä elämässä.

[QUOTE="Miemie";29762289]Tämä on nyt jo ihan ot, mutta tuli vaan mieleen. Jos nyksät ovat merkittävästi sopivampia kuin nuorena löydetyt exät, niin miksi toisesta liitosta erotaan tilastollisesti todennäköisemmin kuin ensimmäisestä?[/QUOTE]

Mua jäi mietityttämään tämä. Jokainen toisesta liitosta eronnut on kuitenkin eronnut siitä ensimmäisestäkin. Ei voi erota toisesta, jos liitto ekan kanssa kestää. Ei tuollaisessa todennäköisyystiedossa ole oikein mitään järkeä.

Jos xx% eroaa ekassa liitossa ja yy% toisessa liitossa, niin ei ne kauhean tieteellisesti ole vertailtavissa, kun ovat tavallaan päällekäisiä prosentteja.

Ehkä tuohon monta kertaa eroamiseen liittyy paljon muutakin, kuin se "sopivuus". Toiset eivät vaan sopeudu elämään kenenkään kanssa, ovat "huonoja" puolisoita, pettävät tms. Ei se edellisten liittojen määrästä riipu, koska sen oikean elämänkumppanin löytää. Jos löytää.

Yhteistyössä