Heippa kouluista asiaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 9mmmm
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Anteeksi kun latistan sua.
Mutta on eri asia tykätä jostain alasta kuin osata sitä. Mäkään en pärjäisi lääkiksessä, vaikka lääkärihommista olen usein haaveillut.
et latista mua ollenkaan . niinkuin sanoin mulla on erittäin hyvä muisti lisättynä oppimishalulla ja viellä lapsen kyselyiällä niin silläkin pääsee pitkälle . se miten käytän laajaa tomintaani on se the key ja hei jos ei tee parastaan ei koskaan tiedä potentiaaliaan.
mua ei enään lannista mikään. tottakait realitteettei pitää kunniottaa. lisäisin tähän että geenit on kohillaa on kirurgia ja vaikka mitä suvussa kummassakin mä oon vaan aikani kuluttanu sluibailemalla kadulla kaikilla sukulaisilla lähes on korkeempi tutkinto lisäksi siskolla triplat joten pääkopasta ei jää kiinni. nytkun löysin sen alan mitä haluu ntehä niin teen kaikkeni sen eteen. jopa harjoittelen sen virallisen äidinkielen

sorry sun totuutes oli liian tyhmää et ottaisin sen totuutena. sä oot mutenkin aika ykstavunen ihminen et kannattais sitä omaa todeliisuutta laajentaa
Sori vaan mutta näin tää maailma pyörii. Ei lääkiksessä mikään hömppätieteen tohtori pärjää joka ei pysy asiassa.
Kumpiko muuttuu, maailma vai sä?

Sori vaan mutta näin tää maailma pyörii. Ei lääkiksessä mikään hömppätieteen tohtori pärjää joka ei pysy asiassa.
Kumpiko muuttuu, maailma vai sä?
ööh ok ymmärrän ihmisten tarpeen olla vapaa ajallakin tosikkoja. mut itte taas puhuu ja teoretioisi vapaa ajalla mitä mieleen tulee ymmärtkö eron?. virallisessa maailmassa sitten puhun toisella tapaa. lisäksi se tuo parempaa meininkiin suhteeseen kun uskaltaa puhuu ihan mist vaan. ja joskus se asia mikä tulee mieleen on jotenkin sekopäinen mut tiiäks mä opin sen kun puhun senkin ääneen se asia ei pyöri mieles..

ja kun on palava halu kaikki on mahdollista ja sillonkun tietää mitä haluaa tekee kaikkensa onnistumisen ja oppimisen eteen.

Luitko sä noita mun viestejä ollenkaan, vai haluatko keskittää energiasi mieluummin riitelyyn. Annoin ja olen yhä valmis antamaan konkreettisia vinkkejä, joilla voisit päästä siihen "onnistumiseen ja oppimiseen" eli ilmeisesti opiskelupaikan hankintaan?

Ensimmäisenä varmaan kannattaisi lopettaa huumeiden käyttö. Ihan vain tiedoksi, että myös kannabis on huumetta. Ei tuollainen piripää kyllä onneksi ikinä pääse lääkikseen.

ööh ok ymmärrän ihmisten tarpeen olla vapaa ajallakin tosikkoja. mut itte taas puhuu ja teoretioisi vapaa ajalla mitä mieleen tulee ymmärtkö eron?. virallisessa maailmassa sitten puhun toisella tapaa. lisäksi se tuo parempaa meininkiin suhteeseen kun uskaltaa puhuu ihan mist vaan. ja joskus se asia mikä tulee mieleen on jotenkin sekopäinen mut tiiäks mä opin sen kun puhun senkin ääneen se asia ei pyöri mieles..
No puhupa nyt niin kuten virallisessa maailmassa puhut. Haluan kuulla.

Lääkiksen sisäänpääsyprosentti huitelee 40 prosenttia (paikassa minne itse hain, vastaava luku oli 5%, eli aika normaali), eli katsotaan vaan, millaisia tohtoreita tässä mahdollisesti ollaan leipomassa:D

Lääkiksen sisäänpääsyprosentti huitelee 40 prosenttia (paikassa minne itse hain, vastaava luku oli 5%, eli aika normaali), eli katsotaan vaan, millaisia tohtoreita tässä mahdollisesti ollaan leipomassa:D
sen verran viellä minkä oon nyt huomionu niin monia nuoria lääkäreitä ei niinkään kiinnosta sen ongelman hoitaminen vaan siirtäminen pillereihin. siis jotenkin tuntuu että vanhemmat lääkärit pureutuu siihen ongelmaan ja tekeekin jotain muutakuin sanoo ota burana jnee että painaako juuri enemmän lukion todistus kuin se aito halu auttaa kyl se pitöisi huomata. joillakin tuo on vain status symboli ja raha. no hse siitä itte tiiän jos ja kun pääsen mihin erikoistun ja mulle palkitsevaan on syy seuraus yhteyden linkittäminen ja mahdollinen parannus.

suunnittelen jos siis täyttä häkää tuota koulupakettia ja mitä kaikkee tarvin mukaan :) onkohan työkkärissä joku opn tyylinen joka osaa kertoa mitä tarvitsen osaan kyllä heikkouteni myöntää jotta osaa ohjata mitä harjotusta tarviin lisää ja missä

Työkkärissä oli ainakin ennen sellaisia opintoneuvojia, myös opintopsykologeja. Opintoneuvojilta voi kysellä esimerkiksi eri opintoihin tarvittavia pohjaopintoja, missä kyseistä alaa voi opiskella, pääsyvaatimuksista, yms.

niin voi kauheeta jos joku sana meni väärin. se kertoo jo ongelmien tasosta jos se saavadin nurin

Se kertoo siitä ettei susta ole siihen mihin mielikuvituksisasi luulet pystyväsi.
Mäki aattelin huomenna keksiä lääkkeen lihavuuteen, näin aattelin ja varmasti aattelin ja ja ja ja äätelin söitelä jolekki jOrvin läkärille asiosta.

