Sussulle paljon voimia suruusi
Mä alotan tän valituksen heti, kun oon taas ollut niin kurjia nuo meidän yöt.
Poitsu itkustaa, tissuttelee, ja itkustaa taas ihan jopa muutaman minuutin päästä uudestaan! Viimekin yönä peräti yksi tunnin mittanen uni, muuten heräiltiin paljon useammin (kauhee muuten kun huippaa kun kirjotan). Ja sitä edellinen yö ihan samanlainen, eikä silti nukkunut kun 45min päiväunia. Mä en oikeesti ymmärrä?! Kyl noi on niin kauheita noi yöt kun haluais vaan NUKKUA!
Ei iltasin mitään "omaa aikaa", kun pitää olla makkarissa lohduttamassa, ja ihan turha kuvitellakaan mitään yöhoitoa edes niin, että jättäisin miehelle, koska poika on ihan hysteerinen jos mä en ole paikalla.
Välillä kyllä ahdistaa aika lailla, vaikka kuinka yritän ajatella positiivisiä asioita :E
Ja voitte uskoa että miehenkin kanssa elo on yhtä juhlaa, kun näit öitä on useampi peräkkäin
Mut kyllä noi kauhukohtauksetkin kuulostaa tosi kammoilta. Hui!
Synttärit meni hyvin, ja neuvolakin oli 73,5cm ja 10,2kg
ja nyt oonki sit alkonut tosta pituudesta stressaa, kun on kuitenkin suht lyhyt, että josko johtuu siitä kun ei nuku (luin jostain että jos ei nuku kunnolla niin kasvuhormoonia ei erity).
Ja noista viisaista kavereista. Tietääkseni nyt ovat ymmärtäneet, että mies ei niin vain lähe illanviettoon, mutta muistan yhden tapauksen jonka mies kerto ajalta ennen lasta. Eli raflassa joku mimmi oli alkanu kopeloimaan mun miehen "private partseja", ja kun mies oli työntänyt sen pois, ja vähän ärissy perään, oli tullut kommenttia kavereilta, että kuin sä nyt noin, ooksä joku homo vai? Nerokasta.