heitäkää kivi mun päähään:D

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja OmaTunto:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja OmaTunto:
Alkuperäinen kirjoittaja Black Diamond:
Sen lehden kuvasta ei pysty näkemään miltä Savanna oikiasti näyttää. :whistle:
olen nähnyt joskus kaupungila ja kestovaippahulinoilla tuon savannan ja musta ainakin ihan saman näköinen kuin kuvassa
Savanna, kestovaippahulinoilla?

Sillä on salaisuuksia, luuranko kaapissa :D
juuh, ellei sit ole kaksoisolento, mut kyl se sama on
Se ei oo kertonut mulle kestovaippailustaan |O :'(
 
Vieras
Millainen miehesi on - ylpeä sinusta - tirskis? Ovimatto? Jos olisin mies ei vaimoni toimisi kuten toimit, jakelet - esittelet tissua ja tussua ja käyt "ostoksilla" asiakkaittesi kanssa, luuletko etteivät he ole vastapalvelua vailla - tai no miten me tiedämme kuinka "maksat"... aika halpa kuva on sinusta ja perheestäsi - ihan käy sääliksi ja et edes ymmärrä;-)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Millainen miehesi on - ylpeä sinusta - tirskis? Ovimatto? Jos olisin mies ei vaimoni toimisi kuten toimit, jakelet - esittelet tissua ja tussua ja käyt "ostoksilla" asiakkaittesi kanssa, luuletko etteivät he ole vastapalvelua vailla - tai no miten me tiedämme kuinka "maksat"... aika halpa kuva on sinusta ja perheestäsi - ihan käy sääliksi ja et edes ymmärrä;-)
Jos jossia ei olis niin lehmätkin lentäis.

Ei mua Savanna säälitä. Jokainen elää tavallaan :) Mikä sinä tai minä ollaan sanomaan kenen tapa elää on oikea? Aivan, ei mitään. Annetaan siis kaikkien kukkien kukkia.


 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Mutta kysyn kuitenkin mikä vit...un potaskaa mä levitelen täällä???
Mitäköhän? Kantsis miettii?
no mietti sitten ja vasta mulle
Ei ole tyhmyydelläsi määrää - ymmärrätkö?
Multa vai Savannaltako kysyt?
Savannalta
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Mutta kysyn kuitenkin mikä vit...un potaskaa mä levitelen täällä???
Mitäköhän? Kantsis miettii?
no mietti sitten ja vasta mulle
Ei ole tyhmyydelläsi määrää - ymmärrätkö?
Multa vai Savannaltako kysyt?
Savannalta
Ihan samaa mieltä sun kanssas!
 
en ole ikinä käytänyt kestovaippoja :eek: :eek: enkä ollut ees sellaisissa kaupoissa hus hus

niin ja ei mulla ole niin iso kaksoileiúkka kuin kuvassa,tosi huono kuva sekä että mä olen lihavampi sielä 8kiiloa enemmän :'( mä inhoan tää kuva prklesti ette te voi ees kuvitella :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
en ole ikinä käytänyt kestovaippoja :eek: :eek: enkä ollut ees sellaisissa kaupoissa hus hus

niin ja ei mulla ole niin iso kaksoileiúkka kuin kuvassa,tosi huono kuva sekä että mä olen lihavampi sielä 8kiiloa enemmän :'( mä inhoan tää kuva prklesti ette te voi ees kuvitella :kieh:
:headwall: Just. Ja tää on nyt sun suurin huolenaihees...
 
yritin otta itsestä uus kuva mutta johtoa ei ole missään,no mulla on 6kuva minusta konessa prkle lähetän tänne sitten yks missä olen ilman meikkiä :kieh: ja kännykkä kuva eli kivittäkää mua,haluan vain näyttää ettei mulla ole tommosta kaksoileukka mitä kuvassa tuli :ashamed: http://www.aijaa.com/v.php?i=3285141.jpg

*ei ole tekemistä* :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sabira:
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
en ole ikinä käytänyt kestovaippoja :eek: :eek: enkä ollut ees sellaisissa kaupoissa hus hus

niin ja ei mulla ole niin iso kaksoileiúkka kuin kuvassa,tosi huono kuva sekä että mä olen lihavampi sielä 8kiiloa enemmän :'( mä inhoan tää kuva prklesti ette te voi ees kuvitella :kieh:
:headwall: Just. Ja tää on nyt sun suurin huolenaihees...
on kun tä kuva oli lehdessä :ashamed: hui
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä