heippa vaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja janettez
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

janettez

Vieras
kertokaas mulle nyt että olen tosi surkea äiti...lapset 10 ja 8 v uivat lammessa yksin...tosin valvon heitä silleen että käyn ovella katsomassa tosi usein että ovat nätisti:) toinen osaa uida ja toinen on renkaan kanssa/ilman. eivät lähde syvälle ja tiedän että omaan lampeen on monia hukkunut.... toki usein olen valvomassa lammenrannalla koko ajan:)
tarkotus on siis kysellä tämän ikästen lasten vanhemmilta pääseekö lapset uimarannalle yksin/kavereineen? kotona on mukava uida yhdessä,,,,taidan itsekkin mennä uimaan:)

Mikset vois vaikka lukea tai neuloa tai tehdä jotain muuta siinä lammen luona kun lapset ui?
Jos jotain sattuiskin, niin kestäisitkö elää sen kanssa kun tiedät valvonnan olleen heikkoa?
Se, että käyt ovelta katsomassa ei ole joka sekuntista valvontaa, jota veden äärellä pienten lasten kanssa pitäisi olla. Varsinkin kun toinen ei osaa uida.

Mä en päästä edes 13-vuotiasta yksin rannalle. Tänään olin kahdesti 10- ja 9-vuotiaan kanssa ja vahdin koko ajan.
Mä oon vähän hysteerinen mutta mitäs teet jos joku kerta ei lapsia näykään kun meet ovelta kurkkaamaan?

olet huono ja surkea äiti. Ei ikinä, edes pieneksi hetkeksi uimataidotonta yksin järvelle.

Luulisi nyt tyhmemmälläkin järki sen verran sanovan.

Se yksi kerta riittää kun epähuomiossa menee puolimetriä liian syvälle ja rengas luiskahtaa.

- mun vajaa 9v:t ei saa mennä uimaan, jos ei joku aikuinen kyttää rannalla, mut ei sun muksuja hylätty ole
- tämä huono äiti muisti just, et iltaruoka(yleensä klo 17) on vielä tekemättä ja eiku kokkaan