Heitänkö miehen ja exän luultavasti häälahjaksi saaneet pussilakanat roskiin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Emmi"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

"Emmi"

Vieras
Mieheni ja minä muutimme vähän aikaa sitten yhteen, ja nyt sitten ilmestyi jostain pussista Usko, Toivo, Rakkaus -kirjaillut (varmaan häälahjaksi saadut) pussilakanat. Meillä on aivan riittävästi pussilakanoita ja TODELLAKAAN en ala nukkua samoissa lakanoissa, kun ex-vaimon kanssa mies on nukkunut.

Olenko ihan törkeä, jos heitän nuo lakanat vaan kylmästi roskiin, sanomatta miehelleni asiasta? Ovat kyllä kulahtaneetkin jo...ja enpä todellakaan miehen tuntien usko, että edes muistaa moisten lakanoiden olemassaoloa.

Mä en halua täällä meidän yhteisessä kodissa mitään häälahjalakanoita muistuttamassa miehen entisestä elämästä.

Jotenkin ärsyttää, ettei miehestä löydy sen vertaa tyylitajua, et olis itte tunkenut ne vaikka sinne uffelle ennen tänne muuttoaan...Kerran oon käyttänytkin niitä sen lapsilla, kun lapset oli meillä käymässä. Sitten vasta oikeastaan huomasin sen kirjaillun tekstin niissä...Mutta ny on niiden aika meillä eletty. Ajattelin, että hankkiudun niistä eroon puhumatta miehelle mitään. Hän nimittään tuskin niitä kaipaa.

[QUOTE="Emmi";29761869]Mieheni ja minä muutimme vähän aikaa sitten yhteen, ja nyt sitten ilmestyi jostain pussista Usko, Toivo, Rakkaus -kirjaillut (varmaan häälahjaksi saadut) pussilakanat. Meillä on aivan riittävästi pussilakanoita ja TODELLAKAAN en ala nukkua samoissa lakanoissa, kun ex-vaimon kanssa mies on nukkunut.

Olenko ihan törkeä, jos heitän nuo lakanat vaan kylmästi roskiin, sanomatta miehelleni asiasta? Ovat kyllä kulahtaneetkin jo...ja enpä todellakaan miehen tuntien usko, että edes muistaa moisten lakanoiden olemassaoloa.

Mä en halua täällä meidän yhteisessä kodissa mitään häälahjalakanoita muistuttamassa miehen entisestä elämästä.[/QUOTE]

Miksi miehen pitää nukkua sinun vanhoissa lakanoissasi, missä olet nähtävästi myös harrastanut seksiä jonkun kanssa, mutta sinä et suostu sitä tekemään?

Kysy mitä mies haluaa niillä tehtävän.

Hei joo, voisin muuten kysyä exältä eka asiasta, että haluaako se ne. (Itse tosin en enää eron jälkeen haluaisi, mutta mistä sitä tietää). Sit selviää sekin, et onko ne oikeesti häälahja.

Ja voisin kysyä miehen äidiltäkin. Mulla on aika vahva olettamus, että hän on ne kirjaillut. Jos haluaakin jostain syystä säilyttää. Siinä kirjailussa onkin sivumennen sanoen muuten ollut aikamoinen työ.

On mieheltäkin tullut muita vanhempia lakanoita, ja varmaan on seksiä harrastettu niissä, mutta kun nuo on niin selkeästi niiden häälahja...Ei mua huvita niissä nukkua sen takia.

[QUOTE="Emmi";29761911]On mieheltäkin tullut muita vanhempia lakanoita, ja varmaan on seksiä harrastettu niissä, mutta kun nuo on niin selkeästi niiden häälahja...Ei mua huvita niissä nukkua sen takia.[/QUOTE]

Eli et heitä niitä roskiin kysymättä mieheltä ensin.

No ehkä sanonkin, että aion kysyä exältä haluaako se ne. Ja jos ei halua, mitä mies haluaa niiden kanssa tehtävän, sillä en halua niitä täällä säilyttää.

Siis piti kirjoittaa:

[QUOTE="Emmi";29761961]No ehkä sanonkin, että aion kysyä exältä haluaako se ne. Ja jos ei halua, kysyn mitä mies haluaa niiden kanssa tehtävän, sillä en halua niitä täällä säilyttää.[/QUOTE]

On sulla ongelmat. Nimittäin itsetuntosi kanssa. Jos se olisi terveellä pohjalla, et sinä mistään lakanoista ahdistuisi.

Etkä tietenkään saa heittää toisen omaisuutta luvatta roskiin!

Sari, on ne jo 15 vuotta vanhat, eli eivät mitkään uudenkarheat enää. Naimisiinmenosta sen verran aikaa. Mutta ehjät ovat kyllä vielä, vaikkakin luonnollisesti hieman kuluneen näköiset.

Mikä siinä on niin vaikeaa kysyä mieheltä, mitä haluaa niiden kanssa tehtävän? Aivan naurettavaa mennä kyselemään niistä joltakulta muulta ensin. Harvoin miehet on niin hirveän kiintyneitä lakanoihin, mutta siltikään niistä ei kysymättä kuulu hankkiutua eroon. Ja turha tehdä oletuksia, että ovat häälahja, voi olla ihan hyvin jostain muutakin, samaten mitkä muut tahansa miehen lakanat voivat olla saatu häälahjaksi yhtä hyvin.

Nooo mutta jos joku miehen sukulaismamma on ne kirjaillut???
Ja exä sanoo et heitä vaan menee.

Mut mää olen miettiny ite ihan samaa..omien lakanoitteni kanssa.. pitäisikö hävittää ne lakanat joissa oon exän kanssa...asustellu.

Ou nou... nyt alko pelottaa...mistä me kohta syödään kun meidän lautaset on häälahja...mun ja mun exän. Sujuvasti mies on niistä syönnyt, mutta tiedä vaikka joskus heittääkin pois....

Jos sulla on järjen hiventäkään niin et heitä puhumatta pois. Se on AIKUISTEN käytöstä

Tiedoksi kaikille, et kysyin juuri mieheltä, mitä tehdään. Katsotaan, mitä vastaa. En oo ainakaan sen selän takana sitten mitään tehnyt. Mut sanoin, etten haluaisi pitää niitä täällä meillä, kun ovat kuitenkin hänen ja jonkun muun häälahja. Kaikkia se ei ehkä haittaa, mutta mua haittaa. En mä nyt mitään exän sormustakaan pitäisi, en siis nuku heidän häälahjaksi saamissa lakanoissakaan tai edes en halua niitä täällä säilyttää.

No mitä jos mies (mitä todennäköisimmin) vastaa, et heitä vaan meneen, mut sit ex ei oliskaan halunnu heittää, just siitä syystä kun joku edesmennyt sukulaismamma on ne kirjaillut...Pitäis ehkä kysyä siltä sitten seuraavaksi. Lakanaongelma :).
Ei mua ei-häälahjalakanat haittaa. Häälahjaksi saadut lakanat, joissa lukee jotain noin symbolista, ja jotka joku on JUST TUOLLE PARILLE väsännyt, on niin paljonb henkilökohtaisempi juttu. Ei niitä voi mun mielestä mihinkään astioihin verrata.

Yhteistyössä