Mulla on ollut tähän asti ihan mukava päivä. Aamulla heräsin. Vähän siivosin mut on viellä kuin pommi kun monta laatikkoa pitäis järjestää pois käytävältä. Noh sit tossa äskön käytiin tytön kaa syömässä ja syötiin kummatkin 15cm kanateriyaki sämpylät. Ennen olisin tilannut 30cm mut nyt tuli täyteen jo tost puolikkaast. Syötkö sä jos subwayssa käyt ni 30cm vai 15cm ja mikä on sun suosikki täyte siihen?. Noh sit kysyin tarviiko tyttö vaatteita ja tyttö vastasi et joo housuja ja toppeja ja mitä rättejä nyt naiset käyttäkkään. Mä en yleensä tykkää shoppailusta mut tytön kaa oli kivakin mä toimin vaan pankkikorttina
mut löydettiin hyvin vaatteita ja mä innostuin aleista sanoin et hei kato puoleen hintaan osta osta haha. Henkka ja maukalta löytyi hyvät farkut gina tricotista tinikoita ja new yorkkerista toppei ja muita paitoi. Tuntui hyvältä kun sain tytölle hyvää mieltä. Ainiin siin oli kahvila keskellä kauppakeskusta ja antti häkkänen piti talouspuhetta jaksoin minuutin kuunella ja sit jatkettiin matkaa. Ainiin kirjastoon oli nyt tullut sarah j maasin kolmas osa tätä uutta sarjaa jonossa ennen mua on 4tyyppiä ja kolme kirjaa jotka on lainauksessa. Voi olla et ostan sen kirjan ku haluisin jouluna viimestään lukea. Ainiin ja nyt mua sekin hymyilyttää kun sain myytyä sen jutun. Nih sain frendeille maksettua velat ja nyt pääsen vippikierteestä eroon tää vuosi on mennyt aika haipakkaa. Mut nyt on ollut kiva ku oon vähän enempi alkanut tapaamaan tytärtäni. Kuinka usein te näätte lapsianne jotka muuttaneet jo pois kotoa?