Moikkaheippa freeze ja anteeksi että en oo olu yhteyksissä. mulla vaan tää vika puol vuotta on ollu henkistä kasvuu ja helkatin isoi henkisten ongelmien selvittelyy ja maailman ongelmien niin ne on temmannu mukanaan. ironiaa tai ei just ku sain itteni täysin rohkeeks ja varmaks tuli tää tinnitus ittelle joka nyt on soinnu korvis muutamapäivän putkeen. lisäksi tajusin että tuota ongelmaa ei kunnolla tutki kukaan ja haluan erikoistua siihen mä oon jo keksiny monta teoriaa siihen ja yllätykseni kirjanoppineetkaan ei oo niitä kummonnut. siksi haluan jatkaa sillä polulla oon löytäny suunnan. kun järkyttävin kertomus oli että yhelläkin kuuluu yötä päivää ihanku joku moottorisahalla ajais sii nvieres. lisäks syntyy kuuroi joilla tinnu mut eivät tietty pysty kertoon ihmettelin suuresti miksi vauvoilla ei ollut tiettyä juttua tehty jolla voisi päästä jälijille noh kaikista lisää myöhemmin.
mulla on lievä varmaa loppu elämän siritys . se on sellanen ku tv ois jäänny auki. mut jo kolmes päiväs oppinu puhuminen ja äänet hävittää sen lisäksi kun tekee jotainmut noista oonkin jo teoritsoinnu eri koultuksen omaavien suhteen ja hei ykskin ylilääkri ei muuten kummonnu sitä mun teoriaa kun siinä oli logiikkaa noh sinne puolelle haluun perehtyy ja vihdoinkin löysin sen mitä haluun tehä.
Tinnitus on kylla varsin viheliainen seuralainen, pahus vain, jos todellakin sellaisen oot saanut. Mulla on muutama kaveri, joilla kans toi - lahinna silloin esiintyy pahana, kun on joku stressaava mieltakuormittava elamanvaihe menossa. Silloin kuulema oireilut vain pahenevat. Mutta - senkin kanssa tultava toimeen ja hyvaksyttava tilanne...loistavaahan olis mikali siihen olis keksittavissa joku pysyva hoitokeino mutta...kuka tietaa, kaikki on mahdollista
Ei muuta kuin go for it! Tommonen analyyttinen, pohdiskeleva tutkiustyo hoitoalalla ois kylla niin sua