Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 16.12.2006 klo 15:46 Annastiina69 kirjoitti:Hämärtyvää iltaa!
Näinhän se on että nykyään elämä kulkee, ainakin meillä, niin tasaiseen tahtiin, ettei mainittavampaa ole. -Annastiina69-
Alkuperäinen kirjoittaja 19.12.2006 klo 15:40 Kirsikka kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 16.12.2006 klo 15:46 Annastiina69 kirjoitti:Hämärtyvää iltaa!
Näinhän se on että nykyään elämä kulkee, ainakin meillä, niin tasaiseen tahtiin, ettei mainittavampaa ole. -Annastiina69-
No kertokaa edes niitä omia kuulumianne, jos ei heinäkuisesta ole uutta mainittavaa :wave: Meillä pikkuisimman neitin elämä on vähä tasoittunut, kun vaihdettiin tutteli naniin. Tuli tässä yks ilta tuumattua miehelle, että meillä ei todellakaan ois näin montaa lasta, jos esikoinen aikoinaan olis ollu tämmönen :ashamed::x Onneksi siis vasta 4s on tämmönen mourumaija
![]()
Eipä oo tullu vauvakuumetta tämän nelosen jälkeen
![]()
![]()
:/
Alkuperäinen kirjoittaja 20.12.2006 klo 07:33 Annastiina69 kirjoitti:-Annastiina69-
Vauvakuumeesta.....taidanpa antaa tunteelle vallan ja heittää järjen syrjään....![]()
Alkuperäinen kirjoittaja 04.01.2007 klo 23:14 Kirsikka kirjoitti:Minä "en ole olemassa, vaan huijausta"-äiti täältä naputtelen taasVoi vitsi, mitenköhän ehdin koneelle vaikka mulla on 4 pientä lasta, mun pitää varmaan raahata kaikkien 4 sängyt vierekkäin ja pompata väliin maate, ettei kukaan vaan koe että minä olen ne hylännyt :saint: *viittaa erään ihmettelyihin tuolla lokamurut-osiossa vauvapuolella*
:kieh:
![]()