Mä nyt oikeesti YRITÄN päästä vähän useammin konelle.. oikeesti, kädet on aina niin paljon täynnä, että enpä juuri ole ehtinyt tänne.. :ashamed: ihan on ikävä teitä..
vauvelihaave.. voi miten suloinen toinen on.. :heart:
masuvaivoista.. Meillä menee ihan kivasti muuten paitsi että nyt on alkanut huudot.. iltaisin noin 2 tuntia poika huutaa mahavaivojaan, ei auta enää cuplatonitkaan.. :/ Mutta onnex se menee siinä parissa tunnissa ohi, ja ajoittuu iltaan, eikä esim yöhön. .
Maitoa tulee edelleenkin mielettömän hyvin.. jos poika on parikin tuntia syömättä, tuntuu että mä pamahdan
öisin hän syökin vaan 2-3 kertaa, joten aamuisin on sitten hieman "rintava" olo.
Nimi on nyt sitten vihdoin ja viimein päätetty. Suosimme vanhaa suomalaista linjaa, ja nimi tulee miehen suvusta.
siitä sitten enemmän 2.9.. olen niin taikauskoinen, että nimeä ei saa ennen ristiäisiä paljastaa. :snotty:
Nyt lupaan että ainakin jokatoinen päivä käyn lukemassa mitä teille kuuluu.. nyt oli tullut niin valtavasti testiä, etten nyt juuri ehdi..
ja
JoannaH mä ainakin toivon että olisit yksi heinäkuisista, vaikka vauva elokuussa syntyykin.. :hug: en mä ainakaan sua mihkään elokuisten pinoihin päästä!!! :kieh: sä oot yksi meistä!!!
aurinkoinen81 meillähän syntyi vauvat samana päivänä, ja täällä tulee kans edelleen jälkivuotoa!!! mulla kesti kakkosesta 4 viiikkoa, joten en ole huolissani vielä.. ja kun mulla se on niukentumaan päin.
Mut älä hei oo huolissas.. kyllä tuo mun mielestä ihan normaalilta kuullostaa.. :hug:
Heidi ja pikku-ukko 20 päivän ikäinen :heart: