heips kaikille

  • Viestiketjun aloittaja adalmina-
  • Ensimmäinen viesti
adalmina-
kauan oon käyny lueskelemassa näitä sivuja ja nyt sit itekin rekisteröidyin.. mulla on laskettuaika ens viikolla ja jänskättää kovasti!! kertokaa omia kokemuksia synnytyksestä yms, mut ei kiitos mielellään mitään kauhujuttuja..
 
moi vaan, ja onnee jo etukäteen :flower: voisin kyllä kertoo oman kokemukseni, mutta et halunnu kuulla kauhujuttuja niin...
mulla oli vaan tosi pitkä ja vaikee synnytys joka päätty imukuppiin näin kauheimmat yksityiskohdat pois otettuna. mutta jokainen synnytyshän on erilainen ja jos mulla tai jollakulla muulla meni huonosti niin sehän ei tarkota etteikö sulla vois mennä sitävastoin hyvin. ja ei kannata turhia jännittää(vaikka se on kyllä mahotonta) aattelet vaan että omalla painollaan kaikki. ja oli se synnytys minkälainen tahansa niin se on sen vaivan arvonen ja lopputulos kaikista parhain ja ihanin =) onnea loppumetreille :hug:
 
Heips! Mulla on takana kaks tosiaankin kivutonta, helppoa ja nopeaa synnytystä. Kummassakaan en ole tarvinnut/saanut mitään kivunlievitystä. Synnytys menee parhaiten silloin kun ottaa sen luonnollisena tapahtumana eikä stressaa etukäteen! Tukihenkilöstä on tosi paljon apua, saa jotain muuta ajateltavaa. Se kipukin mitä mahdollisesti tulee olemaan, menee kyllä ohitse. Onneksi nykyään saa aika hyvät tropit sitä varten ;)

Onnea tulevasta pienokaisesta koko perheelle =)
 
Heps!
Mulla käynnistettiin rv 41+3..Olin yliaikais kontrollis rv 41+2 ja sit seuraavana aamuna(olin yötä sairaalassa) laitettiin tippa, joka lisää supistuksia, kalvot puhkaistiin jossaki vaihees ja sainhan mä epiduraalinki, sen jälkeen nukuinki niin kauan et sai ruveta ponnistamaan...koko synnytys kesti n.3tuntia ja oli helppo!!
Saas nähä kuinka tän toisen kans käy toukokuulla :)

Mutta onnea uudesta tulokkaasta koko perheelle :flower:
Toivottavasti kaikki menee hyvin =)
 
en kerro kauhujuttuja mut mulla kans eka aika vaikee. alku meni hyvin mut ponnistusvaiheessa loppu lääkkeitten vaikutus ja vauva jäi jumiin, päädyttiin imukuppiin. toka oli alku hankala, lääkkeitä en ehtiny saada muuta ku ilokaasun, supistuset sattu mut ku ponnistamaan päästii ni tuntu ku ois jovaa paskaa pusannu eikä sattunu ollenkaan. kannattaa kysyä lääkitystö ja vaatia sitä heti ku siltä tuntuu. epiduraali on hyvä! ei tunnu mikää missää! ONNEA!!! :hug:
 

Yhteistyössä