Eli meidän pikkuinen ihmeemme syntyi perjantaina 13.7.2007 aamulla klo 7:22 mitoilla 3530g ja 51 cm :heart: raskausviikoilla 39+6
Synnytys oli pitkä , 12 tuntia, ja voin sanoa että mikäli olis ollut kyse ensimmäisestä lapsesta, viimeiseksi olis jäänyt, sen verran traumaattinen oli kokemus. Mulle sattui tosi tylsä kätilö joka EI YHTÄÄN kuunnellut mitä MINÄ haluan.. jätti yksin synnytysaliin miehen kanssa, ja vaikka moneen kertaan epiduraalia pyysin, se vaan virnisti ja kuittas mun pyynnöt sanoen "koita nyt vaan pärjätä". Taisin imaista Tyksin kaikki ilokaaus säiliöt tyhjiin.. :/ Mä kiljuin miehelle aina että paina taas sitä fuckin nappia että saadaan se täti tänne saliin.. Mulle vaan hoettiin että olen uudelleen synnyttäjä, kyllä se nopeesti menee.. vanha tuhka sanon mä. edellinen tuli neljässä tunnissä ja tää kesti 12 tuntia.. Jäi paha maku koko synnytys osastosta sen yhden kätilön takia. :/ Mutta se äiti-lapsi vuodeosasto oli kyllä ihana :flower:
Mutta joo.. nyt ollaan pikku-ukon kanssa oltu kotona sunnuntaisesta asti.. eli 2 päivää viihdyin sairaalassa..
Eka neuvolakin on jo ollut, ja poika on ylittänyt nyt jo syntymäpainonsa.
Maitoa tulee, sitä tulee sit niin paljon, että voisin perustaa maito baarin
Poika on kiltti, syö ja nukkuu.. nukkuu ja syö.. tyyntäkö myrskyn edellä????
Jees, mutta siis tästä pinosta minut löytää tästä eteenpäin
Ai niin.. ristiäiset me pidetään 2.9.. tänään käytiin varaamassa pappi ja seurakuntasali
näin ne hommat etenee...
Heidi ja pikku-ukko 5 päivää :heart: