Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 13.07.2006 klo 11:20 nonna kirjoitti:heips!
minulle määrättiin eilen clomit, ja haluisin kuulla kokemuksia?
onko kierto muuttnut? onko haittavaikutuksia?
ja jos täällä tiedätte niin miten ollaan raskauduttu clomeilla, ja monenennella kierrolla???
KIITOS OIKEIN PALJON JOS JAKSATTE VASTATA
Alkuperäinen kirjoittaja 13.07.2006 klo 11:20 nonna kirjoitti:heips!
minulle määrättiin eilen clomit, ja haluisin kuulla kokemuksia?
onko kierto muuttnut? onko haittavaikutuksia?
ja jos täällä tiedätte niin miten ollaan raskauduttu clomeilla, ja monenennella kierrolla???
KIITOS OIKEIN PALJON JOS JAKSATTE VASTATA
Alkuperäinen kirjoittaja 13.07.2006 klo 14:31 Ilona kirjoitti:Heipä hei! kysymystä heittelisin taasen ilmaan minua viisaammille.. =)
Elikkä mitenkä ne ovistestit oikein loppujen lopuksi toimivat. Näyttääkö plussaa ovulaation jälkeenkin jos on tärpännyt vai laskeeko joka tapauksessa hormoonit ales heti oviksen oltua???? Olipa sekavasti esitetty asia taas, mutta toivottavasti ymmärtää ees joku =)
Tämä kysymys siksi, että joufduin työreissulle just laskelmieni mukaan silloin, kun ovis piti olla. Oli oireitakin, mutta oli myös toisena päivänä, jolloin pääsin jo kotiin ja päästiin hommiin.. en siis ehtinyt tehdä ovistestejä riittävästi..
Alkuperäinen kirjoittaja 17.07.2006 klo 21:53 himmeli kirjoitti:ja kertoisko joku mulle,miten tehään ja koskeeko aukiolo uä?
Alkuperäinen kirjoittaja 19.07.2006 klo 11:06 lumikko kirjoitti:kyllä tää elämä tuntuu taas olevan niin vaikeeta. itkettää aivan hirveesti. eilenkin illalla istuin sohvalla ja itkin. ja sitten vielä illalla nukkumaan mennessä uudelleen. nyt tuntuu, että on taas vaikeempi kausi menossa. tää on tätä vuorístorataa, mutta ei millään jaksaisi. nyt pitäisi olla loma ja nauttia siitä, mutta minä vaan stressaan tätä vauva asiaa. miten teillä muilla?
Alkuperäinen kirjoittaja 20.07.2006 klo 15:41 Roses kirjoitti:Tässäpä meidänkin juttua, ollaan yritetty kakkosta 6/2004 asti. Joulukuussa sain keskenmenon ja sit ohjeen et yrittää luomuna kesään asti ja jos ei tärppää niin sitten yhteyttä lääkäriin. No nyt söin ekan clomi kuuriin ja ei ollu kypsyny kun yksi munarakkula ja sekin oli vaan sentin läpimitaltaan ja lääkärin mielestä ei ollu tarpeeksi iso et ei tässä kuussa ainakaan nyt onnistu. Seuraavaan kiertoon sain uuden annostuksen clomeista eli 2 tbl pv ja kierron 3-7 pv. Ja jos ei sitkään kypsy tarpeeksi niin sit se metaformiini avuksi. kyllä tässä jo plussa uutisia kaipaisi.... Tsemppiä kaikiille saman asian kanssa tuskailijoille!!!