Heps!
Meillekkin nuo yöitkut rantautui, onneksi vain hetkeksi ja nyt sai jo taas nukkua yön yhdellä heräämisellä. Ilmavaivat kiusaa neitiä, pääosin kyllä vain päivisin mutta silti tyttö jaksaa hymyillä, naureskella ja jutella äitin ja isän kanssa
Pulautellaankos muilla minkä verran? Tuntuu että täällä sitä lentää jatkuvasti ja välillä ihan kaarella, ens viikolla on neuvola niin täytyy tuo ottaa puheeksi.
Eilen ihmettelin että mitä likka oikein ähertää; nousi sitten mahalla ollessaan käsiensä varaan, kyllä ois kamera ollu taas paikallaan... ...meitin videokamerakin hajos itsestään kirjahyllyssä ollessa
Tyttö on niin sylivauva kun voi olla, missään muualla ei todellakaan voi olla ellei taustalla kuulu tasaista meteliä tarpeeksi (esim. tänään tyttö nukkui vaunuissa kun ajeltiin pihassa isännän harrikalla) tai olla liikkeessä (kävellen tai autolla).
Isäntä juuri tuossa ehdotti että olisin kotona myös hoitovapaan, eli kolmisen vuotta... Huih!
Tähän asti se on ollu sitä mieltä että töihin vaan mahdollisimman nopeasti tienaamaan, mutta nyt tarjoutui siihen että jos saan tuilla maksettua omat menoni niin hän maksaa kaiken muun... En vaan ole ollenkaan varma riittääkö tuet mun laskuihinkaan.
Silloin raskauden puolenvälin paikkeilla mut irtisanottiin töistä raskauden selvittyä ja otin yhteyttä oikeusapuun, sieltä tuli nyt lasku vaikka asialle ei ole tehty mitään, reilu 200e!!! Kyllä niin ketuttaa koko touhu, kun itse tiedän että irtisanominen johtui tuosta raskaudesta en vain voi todistaa sitä kun työnantaja sen suullisesti sanoi...
Kyllä jos sen pomon jossain nään ni oon valmis maksaan sakot siitä hyvästä että vähän mojautan.
Lauantaina olis ristiäiset ja häät, koskahan alkaa jännittään? Meillä alunperin oli suunnitelmana että mä pitäisin tyttöä ristiäisten ajan mutta miehen siskolle oli itsestään selvyys että hän pitää koska on lähisukulainen ja kummi... ...kehtas vielä sitten pyytää penkkiä kun ei jaksa pidellä tyttöä (ei muuten saanu). Oon edelleenkin sitä mieltä että
itse pidän tytön koska haluan että kummit on samanarvoisia, ainoo että miehen äiti ja tää sisko pistää hanttiin. Anoppi muutenkin meinaa sotkea kuvioita; kutsussa jo ilmoitin että tilaisuuden jälkeen on KAKKUKAHVIT seurakuntatalolla, niin hän on nyt sinne ruokaa kovasti tekemässä, ilmoitin kyllä että sinne ei kukaan muu tuo mitään kuin minä ja kukaan ei tule aikaisemmin järjestelemään paikkoja kun pystyn siihen itsekkin miehen kanssa. Anoppi myös on omin lupineen kysellyt ihmisiltä josko nekin tulis juhliin, tasantarkkaan sisälle kestitykseen ei tule kuin kutsutut, seison vaikka siinä ovella vahtimassa.
On se saamari kun ei saa ite hoitaa omia häitään tai tytön ristiäisiä.
Osa pidemmältä tulevista (400km) ilmoitti vasta eilen että on jäämässä yöksi, ja mistään ei saada enään järjestymään yöpaikkaa. Varattiin jo kuukausi sitten leirintäalueelta aittoja tätä varten ilmoittautuneiden mukaan ja nyt kaikki paikat on jo täynnä, loput aitat ja mökit alueelta on jo varattu; joten ajattelin vain ilmoittaa tylysti että saavat ottaa sitten teltat mukaan, en aio enää sumplia asiaa mitenkään koska eivät ajoissa ilmoittaneet.
Tässäpäs meitin tytöstä reilu viikon vanha 1kk kuva:
Nyt lähettävä kaverin luona käymään ennenkuin ketutus kynnys kasvaa entisestään ja purkaudun tänne. Tyttökin sopivasti heräilee :heart:
Anteeksi taas romaanista