No hei, toihan kuulostaa hyvalta, etta oot loytamassa suuntaasi :)...ja mun tekstia on nyt vaikee lukea, kun koneelta on aakkoset keturallaan eli pisteet lisaa oikeisiin paikkoihin, niin hyva tulee(y)

Mutta. Kylla tyokkarista loytyy virkailijaa, joka osaa ohjata sut oikeelle opintopolulle eli mita kautta sun kannattaa aloittaa :) eli sinne kannattaa olla ihan suoraan yhteyksissa ja juttelemassa koulutusmahdollisuuksista.

Ja sitten vain unelmia nappailemaan toteutukseen :)!

Ensimmäisenä varmaan kannattaisi lopettaa huumeiden käyttö. Ihan vain tiedoksi, että myös kannabis on huumetta. Ei tuollainen piripää kyllä onneksi ikinä pääse lääkikseen.
hahahahhahah . tiiäks tai no ehkä tän kerran sulle sanon jos et osaa jutella mistä vaan niin voihan se kuullostaa sekopäiselle. mut niinku remu sano aikoinaa jos et hiffaa niin et vaan vittu hiffaa.

lisäisin viellä tähän että yksillä parhaimmista lääkäreistä on rankkakin menneisyys huumeineen ja laitos kierteineen ja noh ne on nykyään huippu ammattilaisia. lisäks niitten plussa on ihmis läheisyys oman käytännön elämän takia

Luitko sä noita mun viestejä ollenkaan, vai haluatko keskittää energiasi mieluummin riitelyyn. Annoin ja olen yhä valmis antamaan konkreettisia vinkkejä, joilla voisit päästä siihen "onnistumiseen ja oppimiseen" eli ilmeisesti opiskelupaikan hankintaan?
tottakait luin enmää riitele toi vierailijatr on vaan provo jonka halusin pois ja hei samu. tuun kyseleen sulta lissää jos mieleen tulee

Työkkärissä oli ainakin ennen sellaisia opintoneuvojia, myös opintopsykologeja. Opintoneuvojilta voi kysellä esimerkiksi eri opintoihin tarvittavia pohjaopintoja, missä kyseistä alaa voi opiskella, pääsyvaatimuksista, yms.
eli soitan vaan opintoohjaajalle ja kysyn ne kaikki alku tiedot ja mitä pitää tehdä että pääsen sinne omalle alalleni. kivikkoinen tie ainakin tuo alku mutta sen eteen teen nyt kaiken. pääkopasta ja sydämmestä se ei jää kii.
kuhan vaan saan palasen kerrallaan kiinni niin helpottaa. siis kun nyt tietää mitä haluaa thedä mutta ne kaikki muu on selvittelyn alla ja pikku hiljalleen oo nsaannukkin hyviä neuvoi . kiitti mörkö :)

No hei, toihan kuulostaa hyvalta, etta oot loytamassa suuntaasi :)...ja mun tekstia on nyt vaikee lukea, kun koneelta on aakkoset keturallaan eli pisteet lisaa oikeisiin paikkoihin, niin hyva tulee(y)

Mutta. Kylla tyokkarista loytyy virkailijaa, joka osaa ohjata sut oikeelle opintopolulle eli mita kautta sun kannattaa aloittaa :) eli sinne kannattaa olla ihan suoraan yhteyksissa ja juttelemassa koulutusmahdollisuuksista.

Ja sitten vain unelmia nappailemaan toteutukseen :)!
heippa freeze ja anteeksi että en oo olu yhteyksissä. mulla vaan tää vika puol vuotta on ollu henkistä kasvuu ja helkatin isoi henkisten ongelmien selvittelyy ja maailman ongelmien niin ne on temmannu mukanaan. ironiaa tai ei just ku sain itteni täysin rohkeeks ja varmaks tuli tää tinnitus ittelle joka nyt on soinnu korvis muutamapäivän putkeen. lisäksi tajusin että tuota ongelmaa ei kunnolla tutki kukaan ja haluan erikoistua siihen mä oon jo keksiny monta teoriaa siihen ja yllätykseni kirjanoppineetkaan ei oo niitä kummonnut. siksi haluan jatkaa sillä polulla oon löytäny suunnan. kun järkyttävin kertomus oli että yhelläkin kuuluu yötä päivää ihanku joku moottorisahalla ajais sii nvieres. lisäks syntyy kuuroi joilla tinnu mut eivät tietty pysty kertoon ihmettelin suuresti miksi vauvoilla ei ollut tiettyä juttua tehty jolla voisi päästä jälijille noh kaikista lisää myöhemmin.

mulla on lievä varmaa loppu elämän siritys . se on sellanen ku tv ois jäänny auki. mut jo kolmes päiväs oppinu puhuminen ja äänet hävittää sen lisäksi kun tekee jotain :) mut noista oonkin jo teoritsoinnu eri koultuksen omaavien suhteen ja hei ykskin ylilääkri ei muuten kummonnu sitä mun teoriaa kun siinä oli logiikkaa noh sinne puolelle haluun perehtyy ja vihdoinkin löysin sen mitä haluun tehä.

Yhteistyössä