Liityn minäkin heinäkuisten joukkoon..
Vasta nyt bongasin nämä kaksplussan sivut.. :ashamed:
Pikkuisen tietoa itsestä:
Meille odotellaan kolmatta ja neljättä pientä, esikoinen reipas ekaluokkalainen ja kuopus kohta kaksi vuotias "jokapaikan höylä".. =)
Itse ollaan molemmin puolin kolmeakymmentä.. (minä tosin aina sen 21 heh heh)
Pääkaupunkiseudulla asustellaan, kos:n olisi tarkoitus mennä jakaantumaan kesällä.
Tällä hetkellä supistelujen vuoksi sairaslomilla, en kai enää töihin pääsekään..
Joten nyt on ollut aikaa hyvin surffailla pitkin nettiä.. =)
On myönnettävä että olen kai aika laiska kirjoittelemaan, mutta lueskelen päivittäin, ehkä tosiaan nyt kun on "vain kotona" tulee istuttua pidemmäksi toviksi koneelle..?
Kun ei sais mitään rasittavaa tehdä.. Huoh..
Aika paljonhan täällä heinäkuisissa olikin tuplaodottajia, vai onko niin että nyt itse vain herkemmin huomioi??
Tuossa aiemmin oli sectiosta keskustelua, meilläkin esikko syntyi pitkittyneen synnytyksen jälkeen sectiolla, jotenkin on sanottava että ehkä paremmin kuitenkin palauduin itse tuosta viime kertaisesta alatiesynnytyksestä. En tiedä oliko sectiossa syy vai kokemattomassa äidissä, en saanut millään imetystä sujumaan ekalla kertaa.. (tosin silloin esim. laitoksella antoivat tutin ja lisämaidon oikeestaan kysymättä, jollen taas väärin muista.. jotenkin aika kuitenkin kultaa muistot.. =) )
Tässäpä tätä stooria tähän hätään, toivottavasti "näin myöhään" mahtuu vielä joukkoon mukaan.. =)
ainiin, jäi se la ja viikot...
30.7 olis siis la ja nyt olis 20+4 jos oikein taas laskin..
(jotenkin pää hatartunut niin ettei koskaan meinaa näitä muistaa, la:n aika hyvin muttei viikkoja..

)