Argh, vitsit.. mä pääsen kirjottaa tänne!! |O Mä en tiedä mikä tässä on vikana, mutta jostain syystä mä en saa tätä kirjoitus-aluetta tänne ollenkaan kun käyn. Nyt tulin taas vaan lukemaan teidän juttuja (toivo hiipunu et pääsis kirjottaa) ja tää toimiikin jopa niin paljon et mäkin pääsen näpyttää! *tuulettaa*
Manskulle heti ekaks hirmuisen paljon onnea ja sitten taas
Jenmolle hirmuisen paljon jaksamisia ja voimia.. jos mies alkaa kriminaaliksi niin paras vaihtoehto on tehdä pesäero.
Miekinhän tein pesäeron velipoikaan joitain vuosia sitten, kun sen postit tuli mun osoitteeseen (joskus silloin kun aloin tuon miehen kanssa heilumaan) ja sain siitä sitten kotietsintöjä jonkin kipaleen kämpilleni :kieh:
Ja vaikka jo ekan kerran jälkeen (en ollut kotona, mutta mies oli kämpillä) kävin heti seuraavana päivänä poliisiasemalla sanomassa, ettei velipoika ASU mun luona vaan sen postit vaan tulee sinne, niin silti ne tuli aina uudestaan, eikä koskaan siivonneet jälkiään. Ekan kerran jälkeen kun mies soitti että ne poliisit oli vieneet sen mukanaan asemalle (syy edelleen tuntematon) kun oli käyneet kotietsinnällä ja mä tulin sitten pikaisesti himaan, niin itkuhan siinä pääsi ku oli kahvinpurut kaadettu keittiön lattialle ja nojatuoleista ruuvattu jalakset irti ja vessa niinku pommin jäljiltä. Kaikki tamponitkin oli avattu, velihän sellasia käyttelis, jösses. Kaikkein hauskinta oli, kun mut vietiin yhdeltä kotietsinnältä yöksi putkaan ja mua kuulusteltiin seuraavana päivänä joku 4-5 kertaa jostain mistä mulla ei (ylläri ylläri) ollut mitään hajuakaan, ja se tutkiva poliisi kyllä näki heti, että mulla ei ole samat harrastukset mun veljen kanssa, niin silti ne piti mua siellä. Mies sieltä sitten soitteli koko ajan sille tutkijalle, ja huusi että päästää mut pois sieltä ja ottaa sen velipojan joka sinne kuuluiskin, ja loppujen lopuksi mä pääsin sitten pois kun mies oli tullut asemalle asti vaatimaan että mut päästetään pois ja toi velipojan sinne tilalle

Ei ollut kyllä yhtään hauskaa, siinä on mun eka ja vika putkareissu ja sekin ihan syyttä suotta. Ei kyllä liity sinänsä Jenmon tilanteeseen ollenkaan, mutta tässä on tällainen esimerkki kriminaalien läheisten mukaan vetämisestä.
Tänne ei mitään ihmeellistä, neuvola oli tossa viime perjantaina ja kaikki arvot oli ok mulla ja jäbällä. Hb oli noussu jopa 130 asti ja sain tiputtaa raudan yhteen joka toinen päivä. Ens tiistaina lantio-lekuri.. miksi se on lantio-lekuri??
Juhannuksesta oli ollu puhetta, me ollaan menossa tulevan kummisedän ja miehen kanssa mun isän luo tuohon 30km:n päähän.. saunaa ja grillausta ja äijät ottaa kaljaa, paitsi ettei mies sitten kuulemma aiokaan ottaa vaikka ihan luvankin olin antanut. Siellä on kans pienemmät sisarukset ja naapurin vanhukset, että ei mitään sen hurjempaa ole suunnitelmissa täälläpäin.
Vaan nyt täytyy mennä soittamaan pari puhelua, oli vaan heti pakko näpytellä tännekin kun kerrankin pääsi

Jaksamisia kaikille!!! :flower:
(ja hyvää jussia jos tää ei sit taas toimikaan myöhemmin)
-Me 36+4-