Mutteri Kiitos
Ninniliinan terveisistä :flower: Jos ootte yhteyksissä, niin kerrohan takaisin päin :wave:
Siis laskeeko vauvan pulssi paljonkin synnytyksen lähestyessä?? Mä en oo koskaan kuullu tollasta ennen, eikä terkka nytkään sanonu että olis erityisen alhainen ollu... Mutta siis sehän on kiva, jos sulla on nyt jo jotain "merkkejä" luvattu että lähellä olis, kun olet jo niin kauan odottanut että synnyttämään pääsis
Jenmo85:lle onnea matkaan! :hug: =) Kylläpäs nyt jännittää, että joko siellä on poju kainalossa
johanterolla hyvä konsti varmistaa synnärille lähtö
Ja
Mutteri, varataanko vaikka risteily, miten olis perjantailähtö esimerkiksi?
Allunmamma Voi surku, se on kyllä harmi kun ei ole enää kaikki isovanhemmat elossa, ja ylipäänsä suvussa sitä vanhempaa väkeä :'( :hug: Niiltä kun kuulee kaikkia "ennen vanhaan" tapahtuneita juttuja, ja jos ei ole ketään kertomassa, niin musta ainakin tuntuu, ettei ne juuret sitten samalla tavalla siirry. Mutta kyllä sun ukki varmasti siellä pilvenreunalla katselee onnellisena, miten lapsenlapsenlapsi nukkuu siinä ihanassa kehdossa :hug: =)
Meillä on kans sillein, että ainoastaan mun äidin vanhemmat on molemmat vielä elossa. Isän äitiä en ole koskaan tavannutkaan (eikä hän ehtinyt nähdä yhtään lastenlastaan). Kuoli vähän yli 40-vuotiaana astmaan ja omatkin nuorimmat (kaksoset) jäivät vain 8-vuotiaiksi. Mun isä oli sillon parikymppinen. Isän isä kuoli ennen joulua 2003, ja ikävä on kyllä vieläkin hirmuinen :'( Harmittaa, ettei hänenkään kanssaan tullut sitten loppujen lopuksi kovinkaan paljon juteltua menneistä... Olis ollu ihana kuulla esim. niitten nuoruudesta, ja millainen mummi oli ollut :heart:
Miehellä ainoa isovanhempi, joka on elossa, on äitinsä äiti, mutta hän ei ole pitänyt mitään yhteyttä n.15 vuoteen! Asuu kai Espanjassa, eikä jostain syystä halua olla tekemisissä lapsenlapsensa kanssa, nähneet viimeksi joskus silloin, kun mies oli ihan pieni.
nana83 :hug: Onneksi nyt ollaan jo niin hyvillä viikoilla, että vauva on varmasti jo kypsä tähän maailmaan vaikka käynnistettäisiinkin :hug:
Maiksu Täällä menty vähän samaan tyyliin, että joka toinen päivä masentaa enemmän, ja joka toinen vähemmän :ashamed: Ja mulla tänään vuorossa tuo ikävä päivä taas :'(
Oli tuonne maistraattiin asiaa, ja erehdyin kai valitsemaan väärän henkikirjoittajan numeron listasta :kieh: Niin ilkeä ja töykeä mies, että en voi ymmärtää miten sellaisia edes laitetaan asiakaspalveluun :headwall: :'(
En kyllä ikinä ole vastaavaan törmännyt missään virastossa/laitoksessa/puhelimessa! Ehkä sitten oli huono päivä, mutta lahjakkaasti sitä kyllä minuun purki, en saanut edes asiaani loppuun sanottua kun alkoi suoraan sanottuna v*******a päin naamaa ja haukkua. Lopulta sanoin, että anteeksi kun häiritsin ja löin luurin korvaan |O :ashamed: :'( tuli vaan niin paha mieli ja sitten itkettikin kaikki sen jälkeen, jopa se kun menin tankkaamaan ja se pömpeli, johon laitetaan kortti/seteli, oli sekaisin, ja pois piti lähteä siltä asemalta ilman bensaa.
Vauvelihaave & Elbert 39+2