Jotain on tullut luettua. Claude Monetin nais/perhejutut jäi jotenkin mieleen. Ehkäpä nämä taiteilijat ovat melkoisia boheemipersoonia ja Dali varsinkin oli melkoinen markkinointimies, Gala oli Dalin muusa taisi pyörittää Dalia niin kuin halusi.
Värit kiinnostavat taiteessa ja itse asiassa muutenkin, miten esim. eri värit vaikuttavat mieleen, osa piristää, osa rentouttaa.
Jalkapalloa voisin mennä katsomaan Italiaan, Englantiin jne ihan sen takia, että voisi mennä kokemaan se jalkapallohuuman ilmapiirin. Miesjoukkue tietenkin.
Isoissa muutoksissa haluan olla varma päätöksestäni, ettei tule sitten katumapäälle. pohdin miinukset ja plussat. Toisaalta menen osassa asioissa vaiston varassa.
Piti oikein miettiä milloin olen ravintolassa syönyt, on tullut toki grilliltä ostettua kotiin.
Söin ranskalaiset perunat, kanafile, herkkusienikermakastikkeella. Tai ehkä ihan pizzalla.
Tämän päivän ruoka oli lohikiusaus.
Junan sisustaisin kuten Idän pikajuna Hercule Poirotissa. Oli muistaakseni joku dokumentti tv:ssä ja tähän tyyliin on siis mahd. tehdä luksusreissu.
Oli tässä meillä joskus ajatusta, että oltaisiin lähdetty autolla Eurooppaan. ja siinä sitä rahaa palaisikin, hotellit, tullimaksut jne. Olen jo katsellut netistä muiden tekemiä reissuja. Itse haluaisin mennä Saksan ns romattiselle tielle, olisi täynnä linnoja ja kauniita kyliä. Itävalta alpit, Wien. Praha. Pääkohde olisi Italian kiertäminen, toscana, viinit jne.
tästä kirjottamisesta alkaa tulla jo mulle päiväkirjamaista