Voisinpa minäkin kirjoitella kuulumisia.. Puutuin muuten minäkin tosta listasta.. Eli laskettuaika 12.7. kolmas lapsi tulossa, poikaa odotetaan ja synnäri on kanta-hämeen keskussairaala, ikää itsellä 29v.
Mulla oli neuvola viimeviikolla. Painoa on tullut koko aikana 7kg joka on vähän edellisiin raskauksiin verrattuna
verenpaine oli 120/70, veriarvot 122, vauvan sydän lyö sellasta 142 kertaa, pääalas päin majailee
Mun pitäs rauhottaa vähän tätä touhuamista, koska supistelee aika paljon ja lauantaina supisteli vähän jo kipeestikkin tallihommien jälkeen. ens viikolla on sit lääkäri missä katotaan että onko supparit saanu aikaseks jotain.. ekassa raskaudessa jouduin vuodelepoon kun supisteli niin paljon liian aikasin.. Mutta olen mä kyllä vielä noi karsinat siivonut, mutta huomattavasti hitaamalla tahdilla ja se ei nyt eilen ja tänään oo saanut supisteluja aikaseks, onneks. Mä en nimittäin osaa olla pois tallilta, kun talli kuitenkin omassa pihassa, niin koko ajan sinne tekee mieli mennä hevosia hoitamaan ja tallia siivoilemaan
äitiyspakkausta täälläkin odotellaan. paperit laitoin jo nelisen viikkoa sitten menemään, mutta eipä ole kuulunut vielä mitään
sitten odotetaan myös tilaamiamme vaunuja, saisvat tulla jo niin pääsis testailee
viikko takaperin laitettiin vauvalle jo pinnasänky valmiiks ja paljon on pikkusia vaatteita pesty ? vielä pitää ostaa uusi sitteri ja hoitopöytä. entiset on annettu eteenpäin joten täytyy ostaa uudet. Eipä silti, musta on kiva ostella vauvalle kaikkee ja muutenkin lapsille
sorrun ehkä siihen, että ostelen liikaakin kaikkea ja sitten osa jää aina käyttämättä..
Nyt täytyy mennä leikkimään pojan kanssa, toinen on eskarissa ja toinen mun kanssa kotona. ehkä sitten tämä nuorempikin syksyllä menee päivähoitoon muutamaks tunniks päivisin niin pääsee leikkimään toisten lasten kanssa.
Neitokeiju 26+1