Ideoita tähän tylsän tappavaan arkeen?!?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Tuntuu et mä en jaksa mitään...tämä elämä on niin yks toikkosen tappavaa...samaa pyykkiä,tiskiä,ruokaa,pyykkip,tiskiä,ruokaa, ulkoilua,kauppaan,,,ja ku saa jostain vähän siivottua penskat sotkee saman tien.
Mä tarvisin vähän lomaa ja omaa aikaa ku pyöritän tätä arkea 6päivää viikossa täysin yksin. Mies on joka aamu lähteny töihin klo 6 ja tulee vasta yhdeksän jälkeen.
Kaverit ihmettelee et miksi muka en pääse yksin minnekkään ilman lapsia. Mihin nuo sitten laittaa jos ei ole paikkaa tai sellasta hoitajaa joka koko lauman kans pärjäis.
Lasten kans harrastetaan parina päivänä viikossa yhdesasä, mut minulla kaatuu seinät päälle.
Haluan nukkuun ja pois tästä olotilasta.

Voinko mä saada tällä verukkeella sosiaalipuolelta kunnalta apua? Vai pitääkö minun eka pimahtaa?

Alkuperäinen kirjoittaja Nokoma:
Soitappas neuvolaan, saat varmasti apua:)

meillä on sosiaalityöntekijä tulossa käymään täs jonku viikon päästä ku valittelin oloa. Et katsotaan miten käy. Mut jotenki taas tuntuu et mä valitan turhasta...:(

Kannattaa hakea apua!! Kuulostaa tosi rankalta tuo sun tilanteesi. Olisiko sun paikkakunnalla vaikka kotipalvelua tarjolla? Mulla käy hoitaja kerran vkossa 2,5h kerrallaan, lyhyt aikahan tuo on, mut on ees pieni hengähdystauko! Eikä mun mies oo edes noin paljon töissä... sukulaisilta en juurikaan apua saa :(.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No ensisijaisesti tällaiset pitäisi järjestää perheen sisäisesti. Miehesi työaika on jo työsuojelukysymys.

Mut yrittäjät ei kuulu mihinkään suojelupiiriin.
Aamun ajaa konetta ja illan huoltaa. Ei paljon auta nyt et saa talvea vasten hommat rullaan...

Tuntuu et mä en jaksa mitään...tämä elämä on niin yks toikkosen tappavaa...samaa pyykkiä,tiskiä,ruokaa,pyykkip,tiskiä,ruokaa, ulkoilua,kauppaan,,,ja ku saa jostain vähän siivottua penskat sotkee saman tien.
Mä tarvisin vähän lomaa ja omaa aikaa ku pyöritän tätä arkea 6päivää viikossa täysin yksin. Mies on joka aamu lähteny töihin klo 6 ja tulee vasta yhdeksän jälkeen.
Kaverit ihmettelee et miksi muka en pääse yksin minnekkään ilman lapsia. Mihin nuo sitten laittaa jos ei ole paikkaa tai sellasta hoitajaa joka koko lauman kans pärjäis.
Lasten kans harrastetaan parina päivänä viikossa yhdesasä, mut minulla kaatuu seinät päälle.

Voinko mä saada tällä verukkeella sosiaalipuolelta kunnalta apua? Vai pitääkö minun eka pimahtaa?

samat tunnelmat, työttömänä ei lapsia kylläkään mutta vituttaa tää elämä.

Alkuperäinen kirjoittaja koi:
Varmasti saat apua, soita vaan rohkeasti neuvolaan, et varmasti ole ensimmäinen joka apua tarvitsee joten ei kannata ainakaan hävetä asiaa. Voimia sinne!!!

Kiitos.
On vaan niin iso kynnys tunnustaa et nyt ei vaan jaksa...

Alkuperäinen kirjoittaja Hulda:
Miksi miehen työaika on tuollainen? Eikö miestä kiinnosta teidän perheen hyvinvointi?
Mieheni on konealan yrittäjä ja työt painottuu syksyyn ja talveen. Kyllä häntä kiinnostaa ja on myös minusta huolissaan. Mut nyt on vaan hänen oltava töissä. Auttaa sen mitä pystyy,kerkee ja jaksaa.

Alkuperäinen kirjoittaja gffgf:

samat tunnelmat, työttömänä ei lapsia kylläkään mutta vituttaa tää elämä.

Toivottavasti saat pikaisesti töitä.
Lähde harrastamaan jotain kun lapset ei ole esteenä

Oletko sinä ap aiemminkin valitellut täällä samaa? Kuulostat tutulle.

Onko sinulla ystävää kenen kanssa puhua? Jaettu murhe on joskus pienempi?

En mä kyllä ihan vasta ole valitellu ainakaan tästä samasta asiasta.
Jos tunnet minut tämän perusteella niin tule vaikka päiväkahville. Kotona me ollaan. Nyt vaan taidan lähtä ulos lasten kaveriksi.

On minulla ystäviä ja lähes samassa tilanteessa oleviakin.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Oletko sinä ap aiemminkin valitellut täällä samaa? Kuulostat tutulle.

Onko sinulla ystävää kenen kanssa puhua? Jaettu murhe on joskus pienempi?

En mä kyllä ihan vasta ole valitellu ainakaan tästä samasta asiasta.
Jos tunnet minut tämän perusteella niin tule vaikka päiväkahville. Kotona me ollaan. Nyt vaan taidan lähtä ulos lasten kaveriksi.

On minulla ystäviä ja lähes samassa tilanteessa oleviakin.

En tarkoita, että tunnen sinut. Vaan että joku vasta kertoi täällä yrittäjämiehestään samaa ja juuri tuosta arjesta:) Mietin vaan, että oletko se sama ja edelleenkö arki on tuollaista:) Toivottavasti saat apua:)