Mulla on aikomus mennä joku päivä uudestaan Savannaa katsomaan.Joskus ens vuonna.Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuinkkuli:Palstatapaaminen savannan keikalle......
mä oon messissä :wave:
Mulla on aikomus mennä joku päivä uudestaan Savannaa katsomaan.Joskus ens vuonna.Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuinkkuli:Palstatapaaminen savannan keikalle......
ei se oo mussu vaan MOSSUAlkuperäinen kirjoittaja Black Diamond:Ookkei mussuAlkuperäinen kirjoittaja Savanna:EIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII PLIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIZZZZ |O
KIITOS KULTA
Sori Pikkuinkkuli. :snotty:
Hups, unohtui ihan mutta onneksi aamulla muistin.Alkuperäinen kirjoittaja ai niin:"En voi, olenkin naimisissa"
Käteni ovat sidotut.. :snotty: :hug: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuinkkuli:Kiitti vaan...mun ilta o ny totaalisesti pilalla :'(
Mun kultapupuset ovat mussuja.Alkuperäinen kirjoittaja :D:ei se oo mussu vaan MOSSU
Piilotettua sitä ihtiänsä. Tuu kattoon jos uskallat!Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuinkkuli:Mitä se ironia on......Alkuperäinen kirjoittaja Swing:Toi oli ironiaa, mut juu, en mä tunne strippareita niin hyvin et tietäisin missä ne luuraaAlkuperäinen kirjoittaja Pikkuinkkuli:etkö sä kulta tiedä et kaikki stripparit hengaa vapaalla stockan vessasAlkuperäinen kirjoittaja Swing:Yllätys.Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:stockan vessassa,joku hastatelu :|Alkuperäinen kirjoittaja Swing:Onkse Savanna jossakin lastenhoitohuoneessa tossa kuvassa? Mikä juttu susta on tehty? Juu ei mulla ole elämää...
Sä nykyään pyörit joka ainoassa Savanna ketjussa. Ootko joku stalkkeri...Alkuperäinen kirjoittaja Black Diamond:Mulla on aikomus mennä joku päivä uudestaan Savannaa katsomaan.Joskus ens vuonna.Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuinkkuli:Palstatapaaminen savannan keikalle......
Alkuperäinen kirjoittaja Swing:Piilotettua sitä ihtiänsä. Tuu kattoon jos uskallat!Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuinkkuli:Mitä se ironia on......Alkuperäinen kirjoittaja Swing:Toi oli ironiaa, mut juu, en mä tunne strippareita niin hyvin et tietäisin missä ne luuraaAlkuperäinen kirjoittaja Pikkuinkkuli:etkö sä kulta tiedä et kaikki stripparit hengaa vapaalla stockan vessasAlkuperäinen kirjoittaja Swing:Yllätys.Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:stockan vessassa,joku hastatelu :|Alkuperäinen kirjoittaja Swing:Onkse Savanna jossakin lastenhoitohuoneessa tossa kuvassa? Mikä juttu susta on tehty? Juu ei mulla ole elämää...
Tuo on totta! Tuskin saa kertoa ketkä julkkikset tai rikkaat rahojaan työntävät ja haluavat privat ja vetää käteen.Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:eikös sullakin ole työs puolesta vaitiolovelvollisuus?
moraalinen ainakin.
Ihan ota neuvosta vaarin ja zip it ..siis suukka suppuun eiks joo..
En mä uskalla antaa koordinaatteja, mä pelkään että tänne tulee kuokkijootaAlkuperäinen kirjoittaja Pikkuinkkuli:Alkuperäinen kirjoittaja Swing:Piilotettua sitä ihtiänsä. Tuu kattoon jos uskallat!Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuinkkuli:Mitä se ironia on......Alkuperäinen kirjoittaja Swing:Toi oli ironiaa, mut juu, en mä tunne strippareita niin hyvin et tietäisin missä ne luuraaAlkuperäinen kirjoittaja Pikkuinkkuli:etkö sä kulta tiedä et kaikki stripparit hengaa vapaalla stockan vessasAlkuperäinen kirjoittaja Swing:Yllätys.Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:stockan vessassa,joku hastatelu :|Alkuperäinen kirjoittaja Swing:Onkse Savanna jossakin lastenhoitohuoneessa tossa kuvassa? Mikä juttu susta on tehty? Juu ei mulla ole elämää...tulossa......täs voi mennä hetki ku en tiiä minne tulisin
Mä en vainoa ketään.Alkuperäinen kirjoittaja pulla:Sä nykyään pyörit joka ainoassa Savanna ketjussa. Ootko joku stalkkeri...
koskaan ei kannata olla liian varovainenAlkuperäinen kirjoittaja Swing:En mä uskalla antaa koordinaatteja, mä pelkään että tänne tulee kuokkijootaAlkuperäinen kirjoittaja Pikkuinkkuli:Alkuperäinen kirjoittaja Swing:Piilotettua sitä ihtiänsä. Tuu kattoon jos uskallat!Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuinkkuli:Mitä se ironia on......Alkuperäinen kirjoittaja Swing:Toi oli ironiaa, mut juu, en mä tunne strippareita niin hyvin et tietäisin missä ne luuraaAlkuperäinen kirjoittaja Pikkuinkkuli:etkö sä kulta tiedä et kaikki stripparit hengaa vapaalla stockan vessasAlkuperäinen kirjoittaja Swing:Yllätys.Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:stockan vessassa,joku hastatelu :|Alkuperäinen kirjoittaja Swing:Onkse Savanna jossakin lastenhoitohuoneessa tossa kuvassa? Mikä juttu susta on tehty? Juu ei mulla ole elämää...tulossa......täs voi mennä hetki ku en tiiä minne tulisin
Koskaan ei voi olla liian varovainen oman suonsa suhteen. Ei sinne ketä tahansa Jussejä päästetä kuokkimaan!Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuinkkuli:koskaan ei kannata olla liian varovainenAlkuperäinen kirjoittaja Swing:En mä uskalla antaa koordinaatteja, mä pelkään että tänne tulee kuokkijootaAlkuperäinen kirjoittaja Pikkuinkkuli:Alkuperäinen kirjoittaja Swing:Piilotettua sitä ihtiänsä. Tuu kattoon jos uskallat!Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuinkkuli:Mitä se ironia on......Alkuperäinen kirjoittaja Swing:Toi oli ironiaa, mut juu, en mä tunne strippareita niin hyvin et tietäisin missä ne luuraaAlkuperäinen kirjoittaja Pikkuinkkuli:etkö sä kulta tiedä et kaikki stripparit hengaa vapaalla stockan vessasAlkuperäinen kirjoittaja Swing:Yllätys.Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:stockan vessassa,joku hastatelu :|Alkuperäinen kirjoittaja Swing:Onkse Savanna jossakin lastenhoitohuoneessa tossa kuvassa? Mikä juttu susta on tehty? Juu ei mulla ole elämää...tulossa......täs voi mennä hetki ku en tiiä minne tulisin
sama tyyppi onAlkuperäinen kirjoittaja Holmesin Sherlok:BD on pervo bi, joka kuolaa S perään joka ketjussa.. jollei ole peräti itse S
Tottahan toki sama tyyppi on :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Holmesin Sherlok:BD on pervo bi, joka kuolaa S perään joka ketjussa.. jollei ole peräti itse S
Luit ajatukseni :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:Ei viitti tuhlata hyviä kiviä
Alkuperäinen kirjoittaja WcAnkka:Luit ajatukseni :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:Ei viitti tuhlata hyviä kiviä
Ai on vain, olenpa nyt yllättynytAlkuperäinen kirjoittaja Pikkuinkkuli:sama tyyppi onAlkuperäinen kirjoittaja Holmesin Sherlok:BD on pervo bi, joka kuolaa S perään joka ketjussa.. jollei ole peräti itse S
Tottakai Ilman muuta minä ja Savanna olemme yksi ja sama henkilö. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Holmesin Sherlok:BD on pervo bi, joka kuolaa S perään joka ketjussa.. jollei ole peräti itse S
Mäkin oon te. Tai siis tekin ootte mä. Vai miten se nyt meni :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Black Diamond:Tottakai Ilman muuta minä ja Savanna olemme yksi ja sama henkilö. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Holmesin Sherlok:BD on pervo bi, joka kuolaa S perään joka ketjussa.. jollei ole peräti itse